Tråd: Amantes Bi-kväll

En alldeles sann berättelse:
Nyligen besökte vi för första gången tillsammans Amantes Bi-kväll. För er som aldrig besökt en swingersklubb tar vi det från början. Principen är nog densamma oavsett klubb men självklart finns det saker som skiljer dem åt. Först och främst måste man vara medlem för att kunna anmäla sig. Sagt och gjort så dök vi upp på kvällen i fråga. Vi hade annonserat efter såväl par som ensamma killar men detta tycktes vara extra svårt denna gång, kanske för att man måste vara Bi för att få komma in? Många killar är tyvärr lite obekväma med detta. Men för er som vågar är det ju ett ypperligt tillfälle att umgås med båda könen, gärna samtidigt. Där inne hänger man av sig och går till baren och anmäler sig, Värdesakerna lägger man i ett låsbart värdeskåp vilket känns tryggt. Sedan sätter man sig i soffan för att småprata med de övriga. Hittills har vi bara stött på väldigt trevliga människor och det känns befriande att kunna prata så fritt om sex. Men trotts detta är nog de flesta av oss (inkl oss själva) lite för blyga för att fråga rakt på sak om vi ska umgås i sängen lite senare. Vi får bli bättre och tydligare med detta. Det finns mat och dryck för de som önskar och under tiden man sitter och pratar dyker allt fler upp. Denna kväll var nog i princip fullsatt med ca 55 anmälda varav endast ett fåtal var singelkillar som fått följa med något par. Så gott om kvinnlig fägring var det ju. Massor av fina damer i alla åldrar, en del sexigt klädda och det är ju aldrig fel. Svårt att inte titta men min dam har inga synpunkter på det då även hon tittar på pojkarna, speciellt han i baren som hade rumpan bar (!) men förkläde fram, ha, ha, ha.
Par efter par går iväg och klär av sig i det lilla omklädningsrummet där man lägger sina kläder i en plastback för att sedan gå in i duschrummet. För de som vill så finns även en bastu. Sedan går man in i lekavdelningen. Vi kollade runt i de olika rummen och där var redan full action. I ett rum låg en tjej i knullgungan, en kille slickade henne och hon sög en kuk samtidigt som många händer smekte henne. På britsen intill knullades det rejält så tjejen kved. Till slut la vi oss i den stora sängen bredvid två unga par där tjejerna kan ha varit runt 25 år och verkligen snygga. Den ena tjejen slickade den andra för att sedan ta sig upp mot brösten och suga dem. Då kom en kille och knullade den ena, vem av dem kunde jag inte riktigt se då jag låg bredvid och inte kunde se in rakt bakifrån, tyvärr. Efter en stund knullade han bara den ena tjejen och vad hon skrek av njutning, så mycket att han kände sig tvungen att fråga om det var ok med henne. Jaaaaa, sa hon och log generat. Hon njöt verkligen.
Efter en stund beslöt vi oss för att gå runt och kika lite då vi ville umgås med fler. I en säng pågick en stor orgie med fler par involverade och en del tjejsex. Fortfarande hade jag inte sett några killar leka med varandra vilket känns ganska märkligt när det faktiskt är en Bi-kväll. Hoppas vi får med oss en Bi-kille nästa gång så kan vi vissa de andra var skåpet ska stå!
Nåväl, efter att tittat en stund vände vi oss om och min dam kikade in i mörkrummet och vips var vi där inne. Där var någon redan, så hon frågade om vi fick vara med vilket vi fick. Mörkt är det, totalt kolsvart så det är helt omöjligt att urskilja någon lite detalj ens. För och nackdelar kan man tycka. Väldigt spännande att med händerna känna sig fram för man vet inte vad eller vem eller vilket kön man tar på. Ja, man märker ju vilket kön ganska snabbt men annars vet man ju inget. Spännande men samtidigt skulle man ju vilja veta vem man hade det så skönt med. Men, men...det är ju detta som är grejen med ett mörkrum. Vi la oss på ena sidan och snart kom det händer och munnar. Min dam fick hångla och kyssas med två andra damer. Jag fick kyssa en och slickade tre eller fyra olika, svårt att veta helt säkert. En tjej stod tvärs över min dam på alla fyra och tog tag i min kuk och började suga febrilt. Åååååhhhh så skönt men vem var detta? Lång hår hade hon i alla fall och hon kunde sin sak. Jag sträckte mig för att smeka hennes bröst som var fasta och fina med styva vårtor. Handen gled vidare under magen fram till hennes saftiga fitta. Väl framme där kände jag att hon blev knullad så jag smekte runt på både fitta och kuk samt pungen. Vilken härligt känsla. Efter lite förflyttningar blev det till att suga brösten på någon som tog ett rejält tag i mitt hår och tryckte ner huvudet mot hennes bröst. Efter en stund kved hon, "-Jag kommer, jag kommer!", oklart dock om det var för att jag sög eller om hon hade en kuk i sig samtidigt men oavsett var det en häftig känsla. Sedan hamnade min hand på en kuk som var lite halvslak, så självklart började jag runka honom och snart ställde den sig på givakt. Då var det dags för mig att suga hans hårda kuk. Smaskens med lite försatts eller var det kanske lite sperma efter en tidigare utlösning? Men visste han att det var en annan man som sög honom? Kanske. kanske inte? Kanske brydde han sig inte för han fick ju en avsugning. Snart hittade jag en annan kuk att runka vilket var lika härligt det. Så dök en otroligt saftig fitta upp framför min min en sån där med de inre blygdläpparna hängandes utanför så det blev mycket att slicka och suga och sörpla i sig. Mmmmmm, vad smaskigt. Jag smekte min dam (är ganska säker på att det var hon) emellanåt och hörde att hon ibland smekte sig själv när ingen tog hand om hennes fitta. Så plötsligt började hon flämta sådär jättetungt och börja stöna ljudligt och efter en stund fick hon en orgasm. Jag sprutade på hennes mage tror jag, men vet ju inte om det skvätte i väg på tjejen mitt emot som jag hörde och kände fanns där. Och min sats är ganska rejäl så söligt blir det ju. Detta påtalade tjejen mitt emot strax efteråt, "-Oj, vad söligt det var här då!" sa hon men det hindrade inte henne från att fortsätta med att smekas så hon fick nog en hel del av min sats på sina händer i alla fall.
Så mörkrummet får det bli nästa gång om vi inte får med oss något par eller extra kille får då kan vi ju börja med det i ett rum med ljus innan vi säkerligen kommer att avsluta kvällen i mörkrummet igen. Verkligen härligt och vi är båda jättenöjda. Våra handdukar hade försvunnit  i mörkret så vi fick ordna nya men det var inget problem. Sedan ut i soffan och gosa lite och dricka för törstig blir man ju efter ett sådant pass. Vi gick hem strax innan stängningsdags kl 02:00. Vilken kväll! Måste upprepas så fort som möjligt!

Skrivet av killen i paret och korrekturläst av tjejen.

Sv: Amantes Bi-kväll

Hört talas om styckesindelning och radavbrott?

Det gör texten mer lättläst...fast fokus ligger väl inte på att läsa din text utan ditt kontaktsökande längst ner, som av någon anledning fick såväl eget stycke som radavbrott.

Skämmes ta mig fan!

Sv: Amantes Bi-kväll

* tråd låst* Då det förekom kontaktsökning i denna wall of text,som nu är borttagen.