Sv: Hur många av er har dejtat på bc ?

Inlandstjej skrev:

Precis, jag har träffat många män som inte ens kunnat med tanken på en naken karl i samma rum.
Kanske även fler tjejer är som jag och mer nyfiken på en extra tjej än en extra kille?
Och, vill jag ha en extra kille behöver jag inte annonsera, det finns gott om valmöjligheter.

Finns det? Försökte få till med en extra tjej ett tag i mitt förhållande, faktum är att min dåvarande ville titta på när jag hade sex med en annan tjej, alternativt vara med själv, men inte ens det var lätt att hitta. Fast det är klart, en extra kille finns det säkert många som vill vara...

Har träffat noll här faktiskt. Tror mig minnas att jag fått kontakt med någon för länge sedan men att det inte ledde till någon träff.

sextörst skrev:
Inlandstjej skrev:

Precis, jag har träffat många män som inte ens kunnat med tanken på en naken karl i samma rum.
Kanske även fler tjejer är som jag och mer nyfiken på en extra tjej än en extra kille?
Och, vill jag ha en extra kille behöver jag inte annonsera, det finns gott om valmöjligheter.

Finns det? Försökte få till med en extra tjej ett tag i mitt förhållande, faktum är att min dåvarande ville titta på när jag hade sex med en annan tjej, alternativt vara med själv, men inte ens det var lätt att hitta. Fast det är klart, en extra kille finns det säkert många som vill vara...

Tjejer som vill prova vara med en annan tjej, tillsammans med sin kille, finns det ganska gott om.
Tjejer som vill prova vara med en annan tjej, ihop med nån annans kille, finns det inte alls lika gott om.
Därav betydligt fler par som söker tjej, än tjej som söker par.

Tjejer som vill knulla en kille medan hans tjej tittar på är antagligen också en bristvara. Bisexuella tjejer brukar vilja att tjejen ska vara med och inte sitta och titta, och heterosexuella tjejer vill sällan ha en tjej som sitter och tittar.

48 Senast ändrad av Inlandstjej (2018-02-13 16.57)

sextörst skrev:
Inlandstjej skrev:

Har träffat noll här faktiskt. Tror mig minnas att jag fått kontakt med någon för länge sedan men att det inte ledde till någon träff.

Jag träffar inga par. Har provat och var inte alls bekväm med hennes äganderätt. Jag vill ha en extra tjej att sätta i centrum och har inga som helst problem att dela med mig av mannen.
Men det finns en anledning till att extra tjejer kallas enhörningar. De är svåra att finna.

Life's too short for bad coffee and shitty sex

49 Senast ändrad av sextörst (2018-02-14 16.20)

Inlandstjej skrev:
sextörst skrev:
Inlandstjej skrev:

Jag träffar inga par. Har provat och var inte alls bekväm med hennes äganderätt. Jag vill ha en extra tjej att sätta i centrum och har inga som helst problem att dela med mig av mannen.
Men det finns en anledning till att extra tjejer kallas enhörningar. De är svåra att finna.

Jaha... Trodde det skulle vara lite lättare än att som ensam kille försöka träffa en tjej eller ett par, men tydligen är det om möjligt ännu svårare.

Har haft totalt 5 1/2 år i relationer (tre) i hela mitt vuxna liv (eller från högstadiet till nu iaf) och det är ett år sedan det senaste förhållandet tog slut, och även om vi har träffats en handfull gånger och det alltid slutat med sex, så vill jag verkligen träffa någon och gå vidare, men jag vet också att mellan de där relationerna har det varit total öken. På tal om dåligt kaffe och uselt sex så skulle jag föredra dålig sex framför ingen alls, men jag har nog bara ett annat perspektiv på problemet. I vanlig ordning uppskattar man det mer när man inte får det så lätt (när jag fick den där chansen som ledde till förhållande så svävade jag fan dit på moln nästan big_smile ).

