Sv: Inga skrivrättigheter

Granat-äpple skrev:
Erogen skrev:

Håll inte tummarna

Hahaha
Du dödar mitt sista hopp smile)

Men asså vafan!!! Dig har jag ju haft en del brevväxling med via pm här på BC och upplevt som en fin och trevlig kontakt. Så inte tror jag du är nån regelbryterska precis. Men det är väl nån som blivit sur för du inte ”ställt” upp och rapporterat dig.
Nä tummarna ska du nog inte hålla men ett nytt konto hoppas jag du fixar.

Lycka till

...

Kan någon hjälpa mig att få mina skrivretigheter tillbaka?

Nej det finns inga hjälp att få och det hjälpar inte att du frågar mer än en gång !

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

Nu när webmaster har gett livstecken ifrån sig beträffande fel med kortbetalningar, vore det trevligt om även felaktigt indragna skrivrättigheter åtgärdades pronto. smile

20

Mycket märkligt att uppenbarligen utan anledning bli av med sina skrivrättigheter. Har skrivit till supporten 4 ggr utan svar. Det sägs att man ska få en bekräftelse på inskickade frågor till ens e-post, men inget sådant har kommit.

Nu börjar vi tröttna på denna nonchalans och vill avsluta vårt betalda medlemskonto. Det går inte heller!

Sämre service än det BC visar upp kan man nog knappast hitta någonstans, så vi undrar vad det är som försiggår?

L & G skrev:

Nu börjar vi tröttna på denna nonchalans och vill avsluta vårt betalda medlemskonto. Det går inte heller!

Om ni upplever det så jäkligt, är enklaste metoden väl bara låta bli logga in roll

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”

22 Senast ändrad av Ulf & Gun 51/66 (2018-06-05 14.51)

Har blivit utsatt för samma sak men har inte ens fått en orsak till varför och får heller inte tillbaka skrivrättigheterna trotts att det nu gått ett antal månader och dom har tagit betalt för dom dagar jag inte haft tillgång till sidan också så du kan nog känna dig grundlurad tror jag!

"Tror inte att det finns någon support överhuvutaget"