Sv: Varning: Bli inte lurad att regga dig på en okänd dejtingsajt

Reggade mig på DISKRETFLIRT.COM innan helgen och redan fått ca 285 "intresserade som vill chatta och då får man betala Krediter för varje meddelande man sänder dyra som f_n. Och när man läser lite står det att dom använder en del "autoprofiler"(ca 90% av de som skrev till mig) på siten och är man någorlunda vaken ser man direkt att "tjejen" aldrig varit i närheten av att läsa vad man skrivit i profilen utom vart man är ifrån. Min bestämda uppfattning är att det här är rena bedrägeri siten. (Köpte aldrig Krediter men många gick nog på upplägget)

90% var nog dagens underdrift. Det finns garanterat inte en enda äkta tjejprofil där eller någon annan stans där man får betala per meddelande på det sättet.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Blev hänvisad till Fuktigafrukten.se, någon som vet om den e trogen eller ej? Första kontakt hade vi här på bc innan kik o därefter hon hänvisa mig till ”ff”..
betala 180kr eller hålla mig till trogna bc’are?

Igotyou13 skrev:

Blev hänvisad till Fuktigafrukten.se, någon som vet om den e trogen eller ej? Första kontakt hade vi här på bc innan kik o därefter hon hänvisa mig till ”ff”..
betala 180kr eller hålla mig till trogna bc’are?

Bluff. Ruffel och båg. Bara ett sätt att lura dit dig och lura dig på pengar. Vem vill uppge sitt kreditkortsnummer till ett företag med dessa "Billing" villkor?

7. BILLING:
7.1 The fee schedule displayed in the program applies. In order to avail our services you shall be required buy credits from us using your valid debit or credit card. Once we have confirmed receipt of your payment, we will credit your account with the number of credits purchased. If we receive payment for an incorrect amount or non-specified currency payments, we reserve the right to credit your account with a pro-rated number of credits based on the funds received, converted to the specified currency at a reasonable market exchange rate at the time of processing. You shall not be allowed to avail our services if you run out of credits. Thus, you shall be required to purchase the credits again in order to avail our services. All your purchases (including purchasing credits) hereunder shall be non-refundable.
7.2 The billing of usage-based fees is based on the fees applicable to the type of usage within the fee schedule chosen by the user.
7.3 The identification of the user for the accounting procedure is made via the billing provider Ogone GmbH, Technoparkstrasse 1, 8005 Zurich/ Switzerland.
7.4 Our website uses third party payment providers to receive payments from users. We are not responsible for delays or erroneous transaction execution or cancellation of orders due to payment issues.
7.5 We take utmost care to work with 3rd party payment providers, but do not control their systems, processes, technology and work flows, hence cannot be held responsible for any fault at the end of payment providers.
7.6 Our website reserves the right to refuse to process transactions by users with a prior history of questionable charges including without limitation breach of any agreements by user with us or breach/violation of any law or any charges imposed by Issuing Bank or breach of any policy.
7.7 Our website reserves the right to change or replace the payment gateway at its sole discretion without any reservation whatsoever.
7.8 Our website stores bank information of the users in order to make it easier for them to just click and pay without entering the details every time they avail our services. All transactions are completed through secure third party payment gateways and at no point of time we assume any liability for any loss of data or wrongful payment or invalid payment processing by such a third party.
7.9 Our website may increase its fees for services from time to time with or without prior notice, should market trends or the exchange rates change. This price increase will be effective on the first day of a Renewal Term and if the user does not give a notice of non-renewal, the user shall be deemed to have accepted the new fee for that Renewal Term and any subsequent Renewal Terms (unless the fees are increased in the same manner for a subsequent Renewal Term).
7.10 Our website reserves the right to recover the cost of services, collection charges and lawyers' fees from persons using the website fraudulently. We reserve the right to initiate legal proceedings against such persons for fraudulent use of the website and any other unlawful act or acts or omissions in breach of these terms and conditions.
7.11 We shall be under no liability whatsoever in respect of any loss or damage arising directly or indirectly out of the decline of authorization for any Transaction, on Account of the Cardholder having exceeded the preset limit mutually agreed by us with our acquiring bank from time to time.

VARNING även pinflirts.com hör till dessa bluffsidor. Jag skäms för att jag gick på det. Profilen söta.jessica88 (Jessyjames på pinflirts.com) lurade en kärlekstörstande lättlurad man som jag att ansluta mig till pinflirts.com. Det var ju gratis men att svara på chatt kostade 150:- som tog slut efter tre meddelanden.

TROLL

ridtjejen_91

”Hej hej! Trevligt trevligt.. wink är du också ute ikväll eller?? Kom hem från Oslo på eftermiddagen sen har vi suttit hos min kompis och vinat för fullt och hon fick mig att signa upp mig på denna dejtingsida haha! *** Tycker faktiskt den verkar rätt skön.. vad tycker du om mina bilder jag slängde upp där? Är jag nått att ha i sängen tro?? wink blev lite bombarderad här på kik haha så lite svårt att prata med alla så kika in där så ser du vad jag gillar osv.. Släng iväg ett mess där om det passar dig så kanske vi delar säng redan ikväll

går inte in på sådana sajter längre genom att dem ger mig inget , även om de är seriösa

Finns ju en lista här på BC (nånstans..) över dåliga/bluff kontaktsiter..

Jo sidan 1: http://www.bodycontact.com/forum/post/108439/#p108439
fast behöver nog en uppdate...

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

ajojo-Fagerhult skrev:

Jo sidan 1: http://www.bodycontact.com/forum/post/108439/#p108439
fast behöver nog en uppdate...

En uppdatering absolut (och en sortering i alfabetisk ordning)

Så bra att ni går ut med detta! Power till er!
Faktum är att erotiska bottar besöker chattforum på
Kik just nu. De är fortfarande naiva och tror att
De ska hitta naiva män som vill snacka med tjejer
På en bög sajt. Men de kommer bli smartare med tid.
Jag uppmanar alla hela tiden att passa er för att
svara de något utom deras sanna existens:
Rysska sexnätverk vars enda mål som är finansierat
av Putin är att försöka destabilisera Europa , och tjäna
pengar under tiden. Gå inte på den ❤️

Verkar som att forumet spammas just nu av diverse konton som vill locka en att klicka på en länk. Kanske dags för att rensa?

Johnqd3 skrev:

Jag uppmanar alla hela tiden att passa er för att
svara de något utom deras sanna existens:
Rysska sexnätverk vars enda mål som är finansierat
av Putin är att försöka destabilisera Europa , och tjäna
pengar under tiden. Gå inte på den ❤️

Det här var verkligen intressant. Får jag lov att fråga hur du vet att det är Putin som finansierar dem och att deras mål är att destabilisera Europa?

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.