1

Tråd: Ännu en skön bastukväll på Amante 2/11 ;)

Det var fullt i min favoritbädd när jag kom dit så jag satte mig på sängkanten i järnsängen mittemot, men fick ganska omgående infallet att sätta mig på knä på golvet då det fanns gott om saker att suga på, haha. Jag gillar verkligen de här porriga grejerna, som att ta en kuk i var hand och suga en tredje, växla kuk, suga den vänstraste en stund, sen den i mitten osv, ta två andra i handen, känna hur alla växer av min hantering, sträcka sig efter en fjärde, och så försöka fördela min uppmärksamhet rättvist till alla, en kille har böjt sig ner och smeker mitt underliv.

En av vännerna har backat ur och dragit på sig en kondom lite menande. Jag reser mig upp på lite vacklande ben efter det hårda golvet och lägger mig på rygg i sängen för att ta emot den stenhårda kuken, jag vinkar in två killar, en till var sida, som jag runkar och suger om vartannat medan jag blir påsatt på bästa sätt. Efter en stund får jag en skön sats i ansiktet från vänster. Och ganska snart därefter får jag en varm sats över mina bröst från höger. Mannen mellan mina ben drar sig ur för att spara sitt stånd till mer aktiviteter. Jag torkar av satserna med handduken och sätter mig och tittar mig omkring och njuter av utsikten.

En kvinna till har hamnat i sängen bredvid mig och blir påsatt, mittemot är två par med ett par extra killar. I mitten ligger en kille och runkar så jag beslutar mig till slut att ta mig över dit. Jag suger och han stönar njutningsfullt, än mer ju djupare jag tar den. Jag tar kuken mellan mina bröst, han håller ihop dem och juckar emot, det låter som han ska komma…. Jag lägger mig på sidan med rumpan emot, han har tagit på kondom och tränger in i mig liggande sked, det är skönt. Han byter ställning och står på knä med mig fortfarande liggande på sidan, åh så skönt! Och han knullar på bra, till slut hör och känner jag hur han kommer.

Händer har trevat och tagit på mig under tiden från paret vid sidan om, jag drar mig nu närmare dem. Det är bara vi kvar. Jag smeker mannen som just då blir avsugen av sin kvinna, bistår med att leka med pungen samtidigt. Jag märker att de är väldigt mycket där för varandra så jag håller en låg profil och bistår dem. Men strax får jag lov att suga honom jag också, tills hon säger att hon vill knulla. Hon sätter sig på honom och jag får möjlighet att smeka dem båda medan de njuter.

Hon vill bli tagen bakifrån säger hon och drar sig mot sängkanten så han får stå upp och ta henne samtidigt som hon visar att hon vill slicka mig samtidigt. Mmm, det är skönt! Hon förflyttar sig uppåt så hon han smeka mig och suga på mina stora bröst, vi smeker varandra medan han fortsätter ta henne bakifrån nu på knä i sängen, tills han kommer. Vi ligger kvar och kelar och pratar en stund efteråt, de är ganska nya i swingersvärlden och har knappt vågat vara med andra än, så jag är glad över att ha fått dela denna stund med dem…

Sv: Ännu en skön bastukväll på Amante 2/11 ;)

Låter som en mycket härlig kväll..ää.

piggo skrev:

Låter som en mycket härlig kväll..ää.

Det var det, som alltid wink

Välskriven och upphetsande läsning,  som alltid :-)

Tom B 20cm skrev:

Välskriven och upphetsande läsning,  som alltid :-)

Tack Tom <3

Mycket trevligt att läsa om vad som händer på swingklubb.
Hade varit trevligt att prova fast det är väl inte lätt att komma dit som ensam kille.

Cajan skrev:

Mycket trevligt att läsa om vad som händer på swingklubb.
Hade varit trevligt att prova fast det är väl inte lätt att komma dit som ensam kille.

Tack! Det är ju bara att söka in! Friskt vågat hälften vunnet ;-)