Tråd: Flatbar / gaybar för tjejer i Stockholmstrakten

Hej,
Söker tips på om det finns någon trevlig gaybar där homotjejer hänger i Stockholm? Är det helt dött på den fronten, eller finns det nåt bra ställe om man vill flörta lite? smile

Sv: Flatbar / gaybar för tjejer i Stockholmstrakten

Hej vill du träffa oss nu ?

Teby87 skrev:

Du är inte så vaken ser jag.
Dels har du en killprofil och mumlar om att träffa er. Du riskerar tex. att webbis gör om din profil till en parprofil som du sen inte kan ändra tillbaka. Om du verkligen vill söka med din tjej så skapa en profil till.

Dels är kontaktsökning inte tillåten här i Forum. Läs användarvillkoren längst ned på sidan.

Du blir troligen avstängd en tid.

Men eftersom du svarat på exakt det TS frågat efter så blir hon nog väldigt glad och överser med allt.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Erogen skrev:
Teby87 skrev:

Du är inte så vaken ser jag.
Dels har du en killprofil och mumlar om att träffa er. Du riskerar tex. att webbis gör om din profil till en parprofil som du sen inte kan ändra tillbaka. Om du verkligen vill söka med din tjej så skapa en profil till.

Dels är kontaktsökning inte tillåten här i Forum. Läs användarvillkoren längst ned på sidan.

Du blir troligen avstängd en tid.

Men eftersom du svarat på exakt det TS frågat efter så blir hon nog väldigt glad och överser med allt.

Åh, ljuvlig skärpa i din kommentar Erogen. smile Ytterst sällan låter jag andra föra min talan, men den här gången har jag verkligen inget att tillägga.

Han kanske borde jobba som spåman wink

Hur som helst tillbaka till trådens ämne .