16 Senast ändrad av Leo-m (2016-02-27 00.56)

Sv: Min flickvän och min pappa

Jag tycker ni hanterat det ganska bra. Tror inte det hjälper så mycket att försöka älta eller "tala ut" i sådana här fall. Din pappa kände skam vilket han borde göra eftersom han borde vetat bättre. Han bröt väl åtminstone mot tre hedersregler:
A) inte knulla en annan mans kvinna.
B) var försiktigt med att knulla fulla unga tjejer, chansen att de ångrar sig efteråt är 90%
C) man badar inte bastu med badbyxor.

Så sluta grubbla. Du har en tjej som är kåt och villig. Kanske skall du ha koll på henne när hon är full eller också låter du henne knulla runt. Om du älskar henne så finns båda valen. Om hon bara är en trofe så bara ett (gissa vilken).
Din pappa skall dock ge fan i spriten, inte bra för vare sig hans lever eller omdöme.

Var ju en trevlig berättelse, lite ovanligt hade känts bättre om det varit någon annan än farsan

18

Hej
Förstår om det känns konstigt, själv blev jag förförd av farsans yngre sambo hon var bara 5 år äldre än mig och jag var då 23 år. Vi jobbade ihop farsan och jag och han hade kontoret hemma och en sommardag när jag åkte dit på förmiddagen var bara hon hemma och satt på altanen och sola topless och det ena gav det andra så vi hade sex där på altanen. Fick lite skuldkänslor efter men inte mer än att jag knullade henne ca tio gånger till innan det tog slut mellan dom och hon flyttade hem till sin stad igen.

Skulle nog inte kunna fortsätta lita på någon efter en sån grej, lite alkohol och "hej svejs omdöme" totalt, även att du var i samma säng. Skulle dumpa och ha det som en far son berättelse för en annan bastu kväll, utan flickvänner.

Underbart, jag blir stört kåt varje gång jag läser detta. Tack ;-)

Läst denna långt innan ni skrev den här. Tycker den påhittade historien är bra.

Vet inte riktigt varför vissa ska hålla på att kommentera att historien är fejk ? Har skrivit om det som hände eftersom det varit jobbigt att veta hur man ska hantera alla känslor och tankar som dykt upp efteråt. Därför valt att berätta för att höra vad andra har för tankar och åsikter. Aldrig sagt att dom som läser behöver tro att det är sant eller inte. Fattar inte vad det är som gör att vissa måste höra av sig och skriva här att dom inte tror mej. Du som skrev senast att du läst detta tidigare vet jag att du ljuger. Ända stället du kan ha läst detta tidigare var i så fall på klubb6 där jag var medlem tidigare men valde avsluta kontot för att bli medlem här då denna sida verkade lämpligare. I fortsättningen skulle jag uppskatta att om folk bara ska hålla på att misstro detta eller vara elaka att bespara dessa kommentarer. Nog jobbigt med allt som snurrar i huvudet så behöver inte dessa påhopp. Jag respekterar andra här och hoppas bli bemött på samma sätt.

Häftig erfarenhet!

Oj! förstår att det kan inte vara lätt att hitta tillbaka till varandra efter en sådan sak. Men måste säga att det var en spännande erfarenhet och modigt att våga dela med sig av den. Vi blev båda lite sugna när vi läste. Sen håller med min kära flickvän i det hon säger att detta låter så galet att därför är det förmodligen sant. Svårt se hur man skulle kunna hitta på en sån här sak. Hoppas allt löser sig för er

Han83Hon86 skrev:

Har arbete där jag använder datorer och därmed tangentbord mycket. Tycker jag är rätt snabb på skriva. Men helt ärligt så har jag inte jättekoll på hur länge det tog. Men tyckte det gick rätt fort. Tycker dock detta är en liten underlig konversation. Vad spelar det för roll hur länge det tog att skriva ?

Haha bra svar... Lite mycket hack i olika trådar. Är det inte trevligare om man svarar konstruktivt eller inte alls om man inte är helt säker på sin sak.

Jag anser att berättelsen är så ovanlig att den i mitt tycke bär sannolikhetens prägel. Sanningen brukar nästan alltid överträffa dikten.

Personligen så hade jag haft svårt att lita på min pappa efteråt och vår relation hade varit förstörd. För min del är tillit alltid basen för att kunna skapa en meningsfull relation och jag skulle ha svårt att fortsätta lita på någon av de inblandade efter ett sånt svek.

Sen hur lång tid det tog eller inte är totalt skit samma. Jag arbetar själv med datorer och har full fingersättning. Behöver inte titta på tangentbordet när jag skriver och kan ärligt talat skriva snabbare med tangentbordet än med penna.

Enda sättet att bevisa att det här är fejk är genom att hitta samma berättelse på nätet, någon annanstans.
Det har iaf inte jag gjort...

Lycka till.

Don't drink water - fish fuck in it!
Reglerna för forumet
Bra tips för forumet - innan du postar!
Särskrivningshatare!

Tack för det. Som sagt är en sann historia. Aldrig sagt att man måste tro på det. Så lite svårt förstå varför folk känner behovet säga det är lögn. Men tar gärna emot folks åsikter kring det som hände så länge det hålls på en seriös nivå och med respekt för varandra

28 Senast ändrad av erika48 (2016-09-17 14.29)

Underbart berättat, blev faktiskt väldigt kåt under tiden jag läste. Sann eller ej bryr jag mig inte om. Det är oförutsedda händelser som kan uppstå (med eller utan alkoholens påverkan). Är man sexuellt känslig ligger en sån här sak nära till hands. Tjejen var ung -vissa unga kvinnor blir extra upphetsade av äldre mäns kukar, dessutom en grov, vilket också kan vara attraherande.
Jag tyckte mycket om den här berättelsen utan att döma någon av de inblandade.

Gissar att detta inte blir sista gång det sker mellan flickvännen och fadern.
Spänning uppstår ganska ofta mellan yngre/äldre och sånt här sker, då och då.
Att sen pappan hade en stor kuk gör att det gör ofta den unga tjejen mer nyfiken.
Jag har själv upplevt situationer med yngre nyfikna tjejer.

Väldigt eggande text, sexig fantasi. Jag hoppas dock att detta är en novell och ingenting som inträffat i verkligheten.

Hade detta hänt mig så hade jag flippat ut totalt. Hade förmodligen kört över farsan med bilen och sparkat ut tjejen från bilen, naken, mitt ute i skogen under natten.

Det finns inga som helst ursäkter för ett sådant svek. Det finns inga "råka", "inte meningen", "jag var full". Dessa personerna lider av extremt dåligt omdöme och det kommer titta fram varenda gång det nalkas igen.