1

Tråd: En vän är avstängd undrar varför

Min vän blond 6 härinne har blivit av med skrivrättigheter. Jag förstår inte varför denna underbara tjej blivit avstängd då hon inte gjort eller gör något som strider emot era regler.

Sv: En vän är avstängd undrar varför

Varför loggar hon inte in på forumet och frågar själv? Eller gör ett(!) supportärende?

Är hon svartlistad är det kört men skrivrättigheter kan förloras av flera anledningar. Inkomplett profil. Tror även det finns en möjlighet att det finns automatiska system som slår till och fel.

3

hon är betalande medlem och har varit medlem i många år..hon har skrivit till supporten men de har inte besvarat henne..vad mer kan man göra..

Skapa en ny profil. Om inte det går är hon svartlistad

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

Jag har varit plusmedlem i många år , gillar att ha mina bilder som folk kan se , så jag vill inte göra en ny profil. Hoppas att detta löser sig snart , men det verkar inte som bc han någon som svarar på supporten längre .
Tidigare har det fungerat väldigt bra när dom hjälpt mej med min stalker för ett par sedan .

Nu kan i alla fall ingen alls se dina bilder. Räkna inte med att få svar från supporten. Det verkar ingen få längre.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.

blond 6 skrev:

Jag har varit plusmedlem i många år , gillar att ha mina bilder som folk kan se , så jag vill inte göra en ny profil.

Det är väl bara att lägga upp dina bilder på en ny profil om du har original bilderna kvar, annars är det väl inte svårare än att ta nya färska bilder och lägga upp....

“If you tell the truth, you don’t have to remember anything.”