Tråd: Möte i Köpenhamn

Åkte ner solo till Köpenhamn för ett affärsmöte. Som alltid la jag till en dag för att få njuta lite av stan. Speciellt härligt är att bara strosa runt och njuta av det spontana som man inte kan planera. Ofta när jag letar efter äventyr söker jag efter par som vill uppleva en trekant med en extra kille. Sent på eftermiddagen satt jag på ett kafé nära Ströget och sippade på en öl. Bredvid mig sitter ett par i 50-årsåldern. Hon vackert klädd i en blommig sommarklänning med djup urringning där man kunde se hennes klyfta mellan de ganska stora brösten. Hon var verkligen läcker, lite mullig och härligt glad.

När hon gick för att beställa sa jag till hennes man att han var lycklig som har en så vacker fru. Jag såg direkt att han tände på min kommentar och att den satte igång hans drift på ett bra sätt. När hon kom tillbaka viskade han något till henne och inte långt därefter bjöd han över mig till deras bord.
Jag satt mitt emot skönheten och kunde nu studera henne med min kåta blick. Hon gillade mina blickar och jag kunde se hur hon slappnade av mer och mer. Kanske hjälpte drinkarna till på vägen...

Efter någon timmas småprat om livet och när det började bli dags för middag frågade de mig om jag ville äta middag med dem i kväll. Självklart tackade jag ja. De skulle bara upp på sitt hotellrum som låg en bit bort och lämna några shoppingkassar och mannen frågad om jag ville vänta eller följa med,

Väl på hotellrummet slog jag mig ner i en soffa tillsammans med mannen medan kvinnan gick på toaletten. Mannen bjöd på en öl och jag hörde duschen skvalpa i badrummet. Efter en stund kom kvinnan ut i morgonrock, ljuvligt doftande av någon hudkräm. Hon satte sig bredvid mig i soffan och tittade på mannen som nickade. Jag såg och förstod deras blickar och tittade på mannen som nickade mot mig och höjde sitt ölglas.

Kvinnan öppnande nu sin morgonrock och visade mig sin sexiga kropp där jag kunde ana en lite välansad blond buske mellan benen. Jag tog hennes en ben och la upp det på soffryggen, lutade mig fram och kysste hennes mage och lät sedan mina kyssar röra sig ner mot hennes mus. Hon tog sina händer och särade på sina stora blygläppar så att jag kom åt bättre att slicka hennes fuktiga öppning. Efter en stunds tungknullande blev hon allt blötare och kom i en kraftig orgasm. Jag tittade på mannen som nu tagit fram sin ganska stora kuk som han runkade i lugn takt. Han log och nickade åt mig igen.

Kvinnan gick nu över till sängen och tog med sig sin man som la sig ner på rygg. Hon ställde sig på alla fyra och började suga honom samtidigt som hon svankade med stjärten och visade upp sin mus för mig där jag satt i soffan. Hon njöt verkligen av att visa sitt sköte för mig och jag bara njöt av synen.
Hennes man öppnade nattduksbordslådan och tog fram ett paket kondomer som han slängde över till mig. Snabbt klädde jag av mig och trädde på en kondom på min stenhårda kuk. Jag ställde mig bakom kvinnan, tog tag i hennes höfter och förde in min kuk till botten av hennes fitta. Mannen smekte samtidigt kvinnans klitta och ibland kunde jag känna hans fingrar mot min pung, vilket var otroligt upphetsande.

Efter en stunds knullande bytte vi plats och det var nu min tur att bli avsugen. Girigt sög hon kuken och masserade mina kulor. Hennes blick talade om hur mycket hon gillade detta. När ytterligare en stund gått tog hon befälet och la sig ner på rygg och bad oss ställa oss på var sin sida om henne. Hon tog en kuk i varje hand och runkade oss till vi båda sprutade över hennes stora bröst och mage. En fantastisk avslutning och det blev sedan en fantastisk middag med fortsättning...