Tråd: Bodycontact liknande sidor i Europa?

Hej!

Finns det Bodycontact liknande sidor i Europa och USA (då tänker jag på Storbritannien,Tyskland,Frankrike,Spanien,Italien,Grekland etc.)?

Om någon har tips på bodycontact liknande sidor, skulle det vara trevligt om ni skrev ner det här på tråden!

Sv: Bodycontact liknande sidor i Europa?

Jag har ingen aning om det finns eller inte. tror inte att de som driver denna sida är så  glada om man skulle tipsa om liknande sidor i andra länder

3 Senast ändrad av Pickles (2016-12-23 07.33)

Här har  *****  ni en Polsk sida.Den fungerar kostar 10 zl-ca.20 kr att registera sig sen är det gratis att använda.

4 Senast ändrad av Pickles (2016-12-23 07.32)

***** kolla här det är grattis.Blandat publik.En del gillar att visa upp sig andra vill tjäna pengar på privata visningar.Finns normala och idioter.Men deta kommer man inte ifrån.

klassa9 skrev:

Hej!

Finns det Bodycontact liknande sidor i Europa och USA (då tänker jag på Storbritannien,Tyskland,Frankrike,Spanien,Italien,Grekland etc.)?

Om någon har tips på bodycontact liknande sidor, skulle det vara trevligt om ni skrev ner det här på tråden!

Det här får du diskutera på något annat ställe än på BC. Du får även en varning för tilltaget, nästa regelbrott medför avstängning på kortare eller längre tid.

Tråd låst.

Don't drink water - fish fuck in it!
Reglerna för forumet
Bra tips för forumet - innan du postar!
Särskrivningshatare!