Tråd: "Din profil har inte skrivrättigheter"

Hej,

Är någon annan som har blivit av med skrivrättigheten även om man har plus medlemskap?

Sv: "Din profil har inte skrivrättigheter"

Skrivrättigheterna och plusmedlemskapet har ju inget som helst med varandra att göra.

Bli av med skrivrättigheterna blir man ju normalt sett om man brutit mot användarvillkoren (och/eller blivit rapporterad ett antal gånger från andra användare som uppfattat att man gjort det). Huruvida man är plusmedlem eller inte är helt egalt, samma regler gäller alla.

Har också blivit av med skrivrättigheterna, skickat in flertalet mail utan ett enda svar. Lite tråkigt när man varit medlem i åratal och snackade med många på daglig basis.
Verkar dock som att de som håller i sidan lagt ner helt och hållet.. De svarar inte på frågor alls eller kommer med feedback om vad som händer. Det har ju pågått sen I september nu dessutom..

Tja eller så kan man ju bli av med skrivrättigheterna helt random....
Jättespännande när supporten typ ligger nere.

Blev av med den för många månader sedan, upprepade gånger mailat angående det men inga svar precis som ni andra. Vi tycker det riktigt tråkigt och inte går de skapa ny heller med annan mail, verkar som ip adresserna är spärrade. Ganska lönlöst om det hade gått dessutom då man inte kan lägga upp bilder :-(.

Trodde dock att det inte fanns någon aktiv moderator men ser ju att någon moderator är aktiv och stänger trådar så då borde den väl kunna hjälpa oss med vårt konto. Hallå moderator hör du oss? Felaktigt fått skrivrättigheter borttagna.

6

Tripytaia skrev:

Har också blivit av med skrivrättigheterna, skickat in flertalet mail utan ett enda svar. Lite tråkigt när man varit medlem i åratal och snackade med många på daglig basis.
Verkar dock som att de som håller i sidan lagt ner helt och hållet.. De svarar inte på frågor alls eller kommer med feedback om vad som händer. Det har ju pågått sen I september nu dessutom..

Samma för mig, hade tydligen fejk profil, hade ju flera annonser och är en tjej så fick flera svar så antar att det var flera som tyckte att hon måste vara fejk. Skrev också till support och sa att jag finns på riktigt, utan att få nån respons. Det är samma som vissa idioter blockerar en bara för att man tackat nej. Tror inte att det finns nån support i huvudtaget och vet inte har dom löst deras bildproblem än. Aningen oseriös sida tyvärr då behov finns... men trist när beslut tas utan att kontrollera fakta. Tycker att de som blockar och anmäler andra för deras ego inte klarar av ett nej, borde kastas ut istället men nej de som är aktiva blir straffade. Samma hände med nån tjej grupp här. Pratade med en kille som jag han precis träffa via min annons innan min sida blev stängt grund av att jag var en fejk...

Nu bestämmer inte jag över medlemsidan. Men jag vet att i många fall så har profilerna haft felaktigheter i sig och då stängs profilerna . Sen kommer några och klagar och tycker att man borde får en varning eller liknande . Men när man godkänner villkoren för sidan så godkänner man också att man ska följa dom regler och villkor för sidan som finns .

Det är lätt att vara nedlåtande osv men det är ju inte bara det som är i profilen det är ju även det som skrivs i brev som kan avgöra en avstängning .

Obs detta skriver jag inte som moderator utan bara som ett tråd inlägg.

8

Men realitetens namn vem som läser nån gång alla flera sidors regler att som gäller? 0,01 % Jag tror mer det där avundsjuka personer som inte fått svar har som regel blocera eller anmäla andra. Det vet jag som aktiv ex användare hur man blev blockad till höger och vänster. Det borde BC förändra att man ser vem som håller på så där då kan man begränsa dessa profiler som rent illvija vill skada andra lyckliga. Man kunde ju se vid plus konto om nån blockerat framför mejlet och då kunde man också  se att nån blockerat även man aldrig ens skrivit med profilen?? Därför VET jag att det finns de som anmäler andra bara med illvilja.

Sen vet jag inte hur är det med GDPR i BC. BC har onte tiklåtelsr enligt nya lagen samla mina uppgifter mer än den gången jag registrerar och behov finns, men lagen verkar inte gälla BC, om BC skulle bara veta vilka böter det kan bli när det kommer fram att  de sparar personens uppgifter, om någon skulle komma på ich anmäla detta. 

Jag har haft flera profiler då jag har tröttnat efter ett tag (inom par månader) på sidan och dess oseriös upplägg och slutat  men sen tar nyfikenhet över igen och man öppnar en ny konto. Kanske också nått BC kollar som är olagligt. När jag slutar mitt konto ska allr info om mig raderas. Hur som känns att BC har inte riktigt kapacitet hantera alla ärenden rätt sätt.

Har nu varit utan skrivrättigheter i 2 veckor, har mailat dom 3 ggr nu ang detta men får inget svar.
Sorgligt när man inte får nån respons och förklaring till varför.
Kan själv inte förstå vad jag gjort för fel, så bad iaf om en förklaring men inte ens det.
Har ingen lust o göra en ny profil heller när ja varit medlem så länge...