Tråd: Evelina, jag och vem mer?

Nu när sommaren börjar gå mot sitt slut så kan jag inte låta bli att tänka på en fantastisk upplevelse tidigare i år. Den sommar som blivit känd för att vara den varmaste någonsin. Hetast någonsin stämmer också bra för mig och Evelina.

Det var lördag och Evelina, en tjej jag precis börjat träffa, och jag själv hade bestämt oss att åka ut till skärgården. Vi tog bilen ut till min morfar och mormor. Morfar har en äldre båt med en snurra som jag brukar få låna. På bara en kort stund tar båten oss ut till obebodda små öar i den yttre skärgården. Vi ser knappt några andra båtar och vi hittar snabbt en fin ö med släta och låga klippor. Här ska vi sola och bada. Jag känner inte Evelina så bra ännu men visst finns ett pirr om att vår vänskap ska bli något mer och jag tror att jag anar att hon vill mer än att bada. Vi är bara kompisar men jag hoppas att hon har samma pirr som jag har.

Evelina har en ganska liten bikini på sig och mina fantasier kring hur hon ser ut utan den far runt i mitt huvud. Hon, precis som jag själv gillar att träna. Vi träffades första gången på gymmet. Under våren har vi gått på samma pass nästan varje vecka. Ingen av oss är varken för smal och för kraftig men det går att se att hon tränar mer än mig. Hennes mage är platt och hon har en rumpa som är härligt fast. Hennes bröst finns där men är inte gigantiska. Helt i min smak.

Vi ligger bredvid varandra och solen steker. Jag försöker röra Evelina lite försiktigt men hon svarar inte alls utan verkar snarare försöka öka avståndet mellan oss. Har jag tagit så fel? Går jag för långt? Är hon inte alls intresserad? Vill hon bara vara kompis?

Vi badar och skojar. Sedan överraskar hon genom att plocka fram en liten kylväska och en flaska Cava. Likt en Champagneflaska flyger korken högt upp och långt iväg. Hon häller upp två glas. Kan inte beskriva i ord hur gott detta iskalla bubbel smakade i värmen där ute på skärgårdsklippan.

Vi fortsätter att snacka, fnittra och Evelina häller upp mer i mitt glas så snart det blivit tomt. Hon ser också ut att gilla Cava, säkert lika mycket som jag själv. Det tar inte lång stund innan flaskan är tom. Då håller jag på att dö… hon tar upp en bok och börjar läsa. Hon frågar artigt om det går något om hon läser några sidor… Vad ska jag svara? Nädå, läs du… får jag ur mig. Helvete också! Allt som började kännas så bra.

Själv lägger jag mig på rygg och solar. Jag har tidigare tagit av mig mina blöta och kalla badshorts men har en handduk virad runt midjan. Drar kepan lite över huvudet för att slippa få solen rakt in i ögonen. Kan inte sluta tänka på Evelina och vad jag trodde skulle hända. Nu ligger hon och läser en jävla bok. Bubbeldrickandet har gjort sitt och jag känner mig lite småfull. Nästan trött. Jag tänker att jag lika gärna kan slumra lite medans hon läser. Säger till Evelina att jag slappar lite och att hon får vecka mig när det blir dags för bad igen. Hon nickar lagom engagerat.

Tydligen har jag somnat ganska snabbt. Jag vaknar till med ett pirr i kroppen. Händer det som jag tror händer? Skiner solen på min kuk? Ja, absolut! Jag fortsätter låssas sova lite till. Evelina har lirkat upp min handduk och min kuk är fri som en fågel. Solen värmer den. Den börjar bli solvarm. Vad ska jag göra?

Jag kan inte se något men jag känner att hon böjt sig fram och jag känner hennes hår mot min mage. Håret retas så att det nästan killar. Hur ska jag bete mig? Får någon typ av positiv panik och ligger helt still och ”fortsätter sova”. En varm våg sköljer över mig när jag känner två läppar längst ner på min kuk. Hon liksom sätter läpparna precis ovanför pungen. Hon suger på sidan av kuken och längst ner. Som en kyss. Hon leker försiktigt med tungan över sidan av kukroten och sedan långsamt uppåt. Det är som om hon ber om mitt samtycke och jag svarar med en kuk som ställer sig i givakt mitt i solen.

Jag hör hennes andning som blivit tyngre. Långsamt fortsätter hon att tungkyssa kuken nerifrån och upp. När hon når toppen och tar hela kuken i munnen kan jag inte låssas sova längre. Jag stönar högt. Hon fortsätter att suga mig. Först långsamt och sedan mer och mer intensivt. När jag tar bort kepan så ser jag att hon tagit av sig sin bikini och är helt naken. Vilken syn. Jag skymtar två vackra bröst som nuddar min mage. Hon har en fitta som är ren från hår och som glänser i solen. Hon står på knä med baken vid min högerarm. Bara genom att lyfta handen så är den vid hennes rygg. Jag smeker hennes bak, ben och sedan insidan av låren. Aha, du har vaknat nu säger hon retsamt. Om jag har!

