Tråd: Hur min slampiga fru blev min.

Under skidresan som blev scenen för vårt första knull, så även om det blev en hel del fler knull under resans gång, så var sexet förhållandevis tamt om man jämför med vad som skulle komma!

Den enda gången som stack ut lite var sista kvällen då vi smög undan sent på kvällen och jag tog henne stående, pressad mot en vägg, i farstun till skidstuga.

Jag var lite mer berusad denna kvällen än tidigare, vilket ledde till att jag hade närmre till att hänge mig åt mina lite hårdare intressen, så jag var lite mer hårdhänt, vilket hon tveklöst gick igång på och det drev mig bara ännu vildare!

Jag började viska i hennes öra vilken liten slampa hon var och att hon var min lilla hora nu och diverse andra sådana saker som triggar mig rejält att berätta för tjejer som jag knullar!

Dock så brukar jag vara noga med att förklara mig och undersöka hennes intresse innan, för att inte överrumpla tjejen med sådant mitt i akten, men som sagt så gjorde alkoholen sitt denna gången så jag gav mig rakt in i leken och som tur var verkade hon bli lika kåt som jag av det!

Hon blev helt vild av att jag kallade henne för slampa, hora och billig, och mycket snart så stönade hon hörbart, vilket gjorde mig lite obekväm, så jag tråcklade snabbt av henne trosorna som fortfarande dinglade runt hennes ena lår, rullade ihop dem till en boll och stoppade den i munnen på henne samtidigt som jag bestämt instruera henne: -”Håll käft slyna och ta duktigt emot min kuk!”!

Hon blev märkbart knäsvag av behandlingen och jag fick anstränga mig för att hålla hennes stående!

Hon började i vanlig ordning att böna om att jag skulle spruta henne full, och även om det var jävligt hett att höra henne böna sådär så funderade jag en stund på hennes begäran, för precis som hon verkade ha en förkärlek till att bli sprutad i fittan så hade jag en förkärlek för att spruta tjejer i munnen och ansikte och att få se och höra dem mumsa på och svälja ner min sperma, så jag övervägde att föreslå detta för henne istället denna gången.

Men när jag tänkte på hur lyckat det varit att jag tagit i lite mer med hårdhandskarna denna gången så bestämde jag mig för att inte ge henne något direkt val.

Jag fortsatte knulla henne utan att svara, och hon fortsatte böna om min satts i fittan, och snart så kunde jag inte hålla tillbaka länge till, så jag drog hennes öra närmre mig med ett fast grepp om hennes hår samtidigt som jag med en bestämd hand pressade hennes ländrygg mot väggen för att se till att hon fortsatte svanka duktigt, sedan halv-viskade jag i hennes öra: -”Det är hög tid att du tar min satts i munnen och bevisar för mig att du är min duktiga lilla spermaslyna!”!

Hon stönade högt och nickade genast ivrigt: -”Ja, ja ja! Jag ska svälja din sperma duktigt! Oh ja, snälla fyll min mun!”!

Jag pressade ner henne på knä och spruta hennes mun full, och till skillnad från så gott som alla andra tjejer som tagit min sats i munnen så låste hon genast ögonkontakten och bibehöll en kåt och lydig blick hela vägen genom mitt sprut, och hennes underbara tunga virvlade plikttroget runt mitt svullna ollon medan det pulserade ut stråle efter stråle av varm, tjock sperma i hennes slampiga mun!

Hon sög och slickade min kuk ren både länge och väl, under konstant uppmuntrande från mig i form av saker som: -”Duktig sperma slampa, såja, städa av röran du ställt till med runt min kuk duktigt!”.

Även under den långa bilresan hem dagen efter så blev det först att vi ganska tidigt på dagen stannade till vid en rastplats där jag först knullade henne bakifrån mot ett rastplatsbord och sedan fick hon svälja min sats igen, och senare på kvällen när vi närmade oss våran hemort så praktiskt taget bad hon om att hon ville smaka min sperma i munnen ikväll när hon skulle onanera sig själv till sömns, så hon sög av mig medan jag körde och fick ett sista sprut att svälja precis innan hon hoppade ur bilen och vi skiljdes åt!

När jag själv kom hem så kunde jag inte sluta tänka på denna underbara kvinna jag mött, och på hur jag aldrig skulle vilja se åt en annan kvinna igen, en känsla som jag aldrig känt förut, och jag insåg hur fullkomligt störtkär jag blivit i denna lilla slampan!

Så jag blev genast mycket orolig när hon plötsligt samma kväll började skriva lite tråkigare saker till mig på telefonen, saker som att hon skämdes för hur hon bettet sig på resan och att hon i stundens hetta älskat att jag kallat henne slampiga saker men nu i efterhand hade hon ångest för det då hon haft ett helvete med sitt ”dåliga rykte” förr och hon var inte säker på om hon ville fortsätta träffas eftersom jag så intensivt klargjort vilken slampa hon varit och det tyckte hon kändes jobbigt.

Jag klargjorde min syn på det hela, och var mycket noga med att jag gick igång väldigt mycket på slampighet och att det absolut inte var något problem, snarare tvärtom, att hon hade historik som slampa, att jag älskade hur kåt hon blev när jag kontrollerade henne och kallade hennes slampa och så, jag försökte helt enkelt vara så tydlig och grundlig jag kunde i min förklaring, men fick tyvärr inget svar.

Under eftermiddagen dagen därpå så får jag till slut ett svar efter att ha skrivit till henne och bett om att i alla fall få en reaktion på vad jag skrivit till henne, och hon förklarade att hon tyckte att allting kändes lite bättre, men att hon fortfarande hade gammalt bagage från killar som hängt ut henne efter att det tagit slut mellan dom och sånt, så hon var inte bekväm med hell den här slampighetsgrejen som jag var så inne på.

Jag svarade att det gjorde mig väldigt ledsen då jag kände det som att jag hittat en själsfrände, men att jag respekterade hennes val, sedan var det tyst i några timmar igen innan nästa svar.

Hon förklarade att det kändes väldigt bra att jag beskrev det som en själsfrände och liknande men att det var som sagt fortfarande för mycket för henne att hantera.

Vi pratade inte på några dagar, sedan skrev jag tillbaka och undrade om hon kanske ville träffas igen trotts allt, men fick svar att hon inte kunde tänka sig det i dagsläget tyvärr.

Men samma kväll skrev hon sedan att hon inte kunde sluta tänka på mig och att hon ville förklara mer djupgående varför hon fått så kalla fötter, så hon skrev ett långt meddelande där hon förklarade att många pojkvänner hon varit med sagt att de inte brydde sig om hennes historia men att det sedan använde den mot henne när det tog slut, och även att det visat sig att så gott som alla killar hon varit tillsammans med sedan dumpat henne för nog annan tjej och då har hon fått höra att de bara var med henne för att de redan innan känt till hennes rykte och att hon var bra i sängen, men att de ville ha en mer ”respektabel” tjej när det blev seriöst, och att hon inte vill gå i den fällan igen.

Jag erkände att jag vetat vem hon var sedan grundskolan, trotts att vi gått på olika skolor, och det på grund av hennes lössläppta rykte, men att det alltid tänt mig extra mycket och att jag aldrig skulle låta en kvinnas slampighet kosta henne, utan tvärtom så hade jag mer respekt för slampiga tjejer som henne än för prydda, tråkiga brudar!

Hon svarade sedan att hon började förstå det, men att det skulle krävas mer ”bevis” innan hon skulle våga lita på mig, så jag frågade vad och hon svarade att hon ville berätta en sak som hon tror kan ställa mina tankar om henne på huvudet, men om det inte gör det så ville hon ge det ett försök till!

Jag svarade nervöst ja och väntade sedan ivrigt i nästan en timme innan hennes sista meddelande för kvällen dök upp!

Såhär löd det: ”Jo, du säger att du inte har något problem med slampighet och att du gillar det och så, och det har jag hört förr, men var gång något gammalt som legat lite för nära har kommit till ytan så har det blivit ett jävla liv, så jag vill inte riskera det igen, så därför ska jag nu berätta en lite historia om min bakgrund som ligger dig ganska nära, och om du fortfarande känner lika dant efter det så kan vi träffas igen: När vi gick i grundskolan så umgicks jag en hel del med din kompis [kompisens namn] som var med på resan sist, och en gång när jag han, hans 2 år äldre bror och två av brorsans kompisar, [Namn på samtliga personer, jag känner alla väl], förfestade hemma hos dem så började de skämta om att det varit roligare och ta dit några fler tjejer som kunde suga av dem medan de drack öl istället för att dra vidare på festen vi skulle till. Jag förstod precis vad de fiskade efter då de garanterat kände till mitt rykte, och jag blev först lite arg och irriterad, men som vanligt blev jag snabbt kåt av tanken, och det hela slutade med att jag sög av dem alla 4 flera gånger medan de satt runt soffbordet och drack öl, skålade och prata glatt och högljutt om hur hur bra jag var på att suga och skämtade om att jag måste fått mycket träning! Detta blev sedan något av en rutin en tid, och några fler killar tillkom också ibland. Så, nu vet du att jag sugit av en av dina närmsta kompisar, hans bror och deras kompisar flertalet gånger, och att vi låtsades som ingenting hela skidresan. Hur känner du för det?”.

Jag svarade bara: -”Du, det ända den berättelsen får mig att vilja är att du ska suga mig som du sög dom samtidigt som du berättar hela historien betydligt mer detaljerat om hur du sög av dem allihopa första gången det hände!”.

Hon svarade snabbt: -”Ledig imorgon? wink”.

Sv: Hur min slampiga fru blev min.

Vilken tur du har som verkligen hittat en själsfrände