Tråd: Första mötet med en man

Vi var ett gäng som höll ihop och var ofta ute och festade på helgerna.Det kunde bli disco eller någon musikpub som lockade.Ibland höll vi ihop gänget hela kvällen men denna gång kom vi ifrån varandra,inte ovanligt,och jag blev själv på en pub bland okända människor.Jag kom i slang med ett trevligt sällskap och vi hade ett gott samkväm till stället stängde och det blev hemgång.Alla i sällskapet försvann skilda vägar utom jag och en någon äldre kille som frågade om jag ville följa med hem till honom och lyssna på lite god musik till några öl.Jag tackade ja till denna inbjudan,man var ju ung och orkade att vara vaken länge,och färden gick i taxi till Gamla stan.Mannens bostad var helt underbar med öppen spis,som han genast drog igång,som snart spred härlig värme tillsammans med öl och god musik.Efter ett tag när det blivit varmt framför brasan undrade han om vi inte kunde ta av oss kläderna.
Detta var ett nytt kapitel i mitt liv,killar i min egen ålder hade man plockat lite med,men detta var en vuxen man som tydligen var intresserad av lite skön samvaro.Vi klädde av oss nakna och han frågade om jag kunde smeka honom.
Han lade sig på rygg och jag började smeka hans tränade kropp från bröstet och nedåt,brasan värmde våra kroppar och stämningen var magisk.
När jag närmade mig hans kuk,som redan var styv med ett vackert stort ollon som glänste i ljuset,blev jag otroligt sugen på att slicka på den glansiga droppen som fanns där på kuken.
Kukhuvudet var varmt och smakade otroligt gott och jag började suga lite försiktigt och han stönade och bad mig fortsätta.Jag hade ingen aning om hur hårt jag skulle suga men så länge han njöt fortsatte jag.Hans kuk var så stor så jag vågade inte ta ned den till halsen.Det var en fantastisk känsla att känna den hårda staken i munnen och jag vet inte hur länge jag hade hållit på när han sa att satsen var på väg.
Jag kunde tom känna hur skinnet på ollonet spändes och den varma satsen sprutade in i munnen och när han kom med tredje strålen var jag tvungen att svälja allt.Detta var oerhört upphetsande att känna en annan mans njutning.
Vi tog en öl efter detta och sedan blev jag själv sugen på samma sätt,vilken njutning när jag själv sprutade i hans mjuka mun och blev rengjord efteråt.Tyvärr träffades hi aldrig mer men minnet lever kvar.