Sv: Nya versionen av medlemssidan (pågående arbete)

Instämmer med tidigare skribenter vad gäller Meddelandefunktionen som idag är ganska primitiv. Självklart borde både inkommande och utgående meddelande samlas under en tråd per mottagare. Speciellt tjejer som får mer brev än de kan hantera skulle säkert uppskatta detta. Det fungerar alldeles utmärkt med ex Hotmail där man kan klicka på svara oavsett vem som skrev det senaste meddelandet, dvs från både in- och utkorg).

Om man i en pågående konversation skickar vartannat meddelande så fungerar det. Men om man vill lägga till något i efterhand, eller om man vill skicka ett nytt meddelande innan mottagaren svarat, så blir det två parallella trådar och då är det lätt att det blir missförstånd om man tappar bort delar av konversationen.

Om jag startar en ny konversation så blir det givetvis en ny tråd, det är ok. Men om jag sedan vill skicka ett nytt meddelande innan mitt första besvarats, så kan jag inte knyta an till detta utan jag måste skapa en ny tråd där mitt första meddelande inte finns med. Alternativt kan man förstås skriva om (kopiera in) tidigare tester varje gång man vill skicka ett nytt meddelande. Men då blir det riktigt krångligt.

Det blir naturligtvis också lättare att få överblick och att göra uppföljning när man kan följa tråden bakåt och läsa vad som skrivits tidigare, och allt då finns i en och samma tråd förstås. Nu är det väldigt rörigt.

Det borde inte vara något större besvär att genomföra en sådan förbättring. Jag är förvånad att denna lösning inte funnits från början och jag blir allt mer irriterad efterhand. PRIO ETT!

Hej

Tycker att ni borde ta bort allt som kostar ha bc som helt gratis dejtingsajt som happypancake.com ha en spärr som går in när man har skickat alldeles för många meddelande o att ni bättre koll på vad ni har för människor här inne ett förslag att man använder en slags inhandling här inne så slipper man oärliga personer o nättroll  o bedragare

Hej

Tycker det är dålig stil att ni inte gör nått åt det problemen folk blir irriterade på er sidan jag förstår de upp till bevis nu att ni kan göra sidan bättre jag köper inte ert skit snack om inget görs så vänder jag mig till data inspektion o media andra beröra myndigheter det är upp till er nu

Jag har flera medlemmar på min sidan så

TA ANSVAR NU Å GÖR NÅTT Å PROBLEM

Att posta två inlägg efter varandra i ett forum anses inte som något som är ok att göra .

Vad har inspektion och media och berörda mydigheter med att göra vad det är för folk på BC ,det förstår jag inte ?

Varför skulle inte vissa saker kosta ? Tror du man driver en sådan här site av ren välgörenhet ?

Nej, gör om och gör rätt. Man har rätt att ha åsikter men komma med tomma hot om både det ena och det andra då förvinner din trovärdighet helt.

Varför inte stanna på gladapannkakan om det är så bra där smile

Filtrera besökare vore bra. Vill gärna se vilka par som besökt profilen - och slippa översvämningar av singelkillar.

21

6y2-4U skrev:

Filtrera besökare vore bra. Vill gärna se vilka par som besökt profilen - och slippa översvämningar av singelkillar.

En sådan funktion gynnar nog de flesta här. Vore väldigt smidigt faktiskt, röstar för det jag med!

Vad är pågång för det har kommit upp på min profil att jag inte är verifierad nu och jag har sett det på flera andra medlemmar också så måste man verifiera sid igen eller ??????

23

Ett förslag att införa vid registreringen av ett konto. En kryssruta om man är Aktiv eller Passiv i sin sexuella läggning eller båda samt att lägga till den delen i sök-kriterierna det skulle underlätta avsevärt samt spara förtret och missförstånd

Passiv skrev:

Ett förslag att införa vid registreringen av ett konto. En kryssruta om man är Aktiv eller Passiv i sin sexuella läggning eller båda samt att lägga till den delen i sök-kriterierna det skulle underlätta avsevärt samt spara förtret och missförstånd

Alternativt att den sökande faktiskt tar sig tid att läsa profilens innehåll, dvs profiltext, dagbok och eventuell annons.

Om någon kryssar i båda rutorna i ditt föreslagna system hur vet du då vad personen bakom profilen känner för när just du tar kontakt?

Saknar funktionen att kommunisera med flera medlemmar samtidigt via ett privat forum eller en tidsbegränsad blogg för olika ändamål. Det kan vara flera som vill resa någonstanns eller verifiera varandra då en del träffats å andra inte :-) Sedan är det
idag otroligt tidsödande att skriva till varje medlem som ska få vetskap om samma sak på lika villkor

Paret
///m&e