Jag har träffat endast en här. Blev bara 1 fika där jag fick veta hur duktig och kunnig han var på allt mellan himmel och jord. Samt villigt berättade om allt han hade. Vilket för mig blev totalt erotikdödande......

Har fått mängder med brev med fattar varken intresse eller går igång på brev som bara innehåller....." hej snygging, knulla? " " Är du kåt " " ska vi ses " " ring mig " osv.

BBW kvinna skrev:

Jag har träffat endast en här. Blev bara 1 fika där jag fick veta hur duktig och kunnig han var på allt mellan himmel och jord. Samt villigt berättade om allt han hade. Vilket för mig blev totalt erotikdödande......

Har fått mängder med brev med fattar varken intresse eller går igång på brev som bara innehåller....." hej snygging, knulla? " " Är du kåt " " ska vi ses " " ring mig " osv.

Jag tror många är alldeles för ivriga att träffas . Man bör nog pratas vid ett tag . Antingen via bc eller något av dom program som finns för mobilen. då är det lättare att hitta guldkornen som finns här på BC .

52

Jag har varit medlem här inne i perioder och det var ngr år sedan jag träffade någon.
Jag har träffat ngr st härifrån genom åren och mestadels har varit mkt bra och utvecklade sig i riktigt sköna och bra återkommande möten under en tid,
sen så har man ju stött på rejäla ego stolpskott precis som BBW kvinna råkade ut för.
För ngr år sedan var det lättare att träffa folk tycker jag för det var inte denna "hets" från folk som blir när man sätter ut annons. Nu tycker jag att trots att man skriver ut exakt vad man söker (inga extrema krav heller) så respekteras inte det för fem öre utan det är pang på från alla håll och det blir mest att man sitter och raderar brev från dom som inte är det man söker istället för att kunna finna det man söker.

Hoppas fortfarande på att träffa just de jag söker...

sexonfour skrev:
BBW kvinna skrev:

Jag tror många är alldeles för ivriga att träffas . Man bör nog pratas vid ett tag . Antingen via bc eller något av dom program som finns för mobilen. då är det lättare att hitta guldkornen som finns här på BC .

För ivriga att träffas? För det behöver ju tjejer svara på brev!
Men tjejer här verkar vara helt ointresserade av att skriva? Läsa är de väldigt bra på. Och det snacket att de får så många brev håller inte. För då skulle de inte hinna läsa heller!

Älskar_närhet skrev:
sexonfour skrev:
BBW kvinna skrev:

Men tjejer här verkar vara helt ointresserade av att skriva? Läsa är de väldigt bra på. Och det snacket att de får så många brev håller inte. För då skulle de inte hinna läsa heller!

Självklart är det tjejerna det är fel på!

De ljuger om att deras inboxar svämmar över med oönskade meddelanden och de vägrar att läsa trevliga meddelanden.

Tänk vad all de män och par som faktiskt hävdar att de har träffat tjejer via BC måste ljuga för inte kan det väl vara som så att du skriver till fel personer eller på fel vis så att dina meddelanden uppfattas som oönskade och därmed blir direkt raderade, dvs kommer förbli obesvarade för alltid.

Din attityd här på forumet och innehållet i det du skriver gör det klart för det flesta av oss varför du inte har någon större framgång men fortsätt du att skuldbelägga alla kvinnor för att de inte vill ha kontakt med dig.

Lycka till!

Jag skuldbelägger inte alla tjejer. Och jag vet att de har många brev och kan inte läsa alla brev. Men kan man läsa ett , kan man också skriva ett svar!

56

Varför inte bara acceptera att du inte är den personen söker eftersom denne inte svarar på ditt brev.

Personligen tycker jag inte man skall behöva svara varje mail, man kan ju faktiskt ta det som ett "aha hon svarar inte då är hon inte intresserad" och du går vidare till nästa istället.

För det är allt för många som tar ett svar tillbaka även om det är nej tack som en invit att fortsätta maila.

