1

Tråd: Svartsjuk på fruns ex.

Tycker att fruns ex fick doppa sin kuk alldeles för mycket. Hon vill inte heller tala om storleken. Så jag är misstänksam på att den var rätt stor. Sedan knullade dom en gång ex efter att förhållandet varit slut ett halvår.
Det trots att han otrogen mot henne då innan.
När vi senare träffades och  blev ett par så höjde hon sitt ex till skyarna och berättade hur bra han var och varit.
Vad tycker ni jag ska göra??????

Sv: Svartsjuk på fruns ex.

Sluta larva dig och om hon fortsätter använda honom som morot/slagträ då är hon inget att ha. Då bör hon bli ett ex istället

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Jag tycker du ska googla "novell"...

Och sedan får du be din fru att sluta berätta om sex hon haft med andra eftersom du inte gillar det. Somliga människor uppskattar den sortens öppenhet, andra avskyr den. Ingetdera är rätt eller fel, bara olika. Jag tycker det är grymt störigt, på något vis känns det inte som den jag har sex med är närvarande här och nu med mig.

Att hon talar uppskattade om sitt ex är positivt, då har hon bearbetat konflikten och gått vidare. Det är när folk hela tiden gnäller på sitt ex som en ska dra öronen åt sig. Och att ligga med varandra en eller ett par gånger efter ett uppbrott är nog mer regel än undantag? Ett sätt att förlåta varandra och hedra allt det fina man också haft tillsammans. Det ligger en slags befrielse i det. Ett vackert slut?

* Där du frågar får du svar. Om jag förstår frågan... Privata meddelanden i forumfrågor undanbedes. Bestämt.

Vad har du att göra med hur välutrustad din frus ex är? Varför skulle det vara något hon är skyldig att dela med sig av, och vad spelar det för roll hur ofta han fick ligga när de var ihop? Eller att de hade sex efter det att de gjort slut? Så länge som hon och du inte var ihop samtidigt, så har du inte att göra med att de hade sex.

Du frågar vad vi tycker att du ska göra... Om detta är problem för dig så bör du nog vända dig till någon som kan ge dig professionell hjälp att bearbeta din svartsjuka. Den är fullständigt orimlig.

Du ska nog fråga dig varför det stör dig.
Jag har haft sex med alla mina ex och de har varit både större och mindre än min nuvarande. Men det är honom jag är med och vill leva med. Alla har bagage, och ex är för det mesta ex av en anledning.

Life's too short for bad coffee and shitty sex

Hun fortjener ikke en som er sykelig sjalu og har størrelseskomplekser, la henne være i fred.

7

För det första det var inte menad som novell.
Det bara blev så.
Sedan tackar jag för ers åsikter och tar dem till mig
Vårt förhållande är mycket bra.
Tack