Jag hör att hon gillar det jag gör. Evelina njuter, jag njuter. Vi andas båda häftigare och häftigare. Min hand fortsätter upp på insidan av hennes lår och Evelina skakar till när jag snuddar hennes fitta första gången. Först försiktigt runt om kring för att sedan låta ett par fingrar glida in. Det är tajt men så blött och fuktigt att två fingrar glider in hur enkelt som helst. Jag trycker in dom och drar ut dom om och om igen. Det är enkelt att höra att hon gillar det som händer. Hon slutar suga mig och det var tur det. Hon vänder sig om, drar sitt högerben över min överkropp och sitter plötsligt gränsle över mig.

Hon har ett ben på var sida om min bröstkorg och jag har en renrakad fitta några centimeter framför min mun. Jag kysser hennes lår, hennes mage och i cirklar närmar jag mig kvinnans heliga plats. Jag slickar och med små lätta rörelser börjar hon gunga. Jag nafsar lite lätt i en av blygdläpparna. Fortsätter sedan att slicka men nu lite mer intensivt. Jag kan se hur hon blundar och jag hör hur Evelina stönar. Jag fortsätter. Hon rör sig allt mer rytmiskt och jag kan ana små skakningar. Jag vill att hon ska komma här och nu. Jag vill att min tunga ska få henne att tappa allt och precis då så känner jag hur hon spänner sig och hon kommer i en häftig orgasm.

Evelina är alltid vacker men nu när hon nästan ser ut som om precis svimmat är hon inget annat än en gudinna. Så vacker och läcker. Hon säger att det nu är hennes tur att ge mig vad jag tål. Jag ryser kring tanken och blundar. Då hör jag henne skrika till och snabbt resa sig upp och ta på sig sin handduk. Vafan händer nu hinner jag tänka. Evelina sätter sig ner och pekar ut mot havet. På nästa ö sitter nu två personer.

De är ett par hundra meter bort så det är ganska långt bort. Det är svårt att se men det ser ut att vara en tjej och en kille. Det är något som blänker kraftigt, som en solkatt. Har de sett oss? När kom de dit? Vi kan ana två kajaker ligga en bit bort. De kom säkert paddlande från baksidan av den ön medan jag sov. Varken Evelina eller jag har ju märkt något. Jag tar på mig handduken och springer ner till båten och hämtar morfars kikare. Evelina säger att hon skäms och hon låter riktigt sur. Jag är strax tillbaks med kikaren. När jag tittar bort mot dom så kommer ett pirr i min kropp.

Jag ser direkt tre saker. Det är en naken tjej, det är en naken kille med en kuk som står rätt upp och jag ser att tjejen håller i en kikare precis som jag själv. Vi tittar alltså på varandra. Tjejen på den andra ön på andra sidan vattnet fortsätter att titta på mig. Det pirrar till lite extra när jag anar att den tjejen har en hand mellan sina ben. Evelina frågar ilsket vad jag ser och hon pratar om dom som att de är idioter. Då ser jag att tjejen gör något tecken till killen och hon särar på sina ben samtidigt som hon tittar på oss i kikaren. Jag misstänker att hon gillar att vi tittar på dom. Killen börjar kyssa hennes fötter, vader och fortsätter långsamt uppåt. Jag kan inte ta bort kikaren och berättar för Evelina vad jag ser. Hon säger surt att jag ljuger och hon vill ha kikaren. Attans för nu börjar jag bli kåt igen.

Evelina som nu har tagit på sig sin sommarklännning lägger sig på mage på handduken för att få bättre stöd. Hon tittar en lång stund och säger sedan med en mjukare röst att killen nu har sitt huvud mellan tjejens ben och att tjejen på andra sidan ser ut att njuta. Evelina låter inte lika sur längre och fortsätter att berätta vad de gör och om allt hon ser. Njuter hon? Kanske? Nog är rösten helt annorlunda?

Nu är det jag som får fråga henne om vad hon ser. Hon säger att killen lägger sig på rygg och att tjejen sätter sig över honom. Hon har sitt huvud och sitt bröst vänt mot oss och ryggen vänd mot killen. Hon börjar rida honom samtidigt som hon har kikaren mot oss. Jag lägger min hand på Evelinas ena skinka. Masserar baken lite lätt över klänningen. Jag fattar att hon inte hunnit få på sig några trosor i all iver för att täcka sin kropp. Min båda händer smeker hennes bak och jag fortsätter ner för benen. Evelina som nyss var sur som ättika berättar att tjejen fortsätter att rida killen och hennes röst låter kåt. Jag låter en hand hamna mellan hennes ben.

