Tråd: Delad fru

Frun, Eva och jag hade varit gifta i 11 år och sexlivet hade blivit lite dåligt, jag fick inte så mycket som jag ville. Jag hade sedan en tid haft en tanke på att få Eva i säng med mig och ytterligare en man. Jag hade fört det på tal lite skämtsamt och hon hade skämtat tillbaka men sagt nej. Nu ska jag väl vara helt ärlig och säga att det var kanske inte bara för hennes skull jag ville ha en man till. Med anledning av att sexlivet fått stryk så hade det fått mig att porrsurfa och kommit in på sidor med bi-sexuella män. Där fanns gott om män som ville dela en fru och jag kanske kunde få lite kuk också.
Jag fick via annons kontakt med en yngre man, Mats. Vi beslutade att han skulle ”av en ren händelse” sluta upp på en bar i Köpenhamn. Eva och jag planerade resan väl och jag tog som vanligt med lite ”leksaker” för sex på hotellet. Vi dressade upp oss för kvällen då vi skulle käka och ta en pilsner på stan. Jag hade SMS-kontakt med Mats och han var redo. Jag hade kvällen till ära tagit på en ny kukring i metall. Då vi kom in på baren så var det fullt. Eva hade fått order att ha kjol på sig. Vi hittade ingenstans att sitta men banade oss fram till baren. Jag hade precis fått ett SMS där Mats hade beskrivit sig. Jag såg Mats stående i baren och SMS:ade tillbaka att vi var på gång. Han vände sig om och vi nickade till varandra. Eva sa att hon skulle bara gå på toaletten men hon ville ha en lite pilsner. Jag tog tag i henne och sa ”då du kommer tillbaka står jag nog i baren och jag vill inte att du har trosor på dig. Eva som var lite berusad tittade på mig och log. Hon skyndade iväg och jag gick mot Mats i baren. Vi hälsade och jag berättade om att Eva skulle strax komma. Vi hade redan gjort upp planen för Eva som var lyckligt ovetande. Jag fick ölen och småpratade med Mats. Han skämtade om att det var ett omständligt sätt att få kuk samtidigt som jag kände hans hand på min nu halvstyva kuk. Jag kunde knappast hålla tillbaka ett stön. Med Mats hand på min kuk kom Eva tillbaka. Hon hälsade och fick sin öl. Eva satte sig på en stol mellan mig och Mats. Jag böjde mig fram och bad att få trosorna. Hon smög upp dem från sin handväska och gav mig dem. Vi småpratade med Mats som berättade om sig och sitt jobb och lite om resor. Det blev mer och mer folk så man kunde knappast röra sig. Jag smög ner en hand som snart fann Evas kjol. Hon tittade upp på mig och jag försatte prata som inget hänt. Eva tittade besvärat på mig men jag viskade till henne att det finns ingen som känner henne och koppla nu av. Hon fann sig i detta och efter en stunds smekande på hennes lår och upp mot hennes fitta så särade hon på benen mer och mer. Min hand fann snart hennes fitta och jag började vant smeka hennes klitoris. Mats förstod klart vad som hände men låtsades som ingenting. Samtalet flöt på men Eva kunde mindre och mindre delta i samtalet för hon satt och var dyblöt i fittan och det syntes på hennes ögon att detta var underbart. Jag hade två fingrar i hennes fitta samtidigt som tummen masserade hennes klitoris. Mats ställde sig plötsligt och tittade rakt in i barspegeln och mötte Evas blick. Han lutade sig mot henne och viskade ”är det skönt?”. Eva kunde bara svara med ett ”mmmm”. ”Så bra” svarade Mats. Det är viktigt att vi män gör det skönt för er kvinnor. Sedan placerade han en hand på hennes lår och den kom snabbt upp till min hand som bearbetade fittan. Eva tittade lite förvirrat på mig men jag bara nickade och bad henne sitta kvar. Jag flyttade min hand så Mats kunde känna det drypande hålet. Han förde upp ett finger i henne och tog genast ut det för att direkt föra det till sin mun och slicka av det. ”Gud vad god hon är. Det vill man smaka mer av.” Sedan var han snabbt nere med sin hand igen. Min hand låg på hennes lår och höll isär benen. Det var inget som jag behövde jobba hårt för. Eva stretade villigt på sina ben. Det var nu så mycket folk och så mörkt i lokalen så ingen lade märke till skådespelet. Eva hade nu fäst sin blick i barspegeln och var helt borta. Hon lutade sig mot mig, ”jag kommer snart”. Jag lutade mig mot henne och sa, ”kom du. Bara låt det gå. Vi är inte klara med dig”. Ett par sekunder senare ryckte Eva till i kramper och tog hårt i min arm. När hon kommit till sans stod Mats med ett brett leende och Eva skänkte honom en trånande blick. Jag sa lite högre att det är nog dags för oss att dra oss tillbaka till ett lugnare ställe. Mats höll med om att det var rätt stökigt. Vi hjälpte Eva ner från stolen och vi begav oss ut i kvällen.