Tråd: Liknar BC

Finns det någon mer sida som är bra sim liknar bc?

Sv: Liknar BC

Vi undrar det samma.. Känns mer och mer som den här sidan kommer att försvinna så vart ska man ta vägen?
Klubb6 är sämre än BC och det går inte att skapa en parprofil. Darkside är kanske inte vår kopp med te..
Någon som vet nåt?

Klubb6 skulle vara skitbra tror jag om alla gav den en chans, att man inte kan skapa en parprofil
är dock ett stort minus.

Ja, ett onödigt bök med två profiler då.. Klubb6 andas ju oxå sent 90-tal men har en bättre bildfunktion. Är bara så oerhört få medlemmar och ännu färre par där. Något bättre måste det väl finnas?

Någon motsvarighet till Bc´s community finns helt enkelt inte.
Skulle vara intressant om någon kan motbevisa detta.

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

Någon som har erfarenhet av nån app? Om det finns något liknade Tinder? Fast för par?

Nyfiket par40 skrev:

Någon som har erfarenhet av nån app? Om det finns något liknade Tinder? Fast för par?

Jo det finns. Bara att Googla så hittar du flera

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Shit "Erogen".. Google säger du? Det hade jag inte ens tänkt på,  tack..

Nyfiket par40 skrev:

Shit "Erogen".. Google säger du? Det hade jag inte ens tänkt på,  tack..

Ja det är inte så dumt serru, eftersom du då också får träffar här på detta Forum om det har diskuterats tidigare.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Som detta forums inofficiella "tvättstugepolis" kanske du kan ge dina två cent på alternativ istället för att hänvisa till "internet" som källa? Googla kan jag, registrera mig på random sidor har jag oxå koll på.. Min fundering var om någon hade erfarenhet av både BC och någon annan sida och kunde säga sitt.

Det var inte snällt sagt.
Men eftersom du redan kan Googla så får du sköta den saken själv. Hade du sökt enbart här på Forum så hade du sett att samma fråga ställdes ganska nyligen.

Inte snällt sagt? Du är ju inne i varje tråd här och är småironisk till helt vanliga frågor och funderingar genom att ge helt självklara svar.. Jag frågade om erfarenhet av någon annan sida, app eller forum och kan bidra med sina erfarenheter. Du har bevisligen inte det utan hänvisar till "internet" Tack, jag ska testa det, kramiz

13 Senast ändrad av Erogen (2018-11-18 18.45)

Jag hänvisade till internet eftersom det redan fanns en färsk tråd om exakt samma frågeställning som inte var särskilt upplysande.

Jo det stämmer att jag ofta svarar på ganska självklara saker med en viss ironi. Kan ju bero på att de flesta ställer rätt onödiga frågor. Antingen har de nyss besvarats femtielva gånger eller så kan de inte besvaras. I ditt fall var jag inte ironisk utan hänvisade bara dit där du faktiskt kunde få ett svar. Här får du det bevisligen inte.

Lycka till och hoppas du slipper springa på en riktig tvättstugepolis cool

Nyfiket par40 skrev:

Seriöst sökte du ens i forumet innan du skrev ?

Ja och ingenstans såg jag en utförlig redogörelse för goda alternativ. Fräscht ändå att moderator går in och påpekar en fullt legitim fråga. Inte så att forumet är översållad av matnyttiga diskussioner. Jag är betalade medlem, jag ställde en fråga.. Ska inte upprepas