1

Tråd: Julgransplundringen del 1

Det plingar till i telefonen, ”Vill du följa med på julgransplundring imorgon?”. Jag förstår ingenting men jag är inte den som tackar nej till en inbjudan, så jag svarar ”Absolut, tid och plats?”. Det är min kk som har sänt frågan och jag känner att det inte är något spännande på gång.

Jag står och väntar vid bussterminalen i Älvsjö som vi kom överens om. Är ute i god tid, vinterkylan gör mig genom frusen. Någon minut efter avtalad tid dyker hon upp, hon går tillsammans med sin man och ett annat par. Jag blir genast varmare i kroppen. Hon presenterar mig för det andra paret som läser av mig från topp till tå samtidigt som de ler och nickar godkännande till min kk. Vi hoppar på bussen och under bussturen småpratar vi om att julen är över och vad vi gjorde på nyårsafton.

Kvinnan i det andra paret trycker på stoppknappen och vi går av bussen. Det är en liten promenad till villan vi ska till och under promenaden blir samtalet mer inriktat på ämnet sex. Jag får en heldel frågor om vad jag gjort och vilka fantasier jag har. Känner att min kuk blir hård och att det går en härlig värme genom kroppen. När vi står på trappen till villan känner jag hur kåtheten överöser mig och jag känner handen från min kk röra min styva kuk. ”Oj” säger hon, ”här har vi en som är redo för att knulla”. Vi skrattar alla samtidigt som dörren öppnas och vi bjuds in i värmen.

Musiken ligger som en sexig ljudridå när vi kommer ned i källaren. Vi möts av ytterligare tre par och två kvinnor. Alla i sexiga underkläder med jultema. Jag tittar på min kk och säger att jag inte visste om temat. Hon svarar att det har hon löst. Vi går allihop in i ett rum som visar sig vara ett omklädningsrum. Min kk räcker över en påse från en sexshop. Där i ligger ett par röda glansiga underbyxor i vinyl. Jag märker hur kvinnan i andra paret studerar mig när jag klär av mig naken framför henne. Jag stannar upp och sträcker på mig framför henne. Jag möter henne med blicken och jag ser hur hon tittar ner på min kuk som börjar svullna. Min kk ser skådespelet och går fram till mig och tar ett stadigt tag om min kuk. ”Visst ser den härlig ut” säger hon till den andra kvinnan samtidigt som hon böjer sig fram och tar min kuk i munnen. ”Kom och smaka, den smakar så sexigt” säger hon. Den andra kvinnan går fram till mig och smeker mig över bröstet samtidigt som hon tar tag i min kuk med den andra handen och börjar runka den undertiden som min kk suger av mitt ollon. Kvinnan ställer sig på knä och börjar suga av mig medans männen och min kk står och ser på. Ytterligare ett nytt par kommer in i rummet för att byta om. Min kk’s man presenterar mig och den nya kvinnan ställer sig direkt på knä och tar över sugandet.

När jag väl har fått på mig mina röda vinyl byxor förklara en mannen att det är en ritual att alla kvinnor ska hälsa en ny singel man välkommen genom att genast suga av honom. Jag ler och känner kuken bulta innanför byxorna.

Efter jag har fått ett välkomnande av samtliga rör jag mig runt om i källaren för att bekanta mig med de olika rummen. Det pågår redan full aktivitet runt omkring i källaren.