1

Tråd: Känslan första gången jag svalde en annan mans sperma

Jag är en gift äldre man som hela mitt liv varit heterosexuell. Helt utan förståelse för homosexuella män. Men sakta har nyfikenheten smugit sig på mig och efter stor tvekan tog jag steget och kontaktade en homosexuell man via kontaktannons. Vi träffades och jag började med att bara ta på hans kuk, fortsatte sedan med att runka honom och slutligen tog jag mod till mig och tog kuken i munnen och började suga. Vilken upphetsande känsla att känna den hårda kuken men lena huden mot tungan. Vetskapen om att jag gjorde något absolut förbjudet gjorde mig otroligt kåt och jag bestämde mig för att löpa linan ut och låta honom komma i min mun. Han var tydligen också mycket kåt för han sa efter en kort stund nu kommer jag. Vilken spänning jag kände när jag kände hur hur han stelnade till och jag förstod att sperman oåterkalleligt var på väg. Så kände jag hur sperman pulserade in i min mun. Svälj uppmanade han mig och jag var så upphetsad att jag inte tvekade utan svalde allt!
Efteråt kände jag ingen ångest utan snarare en konstig upphetsning av att veta att nu finns hans spermier oåterkalleligt i mig.

Sv: Känslan första gången jag svalde en annan mans sperma

Härligt att höra Lars

3

Härligt

Härligt att höra.
Man ska ha ett öppet sinne.
Kram

5

Blir bara kåtare och kåtare varje gång jag suger kuk. Suger nu kuk mer eller mindre regelbundet. Kan inte låta bli. Njuter så obeskrivligt mycket när sperman pulserar in i min mun och jag får svälja och sedan veta att nu har jag en annan mans sperma/spermier i min mage. Känner mig som en kvinna som knullat oskyddad antagligen också känner efteråt. Nämligen att gjort är gjort det finns ingen återvändo!

man blir beroende av kuk.

Jag har samma erfarenhet o känsla som Lars, men ännu inte fattat modet att ha sex med en kille....men efter att ha läst hur skönt det var för dig Lars, så måste jag försöka... ska börja leta efter någon lämplig...börjar redan bli hård....

Då är vi tre..!

Lars, håller du mentalt detta till enbart kul & sex, eller börjar det smygande bli lockand att byta sida helt?

Härligt Lars
Njuter själv oerhört av att suga kuk och få all god sperma i munnen och svälja den mmm

Lars.
Jag har också på gamla dagar upptäckt att suga en hård kuk är helt underbart. Jag tycker kukar är vackra wink
Sperma mmmm. jag älskar varm sperma som jag förstås som du sväljer. Jag sväljer alltid min egen sperma när jag runkar med. Det är beroendeframkallande.

Härligt, har gått från att vara binyfiken till bi. Tidigare sporadiska träffar kanske 1-2 per år även något färre vissa år. Numera beroende av kuk, så härligt att suga en hård kuk och ta den djupare och djupare. Är fortfarande på upplärning känns det som. Älskar att få den varma sperman i munnen. Träffar minst en kille i veckan nu för sköna avsugningar.