Tråd: Tips på coola latex och fetisch kläder?

Ja det finns massor av outfitts som håller för en träff eller fest men sedan är dräkten oftast sunkig, har provat lite dyrare grejer men det borde finnas något intressant som gör att man har råd att skaffa lite fler utstyrslar att hetsa er män med :-) min man är påhittig men tacksam för alla tips!

Paret
///m&e

Sv: Tips på coola latex och fetisch kläder?

Latex måste behandlas på rätt sätt för att hålla. Fett förstör plaggen snabbt så efter användning tvättas de med tvål och ljummet vatten. Därefter talkas de in och viks ihop. Lagras mörkt och inte för varmt.

Nästa gång plaggen används så skall de tvättas av och sedan smörjas in med silikonglans. Då kommer latexen att skina på rätt sätt under festligheterna.

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

Har en liten garderob med latex, behandlar dem enligt konstens alla regler och de håller länge. Använder inte talk längre, använder silikonglid för att få på istället och smörjer in med någon blå latexvård-vätska innan förvaring och efter tvåltvätt. Funkar bra för mej. Har dock en fråga inom samma område.  När jag använder latexglans på spray så kommer det alltid på golvet och det blir superhala fläckar, har någon några bra tips på hur man undviker halkdöden men ändå får gummit sådär perfekt glansigt? Som det är nu undviker jag sprayen och nöjer mej med halvglans och det är ju inte lika fint...

Varför inte hänga plaggen på en galge innan du sprutar på glansen och skyddar golvet med att breda ut tidningar ?
Borde lösa problemet med hala fläckar.