Tråd: Era största hemligheter, vildaste fantasier och skönaste stunder!

Hej alla sköna! Jag vill ha inspiration till att skriva erotiska noveller (tänkte börja skriva om mina egna äventyr också, de är många och heta, men fler har upplevt mer). Så snälla, dela med er av era mest minnesvärda ögonblick!

Bland annat är jag nyfiken på hur ni startade er sexuella resa, vad som förde er hit eller vad som gjorde att ni ville och vågade bli mer sexuellt äventyrliga. Vad fantiserar ni om mest av allt? Finns det fantasier ni har förverkligat, och blev det så hett som ni hade tänkt – eller borde allt ha stannat som en fantasi? Vilka är era största sexuella hemligheter? Hur mycket vet personer i er närhet om era erotiska erfarenheter? Och vilka stunder, stora som små, har varit de hetaste någonsin för er? Det kan vara allt från en blick till ett rått gangbang i timmar. Alla bär vi på små guldkorn, det är jag säker på... wink

Skulle bli jätteglad om ni vill dela med er här. Eller skriv direkt till mig! Puss!

Sv: Era största hemligheter, vildaste fantasier och skönaste stunder!

Jag (killen) har för några år sedan upptäckt att jag var lite cuckold, och nu har jag världens finaste kvinna som med nöje hjälper mig med o vara med andra när jag ser på, i t.ex. trekanter! wink

Kram
M&K

Jag har precis börjat leva ut en tanke mer än en fantasi men det finns flera fantasier kopplat till det. De flesta involverar mig som passiv med män men även med bestämda kvinnor. Jag vill delvis släppa kontrollen och få njuta av allt skönt 2 eller flera människor kan hitta på tillsammans

Vi har varit på BC i två veckor nu. Det började ett par dagar innan då jag (killen i paret) sa till frun att dildo var i och för sig skönt, men att jag ville ha "the real thing".

Först så ville hon inte vara en del av det och tyckte att jag skulle söka upp vad jag ville själv. Men efter en dag så hade hon ändrat sig och undrade ifall jag kunde tänka mig bisex på tre.
Det kunde jag så vi sökte upp kontaktsajter och valde BC. Samtidigt började vi nakenbada.

Efter en vecka hade vi haft sex på stranden till allmän beskådan, haft bi-trekant med en man på samma strand och tagit hem en man som fick sätta på henne, bli avsugen av mig och påsatt av mig. Dessutom gick vi på en sexklubb där hon var enda kvinnan. Där gjorde vi en liveshow inför 10 runkade män varav en fick vara med oss efter ett tag.

Ytterligare en vecka senare har vi träffat ännu en man så hon har haft analsex för första gången, fått en DP och dubbelsugit, gått på swingerclub där hon haft sex med en kvinna för första gången.

På lördag ska vi träffa ett par där båda är bi för att ha en alla-med-alla foursome. Det är fortfarande några missing pieces.

Nu handlar allt om sex för oss och vi  n j u t e r!

Ett härligt sexminne har jag precis delat i den här tråden. Sååå skönt! Kram

Något av det hetaste jag upplevt i mina dagar utspelade sig bara för något år sedan.

Jag hade bjudit över några manliga vänner för att röka några cigarrer, sippa whisky och spela lite poker en helgkväll när min fru jobbade natt.

Det var en varm, vindstilla sommar kväll, en av få det året, så vi tog tillfället i akt och slog oss ner runt ett stort bord ute på min terrass och blev sedan kvar där ute tills långt in på natten.

Alt eftersom kvällen fortgick så vek pokerdeltagarna av en efter en, och efter flera timmar så hade samtliga, förutom jag själv och en av mina närmsta vänner, åkt hem.

Jag har aldrig varit särskiljt bra på poker, och den sista andra deltagaren råkade vara den bästa pokerspelaren i vårt gäng, och dessutom så hade jag väldigt få marker kvar nu, medan han hade kammat hem så gott som hela bordet vid det här laget, så det såg inte särskiljt ljust ut för min del längre.

Ganska snart så hade jag förlorat och min vän kammade hem kvällens pott, något som han var relativt van vid.

Vi pratade en stund och ingen av oss var särskiljt trött, den sena timmen till trotts, och han föreslog att vi spelade en omgång till.

Jag funderade en stund och sedan så förklarar jag att jag inte har kontanter till ett nytt inköp, så vi diskuterar möjligheterna till att jag blir skyldig honom ifall han vinner och lite andra alternativ.

Under kvällens gång och under alkoholens inflytande så har jag blivit lite smyg kåt, en vanlig effekt som alkohol brukar ha på mig, så jag har börjat fundera på om jag ska försöka hålla mig vaken tills frun kommer hem tidigt på morgonen och då sätta på henne, istället för att runka och sedan sova, och dessa tankar börjar av någon anledning virvla runt i huvudet igen när vi börjar prata om att spela en omgång till.

Jag och frun har ända från dag ett haft något av ett "swinger förhållande" då jag tycker det är fantastiskt hett att hon är så billig och slampig som hon är, och jag har alltid uppmuntrat det beteendet hos henne, så det har blivit många andra kukar som hon sugit genom åren nu, och hon har även ordnat ihop mig med flera kvinnliga kollegor till henne!

Dock så har vi alltid haft en regel om att inte blanda in vänner eller bekanta i våra sexuella utsvävningar, och arbetskollegor är det närmsta vi sagt att vi ska gå, vilket funkat bra då hon jobbar med ett yrke som innebär en ganska stor rullans på personal, vilket i sin tur innebär att hon sällan blir så nära vän med någon kollega att det avslöjas att hon är gift med killen som hon fixade ihop någon med helgen innan!

Men alkoholen har som sagt haft sin inverkan, och av någon anledning så känner jag ett stort begär för att bryta mot denna regeln inatt, så jag föreslår lite skämtsamt att jag köper in mig i pokerspelet med en avsugning från min fru!

Vi skratta hjärtligt och min vän inser aldrig hur seriös jag är, han tar det som ett skämt och som att jag blir skyldig honom en eventuell vinst!

Vi spelar, och det visar sig vara ett förvånansvärt jämnt spel, men slutligen så befinner vi oss i ett läge där jag har en väldigt bra hand, har lyckats få med honom att tro att jag bluffar och kan så gott som vinna matchen där och då.

Men jag vill inte vinna!
Jag lägger mig med flit, låter honom vinna fast att jag kunde ha tagit honom för en gång skull, och några händer senare så har han slagit ut mig helt.

Vi sitter kvar en stund till och prata, solen har börjat gå upp och snart så hör vi min frus bil rulla in på uppfarten.

Han börjar resa sig och säger att nu är det fan dags att gå hem, men jag stoppar honom, ser honom i ögonen och säger: -"Nej sitt kvar! Du ska ju ha betalt först!".

Han sjunker ner i stolen igen och ser lite förvånad ut.

Vi sitter tysta och lyssnar på min frus fotsteg som sakta stegar fram till ytterdörren, och när hon stannar framför dörren ropar jag: -"Hej älskling! Kan du komma hit ett slag?".

Hon svara inte ens, vi hör bara hur hennes steg närmar sig.

Han sitter som förskräckt och vet inte var han ska fästa ögonen!

Min fru kommer runt hörnan och utbrister med trött röst: -"Vad fan gör ni två uppe fortfarande? Gå och lägg er för fan!".

Hon ser väldigt trött ut, och hon har den där lättretade blicken som hon alltid har efter ett nattpass!

-"Jo, det är så att jag satsade en avsugning från dig i ett pokerspel och förlorade, så nu är det dags för dig att betala gumman!", säger jag lite slentrianmässigt och nickar mot min kompis utan att se mot henne.

Hon står stum en liten stund och jag känner hur hennes blick bränner i min nacke, och han vet inte var han ska bli av och vill nog helst sjunka genom jorden!

Till slut vänder jag mig om och ger henne en blick som betyder ungefär "vad fan väntar du på", och hon bara stirrar på mig som om jag är dum i huvudet, och jag flinar lite till svar.

Sedan kan hon inte hålla masken längre och flinar lite hon med, och ingen riktig vidare förklaring eller övertalan krävs för att få henne att gå med på att häva regeln om nära vänner!

Hon skiner upp lite, om det är något som gör min fru glad så är det tillfälle att suga en ny kuk, och så även denna gång.

Sedan går hon sakta fram mot honom, faller på knä och börjar knäppa upp hans byxor samtidigt som hon säger: -"Ja jag hatar ju att vara skyldig så det är ju klart bäst att jag betalar direkt!".

Jag reser mig upp och greppar två whiskyglas från bordet och börjar gå in mot huset samtidigt som jag frågar: -"En whisky till?".

Jag får ett släpande och fåraktigt: -"Ehhhh, ja tack!". till svar och jag flinar för mig själv!

På vägen in hör jag det välbekanta smaskande och sörplande ljudet av min frus underbara mun som skickligt suger på en kuk!

Efter en liten stund återvänder jag med whiskyglasen och ser att min vän nu börjat hänge sig mer åt avsugningen och är lite bekvämare i situationen.

Han tar ett av glasen, vi skålar och sippar stilla medan vi under tystnad låter min fru arbeta på hans kuk!

efter en stund slutar hon suga och frågar lite skämtsamt: -"Ingick det att jag sväljer också älskling?", innan hon återgår till att suga.

-"Det diskuterades faktiskt aldrig nu när du säger det, men jag får nog säga att jag är av åsikten att det är underförstått att det ingår att svälja i en avsugning så det får du göra!".

Hon nickar förstående, men sedan fortsätter jag: -"Fast det är ju inte riktigt upp till mig egentligen, så vad säger du?" och nickar mot min vän!

Ännu ett släpande, utdraget svar hänger länge i luften innan han slutligen: -"Ehhhhhhhhh, ja, jo, du ska får gärna svälja!".

Jag skrattar till lite: -"Haha! får gärna säger du? Haha! Du behöver inte be henne, en slampa som hon gör precis vad hon blir tillsagd, eller hur älskling?"!

Min fru nickar och mumlar till svar utan att låta hans kuk lämna hennes mun!

-"Hehe, okej!", skrattar han lite obekvämt!

-"Suger hon bra tycker du?", frågar jag sedan.

-"Ehh, jadå, mycket bra!", svarar han ivrigt.

-"Mmm, bra! Ja hennes läppar och tunga är på gränsen till gudomliga! Hon är en riktigt duktig kuksugare min lilla slampa till fru!", säger jag då.

-"Hehe, ja, absolut!", svarar han lite nervöst!

-"Har du fått känna hennes hals?", frågar jag då, och både han och hon skakar på huvudena.

_"Nähä, gillar du inte djupa avsugningar då?", frågar jag sedan, och han nickar lite tafatt och säger till svar: -"Jodå, det är nice!".

-"Men då så! Det är bara att säga till henne att ta den djupt, eller så kan du ju ta tag och trycka ner henne om du föredrar det med, helt upp till dig!".

han skrattar lite försiktigt en stund, och vi lyssnar stilla till min frus kuksugarljud en stund innan han slutligen tar mod till sig och tar tag om hennes nacke och pressar ner hennes ansikte över hans kuk, lugnt men bestämt!

Hela kuken försvinner ner i hennes hals och han stönar njutande samtidigt som jag uppmuntrar min fru och honom: -"Sådär ja! Duktig flicka! Bara tryck ner henne, hon klagar inte! Hon vet att hennes syfte är att tillfredsställa kukar!".

Han börjar dra hennes huvud upp och ner över kuken, som om han runkade den med hennes hals!

-"Mmmm, det ser riktigt fint ut! Ni gör mig riktigt kåt med!", säger jag då, och han flinar lite och sneglar mot mig.

-"Har du något emot att jag rövknullar min slampa till fru medan hon betalar sin avsugningsskuld till dig eller?", frågar jag och han bara skrattar och skakar på huvudet.

Så jag knäpper snabbt upp mina byxor, ställer mig bakom min svankande fru, spottar i min hand, drar upp hennes kjol och smörjer in lite saliv runt hennes ringmuskel och sedan på min kuk.

Jag placerar kuken mot hennes öppning och trycker bestämt emot!

Hennes röv tar snart emot hela min längd och snart så är vi i full gång att halsknulla och rövknulla min slampiga fru på samma gång!

Hon stönar och klöks i omgångar av våran behandling, och snart så stönar min vän fram att han kommer snart, så jag drar mig ur och drar upp henne vid håret så hon sitter rakt i ryggen, han reser sig snabbt och stoppar kuken i munnen på henne igen och stönar att han kommer!

-"Spruta henne gärna i ansiktet om du vill!", utbrister jag medan jag står bredvid och runkar och han börjar komma!

Han tar genast till sig mitt förslag och efter några initiala strålar drar han ut sin kuk och fortsätter att runka ut sin sperma över min frus ansikte!

Jag älskar att se henne såhär slampig, och genast så börjar jag själv komma, precis i tid då han sakta tar ett steg tillbaka kan jag stega fram och spruta nästa stora satts över slampans ansikte!

Efteråt slår vi oss båda ner i våra stolar igen och ser på medan hon plikttroget slickar i sig var droppe av vår sperma, suger de sista dropparna från våra kukar och sedan tackar för sig och går och lägger sig.

Min vän viker sedan ganska så snabbt av hemåt!