Tråd: Min flickvän och min pappa

Detta är en sak som hände hösten 2015. Anledningen till att jag väljer att berätta är att efteråt har det varit svårt veta hur man ska hantera alla känslor och tankar som uppkommit i och med det som hände. Skriver och hoppas få höra andra människors tankar och åsikter kring detta. Är ju väldigt personligt så hoppas på seriösa svar.

Det var lördagen den 17:e oktober och jag och min flickvän var på väg ut till min pappas sommarstuga som ligger vid en sjö några mil in i landet. Vi hade lovat att komma ut för att hjälpa pappa med att göra klart för vintern. Jag har spenderat alla mina somrar i stugan sen jag var liten och sen jag träffade min flickvän har hon också spenderat mycket tid där, så det kändes som en självklarhet att hjälpa till.

Min flickvän och jag har varit ihop i 7år, träffades på en fest genom gemensamma vänner och var lite kärlek vid första ögonkastet. Hon är 29å, 170cm lång och väger 63kg. Har långt rakt blont hår och blå ögon. Hon är rätt smal, även om hon själv vill gå ner några kilon. Som person är hon snäll och social, morgontrött och kan vara lite tidsoptimist. Kan även vara lite avvaktande mot personer hon inte känner vilket gör att hon ibland uppfattas som blyg. Men när man lärt känna henne är hon världens trevligaste.

När vi kom ut till stugan höll farsan på att klippa gräset en sista gång innan vintern. Min far är 61år gammal och rätt stor runt 190cm och väger runt 100kg. Han är bredaxlad och har rätt rejäla armar. Detta på grund av att han alltid varit bra på träna och vara aktiv. Men på senare år har det blivit mindre träning och mer goda middagar med ett och annat glas öl vilket resulterat i att han fått en mage. Håret har också börjat ändra färg och är numera gråsprängt. Han har varit singel sen han och min mamma skilde sig när jag var 15. Efter skilsmässan behöll han stugan. Han har dejtat en del kvinnor men aldrig något som blivit seriös. Tror han är för van med att vara singel nu för att låta någon komma och ändra hans rutiner. Eftersom vi spenderat mycket tid ihop med pappa speciellt på sommaren när vi alla bor i stugan så känner han och min flickvän varandra väl och har alltid kommit bra överens.

Det var just efter lunch när vi kom ut så vi började direkt med att hjälpa till att städa och fixa på tomten. Ta in utemöbler, städa inomhus gå ner till stranden och ta upp båten med mera. När vi började vara klara hade klockan blivit runt middagstid och vi lagade ihop en improviserad middag av vad som fanns kvar i frys/jordkällare/skafferi. Resultatet blev förvånansvärt gott. Det fanns även kvar några flaskor vin. Vi pratade om att dela på en flaska. Vi hade tänkt köra hem sen men sa att ett glas vin ändå är ju okej att köra bil på.
Vi satt och prata om allt möjligt och det blev mer än ett glas var och snart var ingen av oss längre körbar. Alltså togs beslutet att vi fick sova i stugan och köra hem nästa dag. Det gjorde att vi satte oss i vardagsrummet och öppnade ytterligare en flaska och samtalade om allt möjligt.

Senare på kvällen började jag och farsan prata om att gå ner till stranden och starta igång bastun. Jag och farsan har alltid gillat basta/bada. Så sommaren 2010 efter många år av prat om att bygga bastu så hjälptes han och jag åt att bygga en nere vid sjön. Den står i anslutning till bryggan så man kan springa ut och kasta sig i vattnet. Det tog nästan hela sommaren att få det klart men vi blev båda två nöjda med slutresultatet. Min flickvän sa att hon inte kände för att basta så hon skulle stanna kvar i stugan och se om det fanns något bra på tv.

I vanliga fall när vi bastar så har vi badbyxor på oss och min flickvän brukar ha bikini de gånger hon är med. Men nu var ju mina badkläder sen länge intagna till stan igen. Men eftersom det bara var jag och farsan som skulle basta så spelade det ju ingen roll. Därför tog vi varsin handduk runt midjan hämtade några öl från jordkällaren och gick ner och satte oss i värmen.

