Tråd: Samlad mejlkonversation på besökt profil

Det skulle vara väldigt fiffigt om mejlkontakt visades då man klickade på en profil man vet att man mejlat med.
Både in/ut/sparat breven redovisas så man slipper leta igenom alla 3 rubrikerna innan man svarar.
Det är lätt hänt att man kroknar och tystnar annars.
Speciellt om profilen roar sig med att öppna nya trådar ideligen.
Vill svara och i rimlig tid. Inte tappa bort trevliga profiler, men just nu är mejlkorgen ohanterbar.
Slutar med att man blir blockad för att man uppfattas som oseriös. Absolut ingen rolig sits.
Vill veta vem, jag pratat med vad, om. Utan att det tar 10min.
Sparar ner trådar med jämna mellanrum.
Fiffigt vore även om man då, direkt i den mötande profilen, kunde radera och flytta mejlen.
Så att min egen profils mejl innehöll samlat material. Och den besökta profilen innehöll dens enskilda mejlmaterial...

Surt att ända sättet att "sortera" profiler över huvud taget är att ignorera (tack men vi ska inte ses irl, men du är fortfarande varmt välkommen att besöka mej.)

Kram Valkyria

Sv: Samlad mejlkonversation på besökt profil

Ja du. Den här brevlådan härstammar nog från förra årtusendet och det verkar nog som den kommer vara oförändrad in i nästa millenium också.

...

Sv: Samlad mejlkonversation på besökt profil

Ja, det vore en nåd att stilla be om.

Inte bara på BC utan överhuvudtaget. Standardiserade format är en fin hygienfaktor som frigör bandbredd (i min hjärna) till snuskiga fantasier och andra kreativa uttryck. smile