Älskar_närhet skrev:

Jag är plusmedlem, söker kvinnor. I de fall jag skulle vilja träffa män ska det vara någon som bor nära och i rätt åldersgrupp (förutom att de ska lyckas med konststycket att intressera mig).
När jag öppnar ett mejl och ser längst upp: kille, 27,värmland så vet jag ju redan där att han inte läst min profil och inte passar mina önskemål. Dessutom slipper jag ha sida efter sida med olästa mejl.

Life's too short for bad coffee and shitty sex

Älskar_närhet skrev:

Jag skuldbelägger inte alla tjejer. Och jag vet att de har många brev och kan inte läsa alla brev. Men kan man läsa ett , kan man också skriva ett svar!

Nej, det kan man inte alltid förväntas göra. Det landar nånstans mellan 20-100 nya meddelanden i de flesta kvinnliga inkorgar per dag (beroende på hur ny man är här och om man uppdaterat något i sin profil).

De meddelanden som redan i den inledande raden (den som syns innan man öppnat meddelandet) visar att avsändaren är en av de allmänt avskydda "Hej hej"- eller "Knulla nu?"-avsändarna öppnar man ju givetvis inte ens. Detsamma gäller ju självklart alla meddelanden som ser rent egofokuserade ut ("Hej, jag är en fantastiskt trevlig man som söker...").

Men det händer ju att den inledande raden ser hyfsat lovande ut, och sen upptäcker man (i 39 fall av 40) att den som skrev meddelandet är så ointresserad att han inte ens läst igenom profilen. Än mindre har han hittat något som visar varför vi matchar varann i sökandet (för oftast har han bara tittat på bilderna och inte orkat läsa vad som söks). Däremot brukar han skryta om hur fantastisk han själv är.

En ren mardröm att bli intim med alltså. Noll lyhördhet och noll intresse - den sista sortens personlighet som man skulle vilja hamna i säng med.

Varför ska man lägga tid på att skriva ett trevligt men avvisande svar, till alla de män som själva inte lagt två sekunder på att läsa igenom profilen och reflektera över vad som söks, utan bara vräker iväg samma ointresserade spam åt alla håll...??

Älskar_närhet skrev:
sexonfour skrev:
BBW kvinna skrev:

Och vad ska man svara på " hej knulla " " är du kåt " " jag vill slicka upp dig i brygga "  Kommentarer som för mig låter fullständigt desperat.  Att brevskriven sen verkar tro/tycka att det räcker med att man gillar sex för att ses där saker som kemi, lyhördhet, attraktion inte spelar någon som helst roll är både erotikdödande och respektlöst.......Om JAG ska svara på ett brev behövs respekt, visat intresse för mig som person och att motparten tänker med andra delar av kroppen än kuken.

WatchMe skrev:

De meddelanden som redan i den inledande raden (den som syns innan man öppnat meddelandet) visar att avsändaren är en av de allmänt avskydda "Hej hej"- eller "Knulla nu?"-avsändarna öppnar man ju givetvis inte ens. Detsamma gäller ju självklart alla meddelanden som ser rent egofokuserade ut ("Hej, jag är en fantastiskt trevlig man som söker...").

Ok, det där andra ("Knulla nu?") fattar jag, men det första lät ju inte hemskt... Jag hade iaf inte reagerat så på Hej hej, men det är nog bara jag. Jag erkänner att det är detaljer som får mig att tänka "Varför?", men sådan är jag. Vad är det som gör det hemskt? Jag vet alla inte tänker så såklart. Hade ett Hej varit ok, eller ska ordet hej inte alls finnas där utan något anat i stil med Goddag/Godkväll? Försöker förstå, dvs komma vidare med saker jag har problem med.

(Antar BadDadSpanksMore kommer hacka på mig nu, men han kan helt ärligt stoppa upp sina kommentarer på lämpligt ställe.)