Vi tog av oss handdukarna och satt oss på dem medan vi öppna ölen och började prata om fler projekt som vi skulle kunna ta tag i. Efter kanske 10-15min så öppnas plötsligt dörren till bastun och min flickvän sticker in huvudet och säger ”Det var bara skit på tv är det okej om jag hänger med er istället?” innan jag hinner säga något så svarar farsan ”Självklart!” märker hur min flickväns blick fastnar mellan farsans ben innan hon stänger dörren.

Hon är snart tillbaka igen med en handduk virad runt kroppen. Hon kommer in och frågar om hon också kan få en öl och sätter sig med oss. Känns lite konstigt sitta nakna. Vad jag vet har min flickvän aldrig sett min pappa naken. Som tur är hjälper alkoholen att lindra den lite konstiga stämning som blir. Farsan verkar inte bry sig utan pratar på som vanligt. Han har jobbat som säljare i 30år vilket gör att han är bra på hantera olika sociala situationer och skapa en lättsam stämning. Ända problemet kan ibland bli att han pratar för mycket. Men just då var det en fördel eftersom han såg till att samtalet flöt på bra. Även fast jag märker hur min flickvän sitter och tittar lite på min kuk men även på farsans.

Efter ett tag börjar det bli för varmt i bastun och vi bestämmer att det är dags för ett bad. Vi springer alla ut samtidigt och kastar oss i vattnet halvvägs ut på bryggan uppfattar jag i ögonvrån hur min flickvän kastar sin handduk innan hon hoppar i. Jag själv dyker i och glider genom vattnet. Eftersom det är en bit in på hösten har vattnet blivit kallt så det är riktigt uppfriskande. När jag kommer upp till ytan igen börjar jag simma tillbaka mot bryggan. Ser då hur min flickvän håller på att kliva upp på badstegen och att hon har inte en tråd på kroppen. Ser hur hennes rumpa hoppar lite när hon halvspringer på bryggan tillbaka mot bastun medan jag och farsan kommer efter. Tillbaka i värmen igen sitter nu även hon naken. Vad jag vet har min pappa aldrig sett henne naken tidigare, och med tanke på att han i princip inte kan sluta titta på hennes bröst och fitta är jag rätt övertygad om att det var första gången han såg henne näck.

Det blir lite konstig stämning i bastun vilket gör att ölen försvinner ner lite snabbare än vad som kanske är lämpligt i värmen. Speciellt eftersom min flickvän har en tendens att kunna bli rätt fyllekåt när hon dricker för mycket. Detta har resulterat i att hon ibland efter hon varit ute med sina tjejkompisar kommit hem och väckt mig för hon vill knulla. Eller när vi varit på någon fest ihop haft sex utomhus på vägen hem. Vilket varit lite spännande. Eftersom vi varit ihop så pass länge så tycker jag mig vara rätt bra på att upptäcka signaler på att hon är fyllekåt. Är speciellt hennes ögon och blick som brukar avslöja.

Sitter i bastun och tycker mig se dessa tecken. Ölen är snart slut och farsan erbjuder sig att gå och hämta fler och försvinner ut. Jag är ganska onykter vid det här laget och frågar henne lite halvklumpigt om hon är fyllekåt. Hon blir lite generad och säger nej. Jag tror henne inte med tanke på att hon ler när hon säger det. På grund av alkoholen så tänker jag inte efter så mycket vilket jag borde gjort. Istället far min hand ner mellan hennes ben. Vill bara motbevisa henne och visa att jag har rätt. Vilket jag har eftersom jag känner att hon är våt och inte på grund av vattnet från badet. Hon fnissar bara lite och bresar så jag kommer åt bättre. Även fast jag inte tänker på det så reagerar en viss del av mig när jag känner henne på musen och när hon ser att jag får stånd är hon genast där med sin hand och börjar runka mig. Innan jag hinner tänka efter på vad vi håller på med så öppnas dörren till bastun och där står farsan med en minst sagt förvånad min.

