61 Senast ändrad av Pege2000 (2018-01-30 10.38)

Sv: Premiär för "Varningar m.m."

och sedan hotar med att lägg ut på alla sociala medier och osv att jag är ett svin... väldigt obehagligt. Jag har rapporterat profilen

Pege2000 skrev:

och sedan hotar med att lägg ut på alla sociala medier och osv att jag är ett svin... väldigt obehagligt. Jag har rapporterat profilen

Återigen om du inte har gett personen underlag som stödjer det som påstås finns det inte någon egentlig grund till oro.

Då behöver du bara polisanmäla eventuella uthängningar på sociala medier som förtal.

Ordspråket ingen rök utan eld känns dock som rätt aktuellt här.

*Tagit bort inlägg som hänger ut annan användare *

Låt bli att hänga ut personer i forumet ,det är ett brott mot forumregler på gott och ont.

Jag fattar att man inte skall hänga ut användare, men visste inte hur jag skulle få tag på  admin...

11414 Då detta är något för Polisen och inte admin i första hand .
Dom i sin tur kommer kommer att starta en utredning och kontakta admin för insamling av bevis.

Sen är inte kik något som admin styr över .

Det är polisanmält nu

Pege2000 skrev:

Det är polisanmält nu

Profilen finns inte kvar, bara så du vet.

Och jag hoppas du fattar att polisen kommer lägga ner detta direkt. Jag kan inte ens se att ett brott har begåtts. "Försök till förtal" finns inte.

Visst är det så , jag har ingen förhoppning att det tas vidare, men kände ändå att det var rätt sak att göra.

Är det bedragarna som har tagit över denna sida? Har betald PLUSMEDLEM avgiften vid två tillfällen nu, pengarna dragna men inget medlemskap sad vad håller ni på med?[ Äe det inte bedrägeri att få betald för en tjänst och inte levererar?