Sv: Bedragare - Pay Safe Card betalning

Är det verkligen ok att lägga ut användarnamn här? Hur vet vi att det verkligen är bedragare och inte någon oskyldig som någon vill jävlas med? Reglerna för övriga forumet gäller väl även denna tråd?

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

Tycker absolut inte det är okay och självklart måste reglarna för forumet tillika övriga Bc även gälla denna tråd.

Men allt i denna värld är ju inte svart och vit, som syns har webbis själv lagt ut mail adress och tvekar inte på att han har koll på vad som finns bakom mail adressen / profilen och tanken är väl god att varna andre, fast jag ser det mer som en risk att det kan bli helt oskyldiga kan drabbas av hetsjakt av den ena eller andre anledningen.

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

Det är nog ingen som ifrågasätter att webbis lagt ut namn på profiler/nick/epost som han konstaterat är bedragare men att andra profiler gör detsamma för att de misstänker att det är fuffens är inte ok och det vore kanske bra om det förtydligas när användare glömmer bort det samt redigera de inläggen?

Don't judge me.
I was born to be awesome. Not perfect.

19

hade kontakt med pay safe "tjejen" nyss,, men hon försvann bara ,, blev kanske hett om benen, skulle mötas på tågstationen Borlänge ,, men blev ingenting

Knappast en raketforskare det där som använt samma mail för bedrägerier i flera år haha.... Ska försöka få kontakt och se om man kan få tag på en vettig ip grabber ikväll efter jobbet..

För övrigt oaysafecard?? Luktar speltorsk lång väg?

Hej

Tycker att BC borde förändras  så man slapp alla bedragare o oärliga människor som inte ha här på sidan att göra det är mer än hälften på denna sida som är bluff personer o bedragare o oärliga människor hoppas ni gör nått åt det för vad vet o har kollat upp så har ni fått mycket skit på er så är bara en vanlig användare här tycker att din som sköter sidan ska göra ert jobb så

Från en användare är besviken

Hej,
Hej

Ja hon har man stött på här inne ett antal gånger med olika namn Varför görs inget åt det det är dom ansvariga plikt att göra saker åt problemen det är mycket snack å liten verkstad åt att lösa problemet eller så är webbmastern eller dom ansvariga på sidan så inkompetenta å så lata att dom inte gör nått åt det gör att sidan får mer skandaler med det är väl det du vill webbmaster??????

Båda ovanstående har väl poänger, men saken är att sålänge sidan är gratis och inte kräver "identifieringsprocess" för nytt konto går det i princip inte att undvika... Kanske införa att man får sitt första lösen för att logga in till sin mobil och inte till sin mail så skulle stor del av detta problem försvinna av sig självt. Tror inte folk är lika nöjda att behöva skaffa ett nytt kontantkort varje gång dom blir påkommna?

Det är väl bättre nått görs eller hur annars är det meningslöst vill bara att dom ansvariga gör nått åt saken

Den här sidan har väldigt dåligt rykte o figurerar i media om att dom tillåter sälja sexuella tjänster och annan olaglig verksamhet

Jag kan inte stå å se på med att inget görs
Vill bara ha en bra å pålitlig dejtingsajt so man kan lita på till 110%

Gillar man inte sidan så är det faktiskt ingen som tvinga dig att stanna .

Jag uppmanar till att använda den rapporterings funktion som finns på BC om det är någon /något som är misstänkt.

Johanw och bambam, ni är väl medvetna om att det är ett regelbrott att lägga ut privata meddelanden?

Jösses... Förlåt ska aldrig försöka hjälpa till igen.. Tja

Anmäl profilen via rätt vägar nästa gång istället. Det här är inte en officiell väg att gå.

29

Pay Safe Card- Bedragare är här igen!!!
"Hollatolla" skrev till mig 2016-08-11
Hej,
Ja, du kan vara intressant.
Om du är seriös med sex irl.
Men det är lite svårt att prata på denna sida.
Blir totalt överöst med mail.
Skall ta bort min profil här för det verkar inte lugna ner sig.
Men vill du prata vidare och träffas så kan du ju maila mig på jenny.flizz@outlook.com

Puss

Går även under namnet " Pucka" och påstår sig vara från örebro.
Aktiv just nu.

toomuch2016 skrev:

Pay Safe Card- Bedragare är här igen!!!
"Hollatolla" skrev till mig 2016-08-11
Hej,
Ja, du kan vara intressant.
Om du är seriös med sex irl.
Men det är lite svårt att prata på denna sida.
Blir totalt överöst med mail.
Skall ta bort min profil här för det verkar inte lugna ner sig.
Men vill du prata vidare och träffas så kan du ju maila mig på jenny.flizz@outlook.com

Puss