”Jag kanske ska gå?” säger farsan, blixtsnabbt tar jag bort min hand och kastar ur mg. ”Nej det är lugnt, det är inte som du tror” Min flickvän är högröd i ansiktet. Farsan säger lite tveksamt. ”Jahaja” men skrattar sen och kommer in och ger oss varsin öl. Jag halsar i princip ölen och tycker det är otroligt pinsamt. Sitter och försöker få ner ståndet när jag märker att farsan nu sitter med stånd han också. Väldigt konstig syn eftersom jag aldrig tidigare sett honom hård, ser också att hans är större än vad min är. Har själv runt 17cm och skulle uppskatta att hans är runt 20cm grov och väldigt ådrig. Märker hur min flickvän kollar in hans kuk. Ingen säger något utan vi sitter bara tysta, hostar lite och sveper ölen.

Tillslut bryter farsan den tryckta stämningen genom att säga att det är nog bäst vi tar ett till bad så att det kalla vattnet kan hjälpa till med lite saker. Vi går direkt ut och kastar oss i vattnet igen och efter vi värmt upp oss i bastun igen så tar vi beslutet att gå tillbaka till stugan. Jag och farsan virar handdukarna runt kroppen när vi går de 30m över gräsmattan från stranden till stugan medan min flickvän småspringer naken. Är sent på kvällen och stugan ligger lite för sig själv så ingen risk några grannar ser henne. Inne i stugan igen klär vi på oss och sätter oss i vardagsrummet och avslutar vinet som är kvar. Börjar nu vara rejält onykter. Allt drickande i bastun har gjort att det börjat snurra lite i huvudet. Klockan har nästan passerat midnatt när vi börjar prata om att gå och lägga oss.

I vanliga fall brukar jag och min flickvän sova i en liten stuga som står vid skogskanten ungefär 10m från ”stora” stugan. Men eftersom vi inte hade planerat att stanna över natten så har vi slagit av värmen och dubbelsängen där är dessutom obäddat. Jag känner att illamåendet börjar komma smygande så vill bara gå och lägga mig. Vi pratar om börja leta fram sängkläder för att bädda på soffan och hämta täcken, kudden från lilla stugan där vi brukar sova. Farsan säger då att om vi vill kan vi sova på andra sidan av hans dubbelsäng. Jag vill bara lägga mig och börja hålla på med sängkläder känns otroligt jobbigt så jag säger utan att tänka efter att det funkar för mej. Min flickväns säger att det inte spelar någon roll för henne.

Vi stökar undan lite och jag passar på att dricka massa vatten för att motverka illamåendet och snurrandet. När vi sen kommer in i sovrummet börjar vi klä av oss. Jag och farsan behåller våra boxerkalsonger på oss och min flickvän klär av sig allt utom ett par svarta stringtrosor. (Hon har oftast string eller hipsters). Vi lägger oss sedan i sängen. Farsan på höger sida och jag och hon ligger sked på vänstra sidan. Hon ligger i mitten. Vi säger god natt och släcker lampan.

Vet inte hur lång tid som går, kanske 10-15min när jag känner hur hon börjar puta med rumpan mot mej och gnida sig mot mitt skrev. Minns jag tänker. ”Va fan är hon fortfarande fyllekåt? Varför är hon inte trött?” Säger inget utan ligger bara och håller om henne medan hon fortsätter gnida sig under täcket. Tillslut trots att rummet snurrar lite och jag är trött så börjar min kuk resa sig. Märker då hur hon tar av sig sina trosor under täcket för att kasta ner dem på golvet. Sen börjar hon dra lite i mina kalsonger. Jag lyssnar mot farsan men låter som han sover. Viskar ”Vad håller du på med?” och får till svar ”kom igen det är spännande!” Ger tillslut med mig och tar av mig mina kalsonger under täcket. Hon är direkt där med sin hand och runkar mig. Jag ligger och kramar hennes bröst med ena handen och känner att jag egentligen är för trött för det här. Hon lägger till sig och för min kuk mot sin springa med handen. Märker att hon är rejält kåt för jag glider in i henne utan några problem. Börjar sakta knulla under täcket. Försöker vara så tyst jag bara kan även om hon ger ifrån sig några små gnyn. Alkoholen gör nog att man tycker man är tystare än vad man egentligen är för helt plötsligt hör jag hur farsan säger ”Vad håller ni på med?”

