Tråd: Kunna sortera kön i kontaktannonser mm

Skulle vara bra om man hade kunnat filtrera ålder och kön då det inte går att sortera ut det i vissa kontaktannons kategorier. Så någon form av sök funktion så det går snabbt att hitta. Tack på förhand och ber om ursäkt för om det redan finns en tråd för detta.

Sv: Kunna sortera kön i kontaktannonser mm

Eftersom detta ännu inte har hänt vill jag trycka upp den här idén igen, jag aktivt vägrar gå igenom många kontaktannonsalternativ för att även om jag söker en resepartner eller något "blandat" känner jag inte för att bläddra igenom kön (bokstavligen) som jag inte är intresserad av.
Som jag ser det krävs det en minimalisk förändring av sidan för att detta skulle fungera då det redan finns en sök funktion som delar upp mellan typ av profil, man skulle kunna göra exakt samma sak som i den avanceras sökfunktionen under annonssökfunktioner, bara lägg till Kön, ålder och civilstånd, enligt mig är det i den ordningen som är mest viktig.

Sv: Kunna sortera kön i kontaktannonser mm

Hei.
Brev fra Norge.
Hvordan har det sig at hvis man går inn i en profil, så kan det stå at man har sendt dem et brev for ca.5 mån siden.Og når man ikke har gjort dette alls.Bare lurer.