Tråd: Skrivrättigheter

Någon mer än jag som blivit av med mina skrivrättigheter och inte komma åt min sida..och att den så kallade supporten inte ens svarar på mailen..så jävla svagt..

Kommer att anmäla BC till konsumtverket..

Sv: Skrivrättigheter

Polytjejen skrev:

Någon mer än jag som blivit av med mina skrivrättigheter och inte komma åt min sida..och att den så kallade supporten inte ens svarar på mailen..så jävla svagt..

Kommer att anmäla BC till konsumtverket..

Ja du är inte ensam om att blivit av med skrivrättigheterna...

Om du använd sökfunktionen här på Forum hade du varit mycket klokare, t.o.m. så klok att du insett du inte behövt ställa frågan...

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

Ja dom stulit pengar eftersom jag är PLUSMEDLEM ..jävla pissida..

Polytjejen skrev:

Ja dom stulit pengar eftersom jag är PLUSMEDLEM ..jävla pissida..

Hur mycket har du blivit av med?
Om du gör en anmälan så återkom gärna och berätta hur det går.
Så många som säger att de ska reklamera BC men aldrig nån som verkar göra det vad jag förstår.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Det är väl underbart med en automatisk spärrfunktion baserad på missnöjesanmälningar.

Tänk om Kroatien-bottarna börjar rikta in sig på detta istället för att spamma om en kass sexsajt, då skulle merparten av BC:s användare bli av med sina skrivrättigheter per omgående och per automatik.

Lättkränkta människor kommer alltid springandes med blockeringsknappen i högsta hugg och med ogrundade anmälningar som eftersläntrare.

Förväntar jag mig att WM ska ordna upp detta...icke då.
Bodycontact är på väg mot sin egenskapade grav i form av bristande kommunikation, medlemsvård och avsaknad av utveckling.
Det är inte en fråga om om BC kommer att dö utan när det sker.

Det finns idag fler fejkade tjejprofiler än äkta sådana och merparten av alla bilder i tjejprofiler ger vid reverse image search att de inte tillhör profilinnehavaren. Om man inte ens kan lita på äktheten varför ska då alla som söker tjejer vara här?