Hon särar på benen och låter mig smeka hennes lår och upp mot fitta som återigen är riktigt våt. Jag smeker varsamt och kan höra hur hon blir kåtare och kåtare. Evelina håller kikaren stenhårt och andas tungt. På andra sidan har tjejen ställt sig på alla fyra och hennes kille har tryckt in sin lem i hennes fitta. Evelina berättar hur han juckar. Snabbt drar Evelina av sig klänningen och ställer sig i samma ställning som tjejen på andra sidan. Hon stönar och ber mig göra samma sak som killen gör på andra sidan.

Jag lyder så klart och äntligen får min kuk känna Evelinas fitta. Jag juckar och trycker in kuken och Evelina stönar högt. Det gör lite ont i mina knän men vad gör det. Jag känner hur musklerna i fittan spänns åt och slappnar av. Det är så underbart skönt. Efter en stund så spänner Evelina sin kropp än mer och på hennes andning och hennes stön så förstår jag att hon är nära en ny orgasm. Jag ökar tempot och snart skriker hon högt.

Även om jag inte har kikaren så kan jag se att det andra paret byter plats. Nu ligger han på rygg och den andra tjejen har lagt ifrån sig sin kikare och hon har gått ner på honom och tagit hans kuk i hennes mun. Hennes huvud rör sig upp och ner, upp och ner. Evelina säger åt mig att lägga mig på rygg. Allt dom gör ska vi göra, säger hon. Hon böjer sig ner, låter sitt sköte peka mot det andra paret och hon suger mig på ett sätt som jag inte trodde var möjligt. Jag är redan lite öm men hennes tunga och hennes läppar smeker min kuk upp och ner. Hela kuken åker ner i hennes hals ett par gånger och hon börjar sedan att suga allt hårdare över mitt ollon. Jag kämpar och kämpar för jag vill inte att detta ska ta slut. Återigen vänder sig Evelina om så att jag kan slicka henne samtidigt som hon suger mig. En äkta 69:a. Solen skiner rakt in i hennes fitta och det glänser så vackert.

Samtidigt som hon suger så tar hon ett finger och masserar mig i baken. Först försiktigt och sedan mer och mer. Hon låter fingret försiktigt glida in. Långsamt trycker hon det så långt hon kan. Jag har aldrig varit med om detta tidigare men det är magiskt skönt. Hennes finger rör sig in och ut, in och ut. Jag hinner knappt börja smaka på hennes underbara fitta innan jag tappar kontrollen totalt. Känslan och kåtheten vinner. Nu kan jag inte hålla emot längre utan allt får hända. Evelina förstår vad som är på gång och hon säger att hon vill att jag kommer. Strax efter känns det som att jag tappar allt, nästan som att det blir svart. Kuken sprutar allt vad den har rakt in i Evelinas mun. Hon fortsätter att suga och släpper inte taget. Hon fortsätter och fortsätter till dess att jag får be henne att släppa.

Jag har hennes fittsafter runt och i min mun och hon har min sperma runt och i sin mun. Vi förenas i en lång kyss, vår första kyss någonsin. Våra tungor leker med varandra och vi känner smaker som just där och då gör oss så lyckliga. När vi sansat oss en stund och när vi börjat vakna till så ser vi att paret på andra sidan också slutat knulla.

Vi gissar att han också kom i hennes mun och att de nu ligger och pratar om precis samma sak som vi pratar om. Vi fnittrar och tittar varandra djupt i ögonen. Kanske är det så att vi båda är mer exhibitionister än vad vi någonsin velat tro. Evelina erkänner och berättar hur kåt hon blev när hon såg det andra paret har sex och hur hon njöt av att titta på de andra genom kikaren. Vi blev kvar ute i skärgården till sen kväll. Det andra paret försvann efter någon timme. Vi vet ännu inte vilka de är. Om du känner igen dig och om det råkar vara så att ni som var på den andra ön läser detta så får ni gärna höra av er. Vi vill gärna höra er historia. Kram

2 Senast ändrad av AnteKa (2018-08-10 16.14)

Sv: Evelina, jag och vem mer?

Hej! Som du fattar är detta ett av mina bästa skärgårdsminnen. Vilket är ditt bästa sexminne från skärgården? Skulle vara kul att höra vad andra fått vara med om :-) Sedan måste jag erkänna att jag undrar vilka vi såg där på den andra ön. Tänk om de finns här på BC...

Jag hade så gärna viljat läas detta sommarminne ur Evelinas perspektiv.

För övrigt så var det ett helt fantastiskt minne, som taget ur en dröm eller film

Hej,
Uppskattar ditt sätt att skriva. smile
/Aquarius

Tack Aquarius och Sex Pulse för era kommentarer! Håller med om att Evelinas version borde vara få sin plats.