1

Tråd: oral sex

Hej! Jag är gift kille sen 30 år tillbaka , i alla dessa år min fru har tackat nej till oralsex , grejen är att jag älskar henne väldigt mycket men nu har jag bestämt mig att hitta en annan tjej för en relation utanför äktenskapet .
jag har här följande frågor :
1) Är det normalt att hon tackat nej till oralsex i alla dessa år ?
2) Finns det nånting som man kan göra åt ?
PS: Att älska och respektera det 2 olika grejer för dem som har nåt emot otrohet .

Sv: oral sex

För henne är det normalt.

Prova att visa mjukporrfilm där de enbart idkar oralsex länge och skönt. Efter några timmar kanske hon ändrar sig och vill prova.
Så botas många fobier. Tex ormskräck och liknande. Tror dock det är viktigt du är öppen med varför du vill visa dessa klipp.

...

På fråga 1 -
Om du med normalt menar att du undrar om en majoritet av kvinnor inte kan tänka sig oralsex så är min uppfattning.. Nej. Sen är det ju en sak om man inte gillar det men kan tänka sig att göra det för sin kärestas skull liksom.. Men hur vanligt det är att aldrig nånsin kunna förmå göra det, har jag ingen aning om.. Tror det är hyfsat ovanligt..
Det intressanta är om hon själv kan sätta fingret på varför hon är helt anti.. Och frågan är hur mycket hon tror att hon skulle lida om hon ändå gjorde det..

På fråga 2 -
Har du förklarat för henne att du faktiskt lider av att aldrig få ha oralsex med henne?
Har du föreslagit byteshandel, dvs "ge och få"..? Det du ger behöver inte nödvändigtvis vara nåt sexuellt isf.

Mvh killen i paret.

Fråga 1: Jag har aldrig haft sex med någon som inte haft åtminstone någon hård gräns inför en sexuell praktik. Så det låter fullständigt normalt.

Fråga 2: Att ni nu tar steget och tillåter varandra att ha sex med andra partners kan förändra saker och ting. Nya partners närmar sig på annorlunda sätt. Eller praktiserar på andra vis. Jag blev själv väldigt förvånad när jag upptäckte att sådant som var totalt ointressant med min före detta visade sig vara fantastiskt med någon annan.

Wadjet, jag tror ts menar bakom ryggen på sin fru..

6

Stenungsunds-par skrev:

På fråga 1 -
Om du med normalt menar att du undrar om en majoritet av kvinnor inte kan tänka sig oralsex så är min uppfattning.. Nej. Sen är det ju en sak om man inte gillar det men kan tänka sig att göra det för sin kärestas skull liksom.. Men hur vanligt det är att aldrig nånsin kunna förmå göra det, har jag ingen aning om.. Tror det är hyfsat ovanligt..
Det intressanta är om hon själv kan sätta fingret på varför hon är helt anti.. Och frågan är hur mycket hon tror att hon skulle lida om hon ändå gjorde det..

På fråga 2 -
Har du förklarat för henne att du faktiskt lider av att aldrig få ha oralsex med henne?
Har du föreslagit byteshandel, dvs "ge och få"..? Det du ger behöver inte nödvändigtvis vara nåt sexuellt isf.

Mvh killen i paret.

Jag sa nej till oral eftersom kände på mig att min man inte gillade det. Lidande ansiktet, oral som en plikt. Jag tror han äcklades.Han var glad att skippa. Jag fick uppleva det utanför äktenskapet.
Får du bj från din tjej ?  Om inte,då är det kanske kört smile

jag tar ju oralsex som en självklarhet, , har just nu ingen flickvän sedan ett halvår, men då jag haft så inte har det varit nåt ivägen för slick eller sug,, och själv kickar jag igång nå jävligt på att slicka, ju mer höftpartiet rör sig ju kåtare blir jag,,, däremot andra vägen så har de flesta tjejer haft jobbigt med mog för jag är skickligt svår sugd,, ja to the end iaf,, skönt är det och så men dom pallar oftast inte ända fram

den man ligger med får bädda, el betala

Min tjej vill alltid att jag börjar med att smeka hennes känsliga bröst och suga lite sedan pressar hon ner mitt huvud ner och vill att jag ska slicka henne så hon kommer en jäklig härlig känsla när det går för henne stönar och skriker så ljuvligt ser inget konstigt med det många är rädd att det ska smaka fisk ähhh bara en skit snack där emot vill att hon ska ge mig lite mer oralt.
Våga prata om sex vad ni vill göra vi vågade testa på lite vuxenleksaker som vi beställde på nätet diskret och bra
Kanske var inte det svar du inte sökte efter

10 Senast ändrad av Liora (2018-04-27 17.34)

Kvinnors sexualitet varierar ju oerhört mycket. Det är inte heller säkert att kvinnorna som hänger här på BC är ett representativt urval om man säger så :-). Bland kvinnor i allmänhet är det mycket som talar för att de flesta  behöver direkt stimulans av klitoris för att komma. För de flesta i denna majoritet är det suveränt att bli slickad av någon som verkligen gillar det. Oavsett hur man kommer lättast så verkar det finnas en grupp kvinnor som bara inte uppskattar att bli slickade och, som det står ovan, är det väl bara att respektera det. Eller eventuellt slipa på sin teknik ......
Själv tillhör jag dem som tycker att sex utan att bli slickad är helt meningslöst, fast oralsex inte räcker för att tillfredsställa mig helt.
Men, kommentar till TS: i de allra flesta fallen kan det vara en bättre idé att fråga om något är vanligt än om det är normalt.