Tråd: Supportfråga

Hej, jag skickade en fråga (via supportmall) till supporten. Fick ett felmeddelande att det inte kunde levereras.

Synpunkt?

Sv: Supportfråga

finns ingen support, ej heller en fungerande webmaster/ägare

inte funnits sedan september 2018..Tyvärr, du får säkert fler svar här av en eller annan "typ" admin eller nått....men ingen kan göra något användarna seglar förutan styrman alltså, finns någon som tydligen kan låsa trådar och bannlysa användare om man inte "sköter" sig wink

Fipes skrev:

finns ingen support, ej heller en fungerande webmaster/ägare

inte funnits sedan september 2018..Tyvärr, du får säkert fler svar här av en eller annan "typ" admin eller nått....men ingen kan göra något användarna seglar förutan styrman alltså, finns någon som tydligen kan låsa trådar och bannlysa användare om man inte "sköter" sig wink

Forumet är frikopplat från annonsdelen i sådan utsträckning att det finns åtminstone 1 moderator som bevakar aktiviteten här. Om jag förstått rätt så har denne moderator inget sätt att nå, eller påverka, webmaster.

Tjänsten ligger nere att kunna lägga in bilder, blev medlem tisdag 12 mars och tjänsten ligger fortfarande nere idag? ..... ngn som vet ngt om detta?

Hela Forumet består av inget annat än svaret på din fråga. Sök och du skola finna!

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Hej Undrar hur man tar bort min » Kontaktannons

carlitoooo skrev:

Mina kontaktannonser > Radera.

Abacus skrev:
carlitoooo skrev:

Mina kontaktannonser > Radera.

ska man in på Inställningar ?