Sv: För tidig utlösning?

En del kan få allergiska reaktioner på den adrenalin som kan finnas i vissa lokala/topikala bedövningspreparat (eller preparatet i sig). Skulle nog råda till att tvätta bort eventuell överflödig salva.
Inte stor risk men frugan vet jag inte tål adrenalin i Xylokain (lidokain)

Jag har varit hos läkaren och fått peroxetin för mina problem med förtidigutlösning och set har hjälpt mig.
Jag tar nu trå piller varje dag och nu kan det vara att det inte går alls men lika skönt ändån att ses sin fru att  få orgasm. Rekommenderas

18 Senast ändrad av Anniexel (2018-05-16 08.12)

bockenfrånnorr skrev:

Funkar det. Inte farligt för kvinnans könsorgan?

Nej, Xylocain använder man bland annat för att bedöva urinledaren när man sätter kateter så det är ett säkert medel att använda i underlivet. Det är kladdigt också och fungerar som glid.

Vad gör de om du kan fortsätta och kommer igen?

Jag har testat allt möjligt men inget funkar. Klarar ibland bara fem juck i fittan innan det sprutar.

Finns ju även kvinnor som gillar sprut om du sedan kan fortsätta

Prostatamassage i kombination med mannen underst är en bra metod att stoppa utlösning. Med en gnutta tur och skicklighet kan det dessutom leda till en härlig orgasm utan sprut. wink

Försök att använda en bredd glansring, alltså ring som sitter bakom ollonet och täcker det känsligaste delen av kukhuvudet. Ta 10 eller 15 mm bred. Inte för stor diameter då den kan bli irriterande för kvinna
http://www.male-essentials.com/Head-Shaft-Rings_c13.htm
Det fungerar för mig, fördröjer utlösning