1

Tråd: Möte en slyna på BC

Det var meningen att jag och en kompis skulle ta hand om en kvinna på 51 unga år i fredags. Tyvärr fick min kompis förhinder så man fick själv ta hand om henne. Vi hade aldrig möts innan utan hade bestämt att jag skulle  åka hem till henne. Slå en signal när du är här så kommer jag ut och öppnar hade jon sagt i telefonen. Sagt och gjort när jag var framme ringde jag hennes mobil, jag kommer hördes hennes sköna stämma i luren. Kvinnan som öppnade var skapt för sex, hon hade fylliga sköna bröst och knullvänlig rumpa som jag la märke till redan i trappen. Vi kom in i lägenheten och jag räckte över en Alladin som jag snabbt hade fixat på macken. Du vill väl ha kaffe frågade hon? Jag gärna svarade jag. Fick en mugg kaffe och vi satte oss soffan. Lite trevande dösnack och sedan kommir vi in på sex. Hon var frånskild med tonåringar och hade nyligen upptäckt nätet för att skapa sexkontakter. Hon var bl.a. Sugen att älska med en kvinna och jag kunde i min fantasi se hennes mun och tunga bearbeta en våt fitta. Jag berättade om att jag gillade lekar med flera män om en Q och att det bl.a. Var samspelet om henne som tryggade mig. Berättade också att jag gillade att "ta för mig och att använda"', hon sa genast att hon tyckte att då borde jag använda henne. Jag tog hennes hand och förde in henne i sovrummet. Ställde mig bakom henne och smekte hennes mage uppåt där jag greppade hennes fylliga och sköna bröst. Hon stönade och jag knäppte upp hennes blus och lät därefter hennes bh följa efter. Kramade hennes lagom stora bröst och hårda bröstvårtor. Kysste hennes nacke och hörde på hennes stön att hon var en riktig kåtslyna som behövde få kuk. Knäppte upp henne jeans och drog ner dom över hennes höfter, fram kommer ett par fina stjärthalvor i ett par stringtrosor. Trosorna åkte samma väg och jag la henne bakåt på sängen. Jag mötte hennes kåta blick när särade låren och öppnade sin våta fitta framför mig. Jag la mig mellan hennes lår och slickade henne från brösten och ner till låren. Slickade på insidan av låren närmare och närmare hennes väldoftande fåtal fitta. Slickade henne på dom yttre blygdläpparna och undvek hennes kvitta, för att sedan föra ner tungan ovanför anusnoch föra den uppåt så att den gled in i hennes skönt våta fitta. Kände den uppkåtande sexiga smaken av våt, knullsugen fitta vilket fick min styva kuk att styvna ännu mer. Hon smakade ljuvligt och jag bearbetade hennes klitta lita grann, av henne stönande förstod jag att det inte gjorde ett dugg ont. Jag hade också fått av mig mina kläder och hon förde in min kuk i sin sköna mun som gjord för kuksugning. Efter ett litet tag sa hon att var "så kåt" och ville att jag skulle knulla henne. Jag lyfte hennes ben och lät kukhuvudet glida in mellan hennes våta blygdläppar. Tryckte upp kuken i hennes varma fitta och kände hur den omslöt min kuk. Nu började ett djuriskt knull och vi var nog lika kåta bägge två. Vi stirrade varandra i ögonen och det var ren kåthet i hennes blick. hon upprepade hela tiden att han var så kåt så kåt. Hennes fitta var som skapt att mjölka en kåt kuk och den kramade och kysste min kuk varje gång jag stötte den in i hennes värme. Jag kände att jag var på gång och hon sa att jag skulle komma, samtidigt gungade hon med höfterna i motjuck och ett gurglande ljud hördes i hennes strupe. Jag sprutade och kände hennes fitta mjölka kuken för varje stöt jag gjorde. Vi låg och samlade oss ett litet tag, jag smekte hennes fitta och hon särade ännu mer på låren, smekte hennes klitta tills hon kom igen. Sakta kasade hon ner och tog min halv slappa kuk i munnen, hon sög på ett fantastiskt skönt sätt och min kuk vaknade till liv igen. Hon ömsom sög och runkade mig på ett ljuvligt sätt. Kände att jag var på väg att spruta igen så tog själv hand om runkandet. Hennes mun omslöt mitt blåa ollon när jag runkade fram den första strålen som dock inte var så kraftig eftersom jag 10 minuter innan haft en ordentlig urladdning i hennes kåta fitta. Vi pustade ut innan jag lånade hennes badrum och tvättade av mig.
Ser fram emot fler träffar med denna sexiga kvinna och hoppas att vi även kan ha med en kvinna till och några fler män.

Tack för en skön fredag, du vet vem du är.

Sv: Möte en slyna på BC

Låter riktigt nice!! Blev det fler ggr då?