1 Senast ändrad av tveksamt (2012-12-17 18.08)

Tråd: Bli så kåt av anonymsex ute ..

För några månader sen åkte jag till den här platsen utanför stan som jag visste kunde leda till en bra avsugning. Den här gången ville jag suga skön kuk på en sexig man och det var precis vad jag hittade på parkeringen .. Klädd i hantverkarkläder sa han till mej att han behövde lite happy hour och jag följde med honom in i skogen. Där öppnade jag hans gylf och plockade fram kuken som redan stod i givakt. Snyggt rakad i både ansikte och pung (men inte resten) blev jag superkåt och började suga honom hård. Snyggingen - som var i 50-årsåldern- började pumpa sin kuk i min mun och hals och jag kände hur den växte häftigt. Han tog plötsligt tag i mej och kysste mej häftigt och blött innan han körde ner mitt huvud mot kuken igen. Då hårdknullade han mej i munnen en lång stund så jag dreglade som en hund innan han rosslade att an skulle spruta. Då sprutade ag på hans kängor samtidigt som han firade av i ansiktet på mej. Fy fan vadhäftigt och snuskigt ...

Sv: Bli så kåt av anonymsex ute ..

Så härligt med dessa anonymträffar

Sv: Bli så kåt av anonymsex ute ..

Ja, håller med, så gott att träffa män på en P-plats, sitta i deras bil och göra dom till lags ....