1

Tråd: Jag 20 år hamnar med en kvinna på 40 som va min kompis KK

När jag var 20 år så var jag med min kompis som då va 35 och så kom en kvinna dit. Hon va 39 år, smal, små bröst och en riktigt liten men fast och fin rumpa. Hon och min kompis är kk förstår jag ganska fort.. Jag tyckte att hon hade en riktigt fin kropp för "att vara så gammal" minns jag att jag tänkte.
Kompisen skulle helt plötsligt dra iväg på något. Så jag fick dra hem till min lilla etta. Hon går med mig därifrån och jag frågar om hon vill följa med och ta en öl eller något. Hon hakar på och vi snackar lite och jag tyckte hon va rolig.
Helt plötsligt så tar hon fram en påse med pulver och säger att det är en ny internet drog som inte många har hunnit testa än, inte hon heller. Hon sa att man nog kommer känna sig pigg av det. Så hällde hon ut på bordet och Jag är nyfiken på allt  så jag tar det. En kort stund efter känner jag bara att jag måste runka eller något i smyg för jag bara blev så galet kåt efter att drogen kickat. Men det visar sig att det pulserar kraftigt mellan hennes ben också. Det här var en riktig sex drog, jag har aldrig känt att inte ens kunde låta bli att ha min hand på kuken när jag har en tjej som jag knappt känner bredvid mig. Men vi båda låtsades som ingenting först, men sen såg hon att jag inte ens kunde låta bli mig själv. Då kastar hon av sig sin tshirt och bh. Jag får ett par små fasta bröst mitt framför ögonen. Då förstår jag att jag skulle få knulla en erfaren och dubbelt så gammal kvinna.
Det märktes att jag bara hade knullar unga tjejer. För den här kvinnan visste vad hon ville ha och hur hon skulle använda sin mun och mus.
Jag klämde på hennes små bröst lite och sen kysste jag dom och hela hennes överkropp. Medan min hand jobbade på att dra ner hennes jätte tighta jeans. Det var omöjligt, jeansen satt som att det vore hennes skinn. Hon skrattade åt mig och så la hon sig på rygg och jag slet bort dom. Jag såg nu delar av hennes mus under trosorna. Den var jätte jätte våt, trosorna var blöta. Jag vill egentligen bara få trycka in min kuk I henne. Men jag har fortfarande kläder på mig och så visste jag att jag borde slicka henne lite iaf. Jag slickar och kysser henne runt musen och på trosorna, märker att hon blir precis galen på att jag retas och att hon bara vill få klittan slickad och hårt berörd.
Jag slickar henne i kanske 5 minuter och då sätter hon sig och öppnar min byx knapp. Jag ställer mig och hon drar av mig allt och börjar massera min ping med handen och sen rynkar hon mig lite medans hon suger på min pung.
Jag hade aldrig fått en runk/blowjob som varit i närheten av hennes. Hon säger åt mig att lägga mig och jag hinner lagom komma ner mee huvudet på sängen så hade jag även hennes fitta I ansiktet också. 69an blev det ganska länge. Jag lyckades få henne att komma en gång innan vi släppte varandras kön med munnarna.
Hon hoppade upp och börja rida mig. Märkte att hon ville bli hårt knullad.
Jag kasta upp henne på alla 4 och satte på henne stenhårt och då skriker hon kör in den i tvåan hårt och snabbt.
Jag spottade i handen och gned in röven med iaf. Sen ville jag ju gå in lugnt och stilla men hon bara pressade bak sin röv mot mig så kuken va i henne på en hård stöt. Jag hade bara haft analsex med 2 tjejer innan och det var enbart för att jag ville dom ställde upp men då fick jag ju knappt köra in och ut. Nu fick jag verkligen jobba för att få henne nöjd. Trodde inte att en röv kunde tåla så mycket som den fick.
Jag blev sugen på fitta igen så jag slängde ner henne på rygg och börja slicka henne igen men även några fingrar i rumpan nu också.
Efter kanske 2 timmar så ville hon ha mer pulver. Hon hällde ut lite på sina bröst och vid fittan. Så jag kunde inte låta bli att dra i mig. Hon snortade en lina på min kuk och sen sög den ren.
Min kuk och hennes fitta blev precis lika varma pulserande och overkligt kåt precis som förra gången. Det ledde till att vi knullade nästan konstant från kväll till morgon. Det gick inte att få nog..
Så den dagen fick jag känna på att en kvinnokropp kan vara så mycket mer än bara skön att få stoppa in den i. Jag har fortfarande inte hittat någon som slår henne i sängen.

Sv: Jag 20 år hamnar med en kvinna på 40 som va min kompis KK

Har du provat ha sex med henne utan droger??