1

Tråd: En gammal historia

Jag var 16 år fyllda och gick i sista klass på högstadiet. Det var inte så länge kvar av grundskolan för det var redan i slutet av maj, och den här fredagen hade vi gymnastik som sista ämne.
Gymnastik lektionen hölls utomhus med friidrott på schemat tack vare det fina vädret. Solen värmde skönt man kunde känna att sommaren var på gång, våren hade varit kall så värmen var välkommen. Ungefär tio minuter in på lektionen var det min tur att göra ett längdhopp, jag satsade ordentligt men hade oturen att hamna snett med foten i landningen.
Foten gjorde ont och fröken kom fram och tittade och klämde på foten
-det det ut som du har vrickat den Lars.
-ok men det gör ont som fan sa jag, fast det där med som fan var väl och ta i.
-den verkar inte bruten iallafall, kan du gå på den? Fortsatte hon.
Jag ställde mej upp och provade.
-jodå men det gör ont, svarade jag.
-du får gå in och byta om Lars, sen kan du åka hem, sa hon och fortsatte med dom övriga eleverna.
Fint tänkte jag, skönt att slippa resten av gympan och linkade iväg till omklädningsrummet med lite extra besvär, för så illa var det egentligen inte.
Jag kom in i vårat omklädningsrum och satte mej ett tag och kände på foten, ingen fara med den märkte jag.
Jag såg mej omkring och upptäckte att dörren till tjejernas omklädningsrum stod på glänt.
Den ska vara låst mellan flickor och pojkar så det var lite märkligt och ingen fanns i närheten. Det fanns några snygga tjejer i klassen som man kollade in lite extra och nu var deras omklädningsrum öppen.
Den här chansen fick inte gå förbi tänkte jag direkt, jag lyssnade, ingen någonstans det var grönt.
Jag tittade ut på idrottsplan genom fönstret, de höll på och skulle göra det minst 20 minuter till. Jag gick fram till dörren och kikade in i tjejernas omklädningsrum, deras kläder hängde på krokarna och väskor och plastkassar stod på bänkarna nedanför. Jag gick in, det kändes spännande lustfyllt, jag kände på kläderna luktade lite på dom, nån billig parfym doft fanns där och något slags godisdoft.
Det var helt tyst omkring mej, jag fick syn på ett par småblommig trosor som låg slängda på en väska. Vems väskan var visste jag direkt, klassens snyggaste tjej Linnea och nu var det inte bara spännande utan min kuk började vakna till liv.
Med skakig hand tog jag upp trosorna och sniffade lite, studerade dom och märkte att det fanns några fläckar i grenen. Förde upp trosorna mot näsan och luktade, det måste vara så här förra doftar tänkte jag, en underbar doft kuken var nu stenhård. Toaletten fanns alldeles intill, jag gick in med Linneas blommiga trosor tryckta mot näsan. Jag såg mej om det var grönt
Nu var jag i en helt annan värld, jag drog ner gymnastik shortsen, kalsongerna åkte med av farten. Nu fanns bara Linnea i min värld, och med hennes trosor runt min kuk började jag runka lite sakta.
Jag satt på toalettstolen med särade ben, med en hand runt kuken och den andra handen masserade jag pungen.Jag blundade och med huvudet lutandes bakåt var jag med Linnea underbart.
Ett skarpt ljussken förde mej snabbt till verkligheten, framför mej stod en kraftig kvinna med mobiltelefon i handen. Det var hon som städade på skolan det såg jag direkt. Hon var på oss jämt om att vi skräpade ned i korridorerna eller toaletterna.
Nu satt jag med särade ben och med Linnéas blommiga trosor kring kuken, som snabbt började slakna. Hon tittade på sin mobil och vände den mot mej,
-fin bild! Så hon.
Jag stirrade på bilden och såg mej själv sitta med öppen mun med ögonen slutna och med kuken i handen. Hon vände på mobilen i igen och ändrade till film.
-är det den söta Linnea i din klass som du stönar om här, sa hon och vände mobilen mot mej.
Jag såg mej själv runka med Linnéas trosor samtidigt hörde jag mej själv stönandes upprepