Tråd: Killar se hit!!

Om ni skulle få en ögonbindel av er tjej. Vad skulle ni vilja att hon gjorde med dig. Behöver idéer.

Sv: Killar se hit!!

Gick runt och vidrörde mig lätt på olika ställen med olika kroppsdelar. Jag skulle inte vara säker på om det var en hand en underam eller typ ett bröst.
Knäppte upp mina kläder utan att klä av mig på en gång

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Behöver fler tips!!

Först fått den ögonbindeln satt på plats och sedan skulle jag nog vilja bli avklädd och smekt för att sedan bli nerlagd på rygg i sängen och sedan bli fastbunden. Sedan få känna hur det är att få sin kropp utforskad av tjejen.... alltså med händer... fötter.... bröst...... munnen och tungan så klart, få massage med mycket olja.... kanske tom lite andra saker som en piska som sakta vandrar över kroppen.... jätte fjäder som kittlar en.... kanske tom få en klitvibratortopp som förs över min kropp......

Ska jag ha ögonbindel, ja då vill jag bli bunden, lekt med och utnyttjad, ställd på knä och beordrad att slicka, fitta som röv , gärna att det plötsligt finna andra händer med i leken men jag vet inte vilket kön de tillhör, Jag lämnas och få lyssna, hör hur det stönas och knullas utan att kunna delta.  Få en kuk i munnen som smakar av min kvinnas kön ....eller  har han tagit henne någon annanstans?

Håller med tidigare talare att ovissheten för nästa moment är det som är eggande. Kanske en lättare oväntad smäll på kulorna blandat med sexigt viskande i örat på nära avstånd

7

hade nog viljat bli fast med remmar i taker och inoljad och smekretad med lätt massage, fingring, vibros dildos mm lång tid för att sen till slut släppas lös och knulla tjejen stenhårt bakifrån tills jag sprutar fittan full ,,