1

Tråd: Suga gubbkuk

Jag kände mig så kåt och la ut en annons om att jag suger kuk  och kräver inget tillbaka, bara njuta. Jag fick svar av några men det var en äldre man, 63 år som jag blev nyfiken på. Han lovade en stor sats och var kåt och ville ses direkt. Jag blev kåt och vi bestämde tid och plats. Vi skulle ses i bilen. Jag var på plats innan han kom, jag hann bli riktigt kåt och sugen så jag darrade av kåthet. Jag blev glad när han kom, han satte sig på passagerar sidan. Knäppte upp byxorna och tog fram kuken. Jag började med att suga och slicka ollonet, ohh såå gott. Han njöt så och kuken blev styvare. Jag sög allt mer och han njöt än mer. Jag masserade pungen samtidigt som jag sög. Ohh såå kåt jag var och gubben stönade.
Jag kände att han ökade sina stönanden och jag blev kåtare. Han tryckte med handen på huvudet så jag sög djupt in kuken allt mer.
Jag kände att snart kommer han och precis då stönade han att han kommer. Jag sög allt mer och han tryckte allt mer på huvudet så jag svalde satsen och tog kuken långt ner i halsen. Ohh såå gott njöt så av den varma satsen mm. Han njöt så och jag med, så gott.
En av de skönaste avsugningarna jag haft och gubben vad också lyrisk.

2

Sv: Suga gubbkuk

Har upplevt något liknande själv, visst är det underbart när sperman pulserar in i munnen och man sväljer allt!

3

ljuvligt när kuken kommer in i munnen.

4

MM vilken skön story. Längtar efter att få suga gubbkuk själv

5

Mmm ljuvligt <3

6

Underbart !

Om du vill fint och stor kuk som kan knull dig hård kan vi träffas
Skriva tillbaka om SU intressara super sex

Samisami11 skrev:

Om du vill fint och stor kuk som kan knull dig hård kan vi träffas
Skriva tillbaka om SU intressara super sex

Alltså. TS lär nog inte vilja ha din kuk eftersom hen inte finns kvar på BC ens. Om du tänkt med den hjärna som sitter i huvudet kanske du begripit det.
Dessutom är inte kontaktsökning i Forum tillåtet. Så man kan nog lugnt säga att du hade rejäl otur när du tänkte den här gången.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.