Tråd: Död support

Webmaster - jag får ingen respons i mitt supportärende om felaktigt indragna skrivrättigheter. När beräknas felet vara åtgärdat?

Sv: Död support

Glöm supporten. Den är död.
Skapa ett  nytt konto istället

...

3

Erogen skrev:

Går det? Är det någon som lyckats på sista tiden?

Jag har försökt, men även efter att jag betalat för verifiering står det bara att det inte är verifierat,

Erogen skrev:

Förstår att det är en workaround, men jag har betalat för ett pluskonto och vill gärna ha det kvar. Att behöva skapa nytt konto istället för att få fel åtgärdade känns väldigt bakfram. Om webmaster inte hinner med eller klarar av uppdraget borde medadmins införas så att siten inte imploderar av ohanterade supportärenden. Problemen försvinner ju inte av sig själva. wink

5 Senast ändrad av Limitless_with_3 (2018-04-27 10.35)

En lösning är att nollställa allt och börja om. Man friar alla. De som förlorat skrivrättigheterna frå dem tillbaka och de som begått verkliga regelbrott kommer göra nya.

Hur nollställer man sin konto?
Jag blev oxå ifråntagen mina skrivrättigheter. Hela min  dagbok blogg är borta. 
Har skrivit till support, föreslagit att de kan radera det de tycker är emot regler eller fel. Man kan ju göra som i Facebook, ta bort felet, avstängd för en period och sen öppna tillbaka. Jag vet inte ens varför.

Du har inte förstått mig rätt.

Det är bara webmaster som har de rättigheterna jag föreslår. Min tanke jag lyfte är att alla som förlorat sina skrivrättigheter får dem tillbaka. På det sättet nollställer man arbetsbördan som blivit ohållbar. De som betett sig som idioter utan att förstå varför kommer begå nya fel.