Sv: Den stora Nöjestråden!

Registreringen är öppnad och det har tillkommit profiler som jag är intresserad av. Yes!

Jag är sååå nöjd med att min betalning till BC en gång om året funkar perfekt för hela året. Sidan är värd allt. Har sååå mkt nöje här ;D

Sjukt nöjd över min kommande Tysklandsresa med flickvännen. smile

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

259

Är bara så glad över att ha världens underbaraste pojkvän! ❤️
Kan inte vara lyckligare just nu!

260

Jag blir glad som en lärka över att den här tråden finns! Och därutöver är jag helt salig över att äntligen få hänga upp min älskling på en gren i skogen igen. smile

Är otroligt nöjd över att jag klurade ut vad L1 och 9 samt V11 var på Melodikrysset denna vecka!

Inte blev det nå blanka rutor kvar heller!

En underbar festivalkväll avklarad med Die Krupps som höjdpunkt!

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

Är mycket nöjd över att jag lyckats klicka på Skicka beställningen-knappen!!

264

Idag var jag i stan och när jag skulle fika så upptäckte jag att jag hade glömt plånboken hemma. Men jag hade lite cash, det fattades 1 krona men baristan sa att det räckte ändå, dessutom var kaffet extra gott. Det var fint väder och det fanns plats på uteserveringen. Supernöjd med den eftermiddagen.

Jag är jättenöjd med att min frissa plötsligt fick en avbokning nu på måndag eftermiddag, och att jag lyckades boka den tiden innan någon annan hann före. Innan den dök upp, hade hon tid i mitten av september.

Och med tanke att jag på tisdag MÅSTE se okej ut igen, och att nuvarande frisyr närmast kan beskrivas som "övervintrat skogstroll", så hade jag köpt hårfärg på ICA och börjat snegla på kökssaxen. Så det här var fantastisk tajming! :-D

Nu har mitt paket korsat gränsen till både Sverige och Danmark i sin väg från Tyskland så snart får jag hämta ett paket på mitt utlämningsställe...

Sen vill jag utbrista i glädjesång över att mitt monster har bestämt sig för att låta mig få en nackmassage idag..

.Live.a.little. skrev:

Nöjd och tacksam över att far min tidigare i år introducerade oss för Per Morbergs lasagne bolognese och att jag orkade slänga ihop en idag på sonens önskemål. Det receptet är helt oslagbart när det kommer till lasagne wink

Nära på himmelsk!

Tänk vilket kaos det blivit om utan moderatorer. Tack till dig som rensar upp. Utan dig hade det havererat fullständigt.

Är riktigt glad att jag klarat av 2 tentor jag tyckte var svåra!

"Ju brutalare musiken är, ju mer folk sjunger om att stycka flickscouter och offra dom till satan, desto mer säker kan man vara på att både artisten och fansen är supertrevliga."
-Fredrik Strage, Journalist.