1

Tråd: Min 43-45 åriga KK när jag var yngre

Under ungefär 3-4 år så hade jag en fantastisk KK, raggade upp henne på krogen när jag var 20-21 år bara. Kåt som tusan i den åldern, det är jag ju fortfarande iofs. Hon hade riktigt stora goa bröst som jag sög på varje gång, plaskvåt fitta som var riktigt skön. Fick nästan alltid komma till henne efter jag hade festat, varje helg typ 5-6 på morgonen när man var vansinnigt kåt, särskilt när man druckit alkohol, och tagit amfetamin också. Ni som vet hur kåt man blir då, fattar vad jag menar..

Den bästa känslan var när man satt på efterfesten och började bli så vansinnigt kåt efter en natts festande på tjack och alkohol. Ringde henne eller skickade sms och bad till gud att hon var villig, och när hon sa; "kom nu" så var lyckan total, jag tog bilen vid ett flertal tillfällen, för jag var så kåt. Bara tur att man inte blev stoppad av polisen. Ung och dum!
Så det var varje gång, jag sa att jag var trött och skulle gå hem till polarna varje gång! Men hem skulle jag ju inte, för till min lycka så svarade hon när jag ringde ganska ofta, och fick komma dit, ibland efter lite tjat..Ibland med mycket tjat.

Jag kommer fortfarande ihåg portkoden, fick stånd varje gång jag kände lukten i trapphuset, den känslan alltså, den är svårslagen!

Mitt absolut bästa minne med henne var; när man hade festat i vanlig ordning, och det började bli morgon, och polarna som betytt allt för mig hela kvällen/natten lämnade mig helt plötsligt kall, när jag känner att min djuriska kåthet tar över mig totalt.

Och det var en fin sommarmorgon kommer jag ihåg, solen lyste in igenom fönstret, jag kom dit, dörren var öppen och hon låg i sängen, började suga på hennes stora bröst och stack in min hårda kuk i hennes våta fitta direkt. Sen ställde jag upp henne i doggy, sjukt härlig rumpa att greppa tag i! Hon fick duktigt med smisk också.
Det bara plaska för hon var så våt, tog ut min stora hårda kuk och daska den mot hennes anal med jämna mellanrum, och det skvätte ut fittsaft varje gång jag gjorde det också.

Detta var när man var under 25, lever ett annat liv nu fritt från droger och andra tokigheter, men det är ju härliga minnen :=)

2

Sv: Min 43-45 åriga KK när jag var yngre

Låter ju helt fantastiskt! Även jag älskade mogna kvinnor i den åldern (ja, det gör jag nu med förresten) men hade inte en sån tur som du att jag hade en mogen KK.

Helt poetiskt skrivet ju! Stämningsfullt på något sätt.

Bra att du slutat med droger. Och att köra påverkad (hoppas jag verkligen).

Sv: Min 43-45 åriga KK när jag var yngre

Äldre kk är the shit! När hon kan sina grejer och är sugen på ung kille. Och man får köra... Jävla bra sex.