Tråd: Bisex-foton saknas - varför?

Jag kan se att det finns ett skapligt antal BS-par här men ser i princip inga sådana bilder. Visst händer det att man kan se två tjejer slicka varandra men man ser i princip aldrig killar utföra något på en annan kille, tillsammans med en tjej. Exempelvis att ett par suger en kuk tillssammans och sörplar i sig sperman, eller en kille som slickar en penetrerad fitta. Man kan undra varför? Alla ni par som påstår er vara BS båda två, är det en dröm eller har ni inte vågat ta några bilder? Man kan ju ta bilderna så att man inte blir igenkänd. Varför vill jag då se detta? Jo, för då finns ju det bevis för att killen faktiskt vågar vara bisexuell och man behöver inte fundera över detta inför en träff. Vad säger ni par som kallar er för bisexuella, vad är orsaken?

Sv: Bisex-foton saknas - varför?

Svaret är enkelt. Om du läser användarvillkoren så ser du att det inte är tillåtet att publicera bilder på andra än sig själva. Så de enda som kan publicera en bild på tex. en kille som suger av en kille är ett killpar och det finns inte jättemånga. Eventuellt en grupp eller förening.

...

Jag är rätt övertygad om att det (tyvärr) inte är hela sanningen Erogen wink för det finns massvis med bilder i parprofiler där tre eller fler syns..

Jag håller med Stenungsundsparet, det finns många parprofiler där flera människor skymtar mer eller mindre tydligt. Så det kan inte vara svaret på min fråga. Jakten går vidare på svaret. Eller finns inte ni BS-par som verkligen praktiserat det? Är allt bara en fantasi?

Stenungsunds-par skrev:

Jag är rätt övertygad om att det (tyvärr) inte är hela sanningen Erogen wink för det finns massvis med bilder i parprofiler där tre eller fler syns..

Nja, man kan ju så klart publicera vad man vill, men det gör man ju då på egen risk att bilderna tas bort om någon rapporterar dem.
Men man uppmuntras inte att lägga ut den typen av bilder som TS efterfrågar, vilket då kanske gör att BC inte är den typ av sajt som eftersöks här.

Själv vill jag inte se alla andra som en profil har haft sex med, utan jag vill se bilder på profilinnehavaren och inget annat. Av den anledningen gillar jag heller inte gynekologiska närstudier då det knappast ger mig en bil av nämnde profilinnehavare. Inte ens när jag har sex med någon brukar jag beskåda genitalia på det vis många möjliggör i sina album cool

...

Jag har inga foton alls från mina bierfarenheter.. Jag vet inte, men jag har som annat för mig när jag har sex än att fota...
Håller dessutom med föregående talare, en bild som ger ett helhetsintryck av profilinnehavaren vinner varje gång. Jag skiter högaktningsfullt i hur hans älskarinnas förra tjejs fitta ser ut... Eller hennes buksvågers kuk för den delen

Life's too short for bad coffee and shitty sex

Självklart ser alla i princip likadana ut mellan benen. Men min fråga om varför det finns en hel del par där även killen kallar sig för BS men det finns aldrig några bildbevis. Och detta med att fota eller ej, ja det tycker man säkert olika om som så mycket annat. Men nog är det lite upphetsande med lite bilder, tycker i alla fall jag och jag vet att jag inte är ensam. Så alla ni BS-par, vad är svaret på frågan? Drömmer ni eller har ni erfarenhet?

8 Senast ändrad av Erogen (2018-01-11 21.10)

seriöserotik skrev:

Så alla ni BS-par, vad är svaret på frågan? Drömmer ni eller har ni erfarenhet?

Ärligt talat så tvivlar jag på att du kommer få ett vettigt svar på din fråga. Framförallt så är det nog en omöjlighet att "alla BS-par" ens läser detta.

...

seriöserotik skrev:

Självklart ser alla i princip likadana ut mellan benen. Men min fråga om varför det finns en hel del par där även killen kallar sig för BS men det finns aldrig några bildbevis. Och detta med att fota eller ej, ja det tycker man säkert olika om som så mycket annat. Men nog är det lite upphetsande med lite bilder, tycker i alla fall jag och jag vet att jag inte är ensam. Så alla ni BS-par, vad är svaret på frågan? Drömmer ni eller har ni erfarenhet?

Vad är det du ska med bilder till egentligen? Alltså, först och främst är det inte alltid så jävla enkelt att ta bilder när man har sex, vidare så är det ju inte säkert att extrakillen eller liknande ens är okej med att de tar bilder. Och vad spelar det för roll i slutändan? De kan ju lika gärna ljuga om bilderna som de ljuger om att de är bisexuella.

Det är bra att läsa. Läs mer böcker. Läs mer noveller. Läs mina noveller!

Jösses vilka upprörda känslor! Det hade jag aldrig kunnat ana. Ber verkligfen om ursäkt att jag ställde en fråga.

seriöserotik skrev:

Jösses vilka upprörda känslor! Det hade jag aldrig kunnat ana. Ber verkligfen om ursäkt att jag ställde en fråga.

Ställer du verkligen frågor?

Jag tycker snarare att det du gör är insinuerar - att bs-par med avsaknad av de, enligt dig, karakteristiska sexbilderna inte är äkta bs-par.

Personligen hade jag nog funderat mer över alla dessa par som söker kontakt med killar och där kvinnan presenteras i form av en uppsjö utav olika bilder men där mannen bara är ett erigerat kön.

Det låter som att du bara är ännu en som samlar bilder till runkmaterial, och frågeställningen i forumet känns mest tacky och halvdesperat. Om du vill veta vad folk har för sexuell läggning - fråga de tilltänkta. Varför ska de bjuda dig på intima bilder på en tredje part, det är inte alls relevant. Ta dig istället tid att skriva och ha en vettig dialog, var tydlig med vad du söker och är intresserad av. Hur svårt kan det vara?

För att rasera lite av din föreställningsvärld så kan jag även bjuda på upplysningen om att du inte har några garantier för att killen i paret ska vilja vara med en annan kille bara för att han är bi. Fråga. Prata med dina tilltänkta. Träffas förutsättningslöst för att kolla kemin och förutsättningar för en träff, och framför allt: förvänta dig ingenting. Bara för att en person har haft sex på ett visst sätt med någon annan, så finns det INGET som säger att det är något hen kommer att upprepa med just dig senare. Kommunicera.

Det är 2018. Skrämmande att man ska behöva förklara sånt här för en presumtivt vuxen människa.

Ts, om en kille (alena eller i ett par) benämner sig bi redan i profilen så är han troligen det.. Detta baserar jag/vi på den hyfsat stora rädslan för (främst) killar att vara öppna med sin (bi-) läggning..

Mvh killen i paret smile

Dvs bildbevis behövs inte wink

Sen är det ju en helt annan sak om man gärna vill se intima bilder ändå. Jag tycker själv att det är kul/intressant ibland smile såvida det är "fina" bilder..

Mvh killen i paret.