Tråd: Jönköpings resan

Denna berättelse är sann och den hände mej, fick kontakt med ett par i Jönköping och vi bestämde att jag skulle åka till dom. Vi hade chatta på BC och berätta vad vi gilla o ville testa så jag åkte över , vi hade inte bestämt något vi fick se om det skulle ske. Mannen är som jag bi och kvinnan ville prova att få två kukar ,väl framme så var det lite spänt i början men efter lite vin så lossna det. Dom visade mej sina leksaker och dom berätta vad dom bruka göra på två, men nu var vi tre vi prata om sex o vad vi ville göra, efter som jag gillar att slicka så sa mannen att han gilla att suga så även jag så när kvinnan föreslog att vi skulle gå till sovrummet så var vi på, dom lade sej på sängen och börja hångla. Dom börja klä av sej och jag satt på sängkanten och tog av mej kläderna , så när vi var nakna så fråga jag om jag fick slicka lite , hon har en härlig mus och mannen har en ganska stor , efter en stund börja vi bli jävligt kåta o hon fråga mej om jag ville suga med henne och det ville jag så klart. Vi sög o slick honom en stund ,så reste hon sej o gick till garderoben och tog fram lite leksaker. Det var några dildos och en strap-on ,jag fortsatte att suga kuk och hon la sej och breve o smekte sej själv, jag fråga om han ville suga lite och det ville han la mej på rygg och kände hur han tog min hårda lem i sin mun ,jag sa till henne att hon skulle sätta sej över mej så skulle jag slicka henne. Så gjorde vi en stund . Nu var mina hämningar borta och deras med, så när jag sa att jag ville suga han tills han kom såville hon knulla mej med strap-on och det fick hon . Så plötsligt hade jag en kuk i munnen och en kvinna som körde en lös kuk i röven, jag pressa in några fingrar i hans anal och pulla. Det gav värkan för han stöna och så kom han , jag han i.te få ut den så dom fösta spurten fick jag i min mun och resten av satsen i ansiktet. Han satte sej upp och så fråga han henne om hon ville att jag knulla henne och det ville hon om han satt o titta och fick fart på sin halv slaka kuk och det ville han, efter som han har störe än mej 22cm lång kuk som är runt 19-20 i omkrets och då menar jag själva kuken ollonet är grövre så jag sa att jag ville ta henne bakifrån, hun ställde sej på knä o svanka , hon är bak mus o en härlig bull fitta stora blygdläppar och en stor klitoris. Jag smekte den o slicka runt hennes anus , så tog jag glid som hon hade till strappen och smorde in hennes rövhål, pulla båda hålen och sa att jag ville ha anal sex. Båda sa ok så jag satte ollonet mot rövhålet o börja pressa in den i baken, och snart var hela inne och jag körde den in o ut långa drag o djup varje gång, mannen satt o titta och runka så gav han henne en liten dildo och hon körde in den i musen o starta vibben .jag smekte hennes fitta och den var så blöt vilket jag älskar och när mannen körde in ett finger så ett till o pulla mej tryckte jag kuken djupt i hennes röv o pumpa in en stor varm satts långt upp. Hon gick på toa för att låta den rinna ut . När hon kom tillbaka så ville hon se på när vi män knulla , jag hade inte stånd men det hade han och jag ville prova om jag kunde få in den, så jag sa att jag ville börja att rida . Jag satte mej grensle över hans kuk tog ett stadigt tag om den o satte ollonet mot min trånga anus, sakta börja jag pressa mej ner,kände hur ollonet töjde ut mej och det gjorde ont men tillslut så gled det in och jag ville ha mer av den. Jag red sakta o försökte slappna av efter flera minuter så börja den kännas skön o den gled in längre för varje göng jag satte mej över den. Jag hade nästan hela inne och fråga om han ville ta mej bakifrån,han sa ok jag stälde mej på knä mot sänggaveln och svanka han drog isär mina skikor o hon styrde de rätt. Nu gled den in utan problem och jag njöt så han sa att han skulle ge mej hela om jag kunde ,jag bad han att tryck den djupare för varje gång, så jag fick in hela till slut och han körde den med långa drag djup gång på gång. Så stanna han med den helt inne o fråga om jag ville att han kom i min anus och jag sa att det hade jag inte fått känna så sa att kör på o h tryck in den djupt och bara spruta så får jag kännapå varm satts långt upp i baken. Det var skönt att få känna hur den spruta. Så i. På toa låta det rinna ut o tvätta sej sen tillbaks till sängen.för nu så ville hon få två , hon satte sig på sin man och han gled in i musen och jag ställde mej bakom och pressa sakta in min i hennes röv, det är trångt och hon sa att det kändes . Vi hitta snart takten och hon kom flera gånger , dom har berätta att hon kan få fontän så jag drog ut min och sa att jag ville se nä hon tog hans i röven så skulle jag pulla o slicka henne till orgasm. Jag ville få se henne spruta,hon fick in hanns stora kuk och jag smekte fittan så sög jag klitoris och börja pulla. Hon kom i en blöt orgasm först men när han börja köra in sin kuk djupr o jag pulla o slick o sög så kom hon igen . Två härliga sprut på mej han kom oxå så det var jag kvar hon la sej på mage i sängen med hans satts kvar i analen . Jag fråga inte utan satte mig över henne och tryckte in min kuk i hennes anal och knulla den hårt tills jag kom .