1

Tråd: Sommarstugesex Farsta Strand - efterlysning (gay)

Jag hade rätt mycket fantasier om att ha sex med män från tidig ålder, framförallt lite äldre män. Träffade min första (sjukt storkukade) äldre man i 16-årsåldern och blev knullad av honom. Sen, även om jag levde och lever som hetero, träffade jag äldre män då och då. Det var telelinjer, bastubad på badhus, här på BC och en gång på nakenbad. Alla träffar är kära minnen som jag tar fram och suger på emellanåt wink.

Men en av de mest minnesvärda träffarna skedde via Heta Linjen en sommardag när jag var 21, och riktigt kåt. Jag var söt, smal och vältränad och ville så gärna ha kul att jag åkte från innerstan ut till Farsta Strand för att möta upp mannen jag pratat med. Han var lite äldre, runt 50, och hade lovat mig en tusenlapp för att få knulla mig. För mig var pengarna bara en bonus och krydda och inget jag tog på allvar, men vi delade den fantasin och pratade om hur han skulle hämta upp mig med cykel vid pendeltåget och ta mig ut till hans sommarstuga för att sätta på mig. Vi fantiserade om hur jag skulle suga hans kuk med min kåta, mjuka pojkmun i första buske vi passerade på vägen. Stå på knä och låta honom munknulla mig som han ville.

Och nog hämtade han upp mig, med cykel, efter en pirrig resa från Stockholm. Jag hade stånd under hela cykelturen, men det blev aldrig någon buske. Istället blev det en båttur ut till en klippa i närheten, där han tog av sig naken för att bada. Jag gjorde det samma, och blev oerhört kåt av att klä av mig inför honom. Lite generad försökte jag söka mitt stenhårda stånd som sprätte ut ur kalsongerna genom att hoppa från klippan. Snart satt han på en sten i strandbrynet med en fin, sexig och halvstyv kuk hängande mellan benen, och med mig liggande i vattnet framför honom. Han stoppade grymtande in sin läckra kuk i min villiga mun, och sen sög jag honom liggande naken i vattnet. Jag sög ivrigt in hans mjuka, varma ollon i munnen och kupade handen över hans pung medan jag lät den glida fram och tillbaka över mina kåta läppar och tunga.

När han styvnat helt och jag sugit honom ett bra tag föreslog jag att han skulle knulla mig uppe på land, och jag gick darrande av kåthet efter honom. Jag ville att han skullle knulla mig bakifrån över ett nerfallet träd lite längre in, men han vågade inte göra det utomhus när det kom till kritan. Vi rodde tillbaka till hans stuga, och jag tror inte jag har varit så kåt någonsin som jag var där i båten. Jag var ung och nervös, men mina hämningar hade släppt och jag satt och smekte mitt eget stenhårda kön framför honom medan jag berättade hur gärna jag ville att han skulle ta mig, sätra på min kåta lilla pojkstjärt med sin stora, sexiga kul och knulla mig både framifrån och bakifrån.

Och sen var vi i sängen i stugan, jag hade hans fina kuk i munnen och sög på honom en kondom. Han försökte lite ovant knulla in kuken i mig bakifrån, men misslyckades flera gånger. Han slaknade lite och ville ge upp, men jag var fast besluten om att få känna hans kun i min sanslöst kåta stjärt, så jag sög upp honom igen, lade mig i sked och styrde själv in hans kuk i mig. Han pressade in sig helt i mitt trånga hål, och sen knullade han mig försiktigt och himmelskt skönt. Hans kuk passade perfekt i min unga, runda stjärt, och njutningen när den gled in och ut var enorm.

Till slut satte han på mig på alla fyra mot sängkanten, och jag stod och svankade upp stjärten mot honom så mycket jag kunde medan jag kom och kom med hela kroppen. Hur skönt det är att bli knullad i stjärten beror ju helt på hur kåt man är, och det var definitivt ett av de skönaste knullen jag har fått. Jag sprutade ner hela hans golv, och han kom inne i mig under hårda stötar. Borrade in kulen i min kåta, trånga och villiga pojkfitta och pumpade kondomen full av sperma.

Sen åkte jag hem. Pengarna fick jag aldrig, men det spelade ju ingen roll. Hade jag varit äldre och lite smartare hade jag väl tagit haas kontaktuppgifter och setts fler gånger, men då var jag för skamsen och nervös. Men än idag minns jag hans sköna kuk och det där nakenbadet.

Skulle du mot förmodan läsa detta, hör av dig! Jag är inte fullt lika ung och söt längre, men jag suger nig ännu bättre nu wink.