Tråd: Frun har sex med andra män!

Finns det flera män än jag som tänder på att ens egen fru har sex med andra män där man ibland är med och ibland träffar frun andra män själv?

Sv: Frun har sex med andra män!

Ja, det finns det. Av någon märklig anledning är det nästan alltid männen som är drivande på den här punkten. Det är i alla fall min känsla.

Jag och min man tänds både två på att den andra ligger med andra människor utanför relationen. Och i vår situation iaf var det jag som drev det hela. Ska träffa en kille helt ensam på onsdag för första gången. Är så peppad!

Limitless_with_3 skrev:

Ja, det finns det. Av någon märklig anledning är det nästan alltid männen som är drivande på den här punkten. Det är i alla fall min känsla.

Det kanske är enklare i ett förhållande att säga att "Jag vill att du har sex med andra" än "Jag vill ha sex med andra".

Jag har träffat 14 par härifrån nu (om jag inte minns helt fel) och det är bara i ett av fallen där det kändes som om det var mannen som var drivande. I ett fall var det till och med ett par som träffats via ett Swingersnätverk och sedan gift sig. I många fall har det handlat om att kvinnan har en stor sexaptit som mannen dels inte kan tillfredställa själv, dels går igång på att se henne leva ut med andra.

Det är bra att läsa. Läs mer böcker. Läs mer noveller. Läs mina noveller!

Det är en väldigt vanlig fantasi och något som jag själv går igång på väldigt mycket. Tror det (för mig) handlar väldigt mycket om att jag vill visa upp hur otroligt fin min tjej är samt vill att min tjej ska göra killar frustrerade över hur bra hon är på att suga och knulla. Så sen när vi går hem tillsammans, alltså jag och min tjej, så vet jag att det står ett gäng killar som inget hellre önskar än att det var dom som fick gå hem med henne.

Driv det inte för långt bara.
Det kan sluta med att du går hem själv och hon stannar kvar. Inte en ovanlig företeelse i Cuckold världen.

Up4Fun2 skrev:

Driv det inte för långt bara.
Det kan sluta med att du går hem själv och hon stannar kvar. Inte en ovanlig företeelse i Cuckold världen.

Din signatur var en förtäckt kontaktsökning i forumet och inte ok !

Jag och min tjej brukar fantisera om att andra killar knullar henne när vi har sex och vi båda gillar att titta på porr där en tjej blir knullad av flera killar.
Vi båda är sugna på att prova på riktigt med en extra kille i sängen, men vi har inte vågat ta steget ännu.

Ni som har provat, har ni ångrat er eller vara det bara positivt?

Som med all sex så beror det ju på vem man är med. Som extra man kan jag säga att det varit bra ibland och ibland inte.

...

10

Skönt att knulla kvinnan när mannen fluktar. Speciellt skönt om han inte får upp sin stake av olika skäl.

11

Här har du en tjej som är tvärtom! Jag älskar när killen har sex med andra tjejer. Dock är det inte alla tjejer öppna med detta. Tror att det finns många som vill.

12

Jag och frugan har träffat en hel del kollar från BC
Riktigt häftiga upplevelse var de

Jag älskade när frugan ibland var olydig och knullade någon annan man, vi hade triggat varandra länge och så en dag fick jag MMS med bilder o filmer på en annan mans kuk i henne, det var en av de mest förbjudna och häftigaste upplevelserna och vi hade bästa sexet på länge, så otroligt häftigt att hon vågade, så under 8 års tid knullade hon med jämna mellanrum någon annan och jag gillade det...

Är tyvärr skild idag men önskar att hitta en ny kvinna som vill fortsätta på samma sätt smile

För några veckor sedan hade min fru sex med en kille på hennes jobb. Dom hade bestämt träff i förväg och jag fick veta allt innan. Lämnade huset några timmar så hon visste att det var fritt fram att knulla hemma. Det var sexigt att veta att hon var hemma med en annan man. Efteråt berättads hon alla detaljer när jag kom hem och slickade hennes nyknullade mus.