Jag fryser till is och säger inget, låtsas som jag sover, urdumt men hjärnan sluta typ fungera. Min flickvän fnissar bara lite och fortsätter stöta sig mot mig sakta under täcket. Märker hur farsans intresse ökar för det som händer på vår sida i dubbelsängen och han säger igen ”gör ni det jag tror ni gör?” jag ligger bara där och känner hur pulsen rusar. Min flickvän säger tyst ”vi trodde du sov”. Farsan skrattar till lite av förvåning och säger. ”Jag kanske ska gå och sova på soffan?” Jag känner hur jag håller på slakna av paniken som fyllde kroppen när jag insåg att han var vaken. Men lyckas få ur mig ”Nej det är lugnt vi ska sova, vi gör inget” under tiden har min kuk blivit slak och glidit ur min flickväns fitta. Hon är där med handen och försöker runka mig hård igen men känner att det inte ger något. Så tar bort hennes hand. Hon blir lite frustrerad och försöker igen men efter jag tagit bort hennes hand för tredje gången slutar hon. Hela situationen känns otroligt pinsam och jag vrider mig så jag ligger på rygg och tittar bara upp i taket.

Hör plötsligt att farsan andas lite tyngre och vrider på mig. Ser då hur min flickvän fört in sin hand under hans täcke och att det rör sig där. Känns som huvudet ska explodera och jag tänker bara ”Va fan gör hon?” om och om igen. Min flickvän flyttar över mer på farsans sida i sängen så hon hamnar utanför vårt täcke och han ser att hon är naken. Han kastar av sig sitt täcke med ena handen och jag ser hur min flickvän håller på smeka hans kuk utanpå hans kalsonger tills farsan lyfter upp rumpan och drar av sig dem så att även han nu är naken. Min flickvän är genast där med sin hand och börjar runka farsans kuk som står i givakt. Ingen säger någonting.

Min kropp har slutat fungera och alkoholen har gjort att det känns som jag kommer spy ifall jag rör på mig. Ligger som paralyserad i sängen. Farsan slänger en snabb blick mot mig och frågar ”Är detta verkligen okej?” jag vet inte vad jag ska säga, är som att min kropp slutat ta emot signaler från hjärnan så ligger bara tyst och kan inte tro det jag ser. Jag vrider på huvudet så jag tittar upp i taket och funderar på om detta verkligen händer eller drömmer jag?

Märker hur min flickvän flyttar närmare farsan och hör sen hur han ger ifrån sig ett svagt stön, när jag tittar mot dem igen ser jag hur min flickvän har böjt sig ner och nu har min pappas kuk i sin mun. Hon suger honom sakta medan hon håller i hans kuk med ena handen. Upptäcker att farsan som gillar prata i vanliga fall även gör det i sängen eftersom han säger saker som. ”Ååå vad skönt”, ”Du verkar ha gjort sånt här tidigare”, ”Fan vad bra du är”. Min flickvän fnissar bara lite och slickar honom på ollonet innan hon åter igen tar honom i munnen.

Farsan tar tag i henne tillslut och säger. ”Fan vad jag vill knulla dig, är det okej?” Jag kan inte fatta att detta verkligen händer. Jag ligger i sängen och det känns som allt går i slow motion fast samtidigt rusar det i huvudet i 180km i timmen. Min flickvän säger inget utan sätter sig upp på knä i sängen innan hon svänger sitt ena ben över farsan tar tag i hans kuk med sin hand och för den mot sin öppning. Svartnar för ögonen och känns som ett blixtnedslag i hjärnan när jag ser hur min pappas kuk försvinner in i hennes fitta.

Sakta börjar hon röra sig över honom medan hans händer tar ett fast grepp om hennes höfter. Båda andas tungt och min pappa säger ”Satan så skön fitta du har” min flickvän rider honom sakta och åker upp och ner på hans kuk. Farsan flyttar sina händer så han istället har ett fast tag om hennes bröst som han kramar och nyper i hennes bröstvårtor. Min flickvän gnyr och andas tungt. Sängen har börjat ge ifrån sig små knirr och knarrande, och en lukt av knull har börjat sprida sig i rummet. Farsan säger saker som ”gud vad du är skön”, ”dina bröst är underbara”.

Vet inte hur länge de håller på. Har helt tappat tidsuppfattningen. Kan vara 2min kan också vara 20min, har ingen aning. Men tillslut så reser sig farsan upp i sängen och kramar om henne. Sen vrider han på sig så hon faller ner på rygg i sängen där han låg. Hon särar direkt på benen så han kan komma efter. Han står på knä framför henne och drar lite i kuken. Ser hur den är alldeles glansig från hennes fitta. Han smeker hennes klitta lite med ena handen och säger ”du har en helt otroligt vacker fitta”. Min flickvän ligger bara och gnyr från att han masserar hennes klitta. Sen lägger han sig över henne och ser på nytt hur min far glider in med sin kuk i min flickvän. Dom börjar knulla sakta och rytmiskt. Min flickvän börjar nu ge ifrån sig ett och annat stön.

Farsan ligger över henne och rör sig rytmiskt, dom andas tungt och stönar. Efter en stund reser sig farsan upp så han står på knä framför henne fortfarande med kuken i fittan. Sen stöter han plötsligt in den till roten hårt. Min flickvän flämtar till. Han gör sedan det ytterligare 4-5 gånger varpå min flickvän skriker till högre och högre varje gång för att till slut skrika ”åååå guud” då lägger sig farsan ner över henne igen och kysser henne. Märker hur hon besvarar kyssen. Han börjar sen knulla henne lite hårdare än tidigare. Försöker få ögonkontakt med henne men hon tittar inte åt mitt håll. Istället lyfter hon upp huvudet och tittar ner på farsans kuk och hur den åker in och ut ur henne. Sedan låter hon huvudet falla ner i sängen igen medan hennes ben åker upp i luften.

Farsan pumpar nu på rätt hårt och båda två stönar högt. Hör det där ”klatch” ljudet som blir när farsans kuk åker in till roten på henne. Min flickvän stönar och skriker om vart annat tills hon plötsligt säger mellan stönen. ”jag kommer komma”. Farsan hejdar sig då och säger ”jag är också nära, vill komma med dej” Han fortsätter sen knulla henne och kanske 20-30sek senare säger hon igen. ”Nej det går inte, jag kommer komma”. Pappa svarar då ”Nej vänta” men hinner knappt avsluta meningen när min flickvän säger ”Nej jag kommer nu”. Hon skriker sedan till väldigt högt tre gånger medan hennes ben faller ner i sängen. Sen svankar hon upp med ryggen för att ge ifrån sig ett långt tungt stön och märker hur hennes ben börjar skaka.

Farsan som knullat henne väldigt intensivt under hennes orgasm börjar stöna rätt högt han också och kanske 15-20 sekunder efter hon kom säger han ”åååå jag sprutar nu (hennes namn som jag inte tänker avslöja här)” Sen stöter han sig mot henne 4-5 gånger medans han stönar högt. Jag fryser till is och känns som alla inre organ slår kullerbyttor när jag inser att min far just nu håller på att skjuta stråle efter stråle med sperma djupt inne i min flickväns fitta.

Efteråt faller farsan ner över henne och de ligger båda och flämtar. När farsan sedan rullar av henne ser jag att han nu är slak men att hans kuk är alldeles kladdig. Han torkar svett ur pannan och säger ”jag tror du har den skönaste fittan jag haft” min flickvän säger inget utan ligger bara i sängen. Sen säger farsan ”Måste nog ta en snabbdusch efter det här” och reser sig ur sängen. Min flickvän undrar om han har något papper så på väg ut ur sovrummet öppnar han en byrålåda och kastar åt henne ett paket servetter. Jag ligger som förstenad i sängen och det känns som jag fått en stroke. Pulsen är typ 300 eller nånting. Min flickvän ligger kvar på rygg och börjar torka sig på fittan.

När jag får ögonkontakt med henne så får jag först inte fram något ord men tillslut säger jag ”Vad håller du på med?” märker hur hon som blir lite förvånad för att sedan få lite panik i blicken och hoppa upp ur sängen och börjar gå runt vid sängkanten och säger att hon är ledsen, att hon inte vet vad som hände, det gick så fort, att hon är full med mera. Jag minns ärligt talat inte vad hon sa eftersom jag upptäckt hur det börjat droppa sperma ur henne som landar på golvet och som rinner ner längs hennes lår. Även fast jag redan hade förstått det så blev det som väldigt tydligt och konkret nu. Min pappa sprutade i min flickvän!

Farsan är snart tillbaka igen och blir lite förvånad när han kommer in och upptäcker hur min flickvän står på golvet naken och gömmer ansiktet i händerna. Han undrar vad som händer, jag får bara fram ”jag vet inte”. Han går fram och kramar om henne vilket känns lite konstigt eftersom båda fortfarande är nakna. Han säger att hon inte behöver vara ledsen men att det inte ger något att vi pratar nu utan vi får ta det efter vi sovit. Hon säger inget utan nickar bara och de kommer och lägger sig. Ingen säger någonting. Känns som jag aldrig kommer kunna somna. Men alkoholen och tröttheten tar snart över och jag däckar.

När jag vaknar nästa morgon så är illamåendet kvar och huvudet dunkar så det känns som det ska sprängas. Tar en stund innan jag kommer på vad som hände. Funderar först på om det verkligen är sant eller bara någon konstig fylledröm. Men när jag känner att jag är naken och ser hur min flickvän ligger naken i sängen och sover så går det upp för mig att det alltså hände. Hon knullade med min pappa! 

Jag tar mig till badrummet och försöker dricka så mycket vatten ur kranen som magen tillåter innan jag tar en kall dusch. När jag kommer ut i vardagsrummet sitter farsan vid bordet och ger mig en skamsen blick. Jag får bara fram ”Alvedon?” farsan säger att det finns på bänken i köket han har också behövt ta en. När jag kommer tillbaka till rummet igen sätter jag mig vid bordet men vi säger ingenting till varandra.

Efter en lång pinsam tystnad så säger farsan tillslut att han ber så hemskt mycket om ursäkt och att han inte vet hur det kunde hände. Skyller på alkoholen och säger att han tycker min flickvän är en toppentjej och hoppas han inte förstört något mellan oss. Att han inte visste vad han skulle tro, men tänkte att det var okej när ingen av oss sa nej eller liknande. Jag kan inte få fram så mycket ord utan nickar mest och säger att jag inte heller vet vad fan som hände. Hjärnan har inte hunnit bearbeta allt än. I ett försök att byta samtalsämne så börjar farsan istället fråga saker som om båten blev upptagen. Frågar han redan vet svaret på men det hjälper till att lätta på stämningen.

30min senare kommer min flickvän in i rummet. Hon är rufsig i håret och säger ingenting hon sätter sig väldigt sakta och försiktigt vid bordet, och dricker ur sitt vattenglas. Farsan börjar säga samma sak till henne som han sa till mig. Hon säger ingenting utan sitter bara tyst och tittar ner i bordet och nickar lite.

Resten av dagen är bara en lång stel, pinsam väntan. Alla halvsover och ser på tv och nu och då blåser vi i farsans alkomätare som han har i stugan för att se om man är körbar. Så fort farsan blåser 0.2 så säger han att han har ärenden inne i stan, men att vi kan väl stänga och låsa innan han mer eller mindre flyr ut genom ytterdörren. När vi hör hans bil åka iväg så börjar min flickvän gråta. Hon säger att hon älskar mig och att hon inte vet vad som hände, att hon var full och inte vill göra slut. Vet inte riktigt vad jag ska känna så kramar bara om henne så hon ska sluta gråta och säger bara att jag inte är arg. Ungefär en timme senare låser vi dörren till stugan och sätter oss i bilen. Märker hur min flickvän är väldigt försiktig igen när hon sätter sig i bilen och frågar vad det är. Hon säger att hon är rätt öm där nere.

Vi säger inte så mycket på vägen hem, lyssnar bara på radio. Senare på kvällen kommer det ett sms från pappa där han åter igen berättar hur ledsen han är och vill inte förstöra något för oss. Några dagar senare åker vi till honom för att äta middag, där försöker vi prata om det som hände men är otroligt pinsamt och stelt. Slutar med att vi bestämmer att det bästa är att låtsas som inget hänt och försöka gå tillbaka till hur det var före den där natten.

Så nu vet du/ni vad vi har varit med om. Kan ju säga att det varit lite svårt att låtsas som det inte hänt. Mycket känslor och tankar gör ju att vårt förhållande är lite annorlunda nu jämfört med tidigare. Svårt veta hur man ska bearbeta en sådan här sak, därför som jag valt berätta för att få höra vad andra människor tycker. Så hoppas att det finns trevliga seriösa personer som vill ge sina ärliga åsikter om detta. Har du/ni några frågor eller vill veta mer om det som hände så är det bara skriva ett brev på vår sida.

2

Sv: Min flickvän och min pappa

Fantastisk berättelse som är lika upphetsande som förjävlig på samma gång. Frågan är om du kan lita på henne framöver, vad händer när hon blir fyllekåt nästa gång

Sharing is caring... smile

Väldigt välskrivet.
Om det är sant vet din tjej att du berättat det här?

/E

4 Senast ändrad av Han83Hon86 (2016-02-24 18.06)

Hon vet om att jag skapa en sida här. Men hon vill inte någon vi känner ska veta.  därför jag varit anonym och inte nämnt några namn när jag berättat om det som hänt.

Vilken härlig berättelse gör en kåt och nyfiken på er

Hur lång tid tog det att skriva denna sju sidor långa porrnovell?

Gick rätt fort. Runt 30min typ

Han83Hon86 skrev:

Gick rätt fort. Runt 30min typ

Sju sidor på en halvtimme? Inte en chans!

Har arbete där jag använder datorer och därmed tangentbord mycket. Tycker jag är rätt snabb på skriva. Men helt ärligt så har jag inte jättekoll på hur länge det tog. Men tyckte det gick rätt fort. Tycker dock detta är en liten underlig konversation. Vad spelar det för roll hur länge det tog att skriva ?

För att jag tror att den är fabulerad.

Okej ja du får tro vad du vill. Som jag skrev. Det här hände i oktober ifjol men ifall du inte tror det så är det ju inte mer med det. Alla har rätt till sin åsikt. Tycker bara är lite konstig vad det spelar för roll hur länge det tog skriva om du ändå inte tror det hänt. Men som sagt spelar ingen roll. Tro vad du vill smile

12

Vilken berättelse! Förstår att det finns blandade känslor över detta, både från dej/er som upplevt det och från oss som läser. Du har ju många sätt att se på denna upplevelse.
Till er som kommenterar:
Jag tycker dock att det är både meningslöst och oklokt att kritisera och påstå att berättelsen är fabulerad i ett öppet forum. Ni som
inte tror på berättelsen eller är kritisk på något sätt har själva valt att läsa det som nån har delat med sig av, men ni är inte skyldiga att tro på den. Däremot har ni möjligheten att helt enkelt bara ignorera texten och gå vidare med ert, vilket jag tycker ni borde göra i så fall och visa dessa personer lite respekt istället.

Gläds åt allt som är skönt, ett minne för livet när du fick glädja din pappa.

Det är absolut möjligt att det hänt på riktigt, men det som inte går ihop är att om det inte var meningen att du skulle få reda på det borde de väl inte legat och skrikit som du beskriver det precis bredvid dig? Antingen är de bra dumma eller så är det en porrnovell som tidigare nämnt.

15

Mitt råd skulle vara att ta det som det är. Det finns ingen manual för vad man ska göra när flickvännen råkar knulla farsan.

Det har hänt och ni får hantera det så gott det går. Tiden läker, och är ni fortfarande ihop så fixar ni det troligen.

Som swinger skulle jag föreslå att utforska sex med andra för att få distans till detta. Sex med släktingar är ju mindre lyckat. Hitta andra kanaler. Det kommer att få er förhållande att bli starkare -om det är menat att vara.