Tråd: Oplanerad träff på nattåg 91 Umeå-Stockholm.

Efter en arbets dag i Umeå var det dags för nattåg 91 med avgångstid 2155 från Umeå till Stockholm. Jag hade singelkupe med egen dusch och wc. Efter avgång från Umeå gick jag till bistron. En god räkmacka och öl beställde jag i den välbesökta bistron. Jag satt ensam vid ett bord. Då jag inte hade någon att prata med surfade jag runt på BC. Plötsligt såg jag en annons om kille söker tjej - på tåg 91 ikväll. Jag svarade annonsen och tyckte hag var tydlig att jag var en man. Lite kul att det fanns en till BC:are på tåget. Plötsligt kommer två killar i 25 års åldern in i bistrovagnen. Utifrån BC annonsen förstår jag att ena killen är han som satt in annonsen. Killarna sätter sig vid bordet framför. Killen säger till den andre. "Jag satte in en annons på BC och jag har fått svar av en tjej på tåget. Mitt hjärta stannar nästan. Jag kan inte sitta kvar och lyssna, utan jag går tillbaka till min kupe. Jag ser då att killen svarat och undrar om jag vill ha ett glas vin i Bistron. I mity svar tillbaka beklagar jag missförståndet - jag är ju en 50 årig man. Hans svar tillbaka är ett stort skratt. Vi skickar några meddelanden fram och tillbaka. Jag från min kupe och han från sin liggvagn längre fram i tåget. På skoj skriver jag: kom om du vill bli avsugen. Svaret kom blixtsnabbt: Gärna! Min puls ökade 300%, skulle han komma? I höjd med Kramfors knackar han på min kupedörr. En snygg, glad och vältränad 25 årig kille. Då det är mitt i natten och sovande människor i kupern runt om är vi tysta. Han drar ner gylfen. Hans kuk är liten och slö. Jag börjar suga den och det tar inte lång tid innan han har ett praktstånd. Sedan säger han ",Jag är kuksugen, får jag känna på din kuk". Jag öppnar gylfen och han runkar min stenhårda kuk - länge. Till slut går det för mig, spermsn flyger lite över allt i kupen. Jag blir helt utpumpad. Killen klär på sig och går tillbaka till sin vagn. Ett sista meddelande kommer "Tack det var häftigt, synd att du inte han knulla mig". Jag kryper ner i min tågsäng och tänker "Det här var som en bra porrfilm".

Sv: Oplanerad träff på nattåg 91 Umeå-Stockholm.

Det där tåget har det hänt mycket på cool

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Berätta! Mitt minne är från aug 2018 smile

Mina är från 80-talet. Återkommer kanske när jag har lite tid över och inte är inloggad på telefonen.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Jag skrev texten via telefonen, därav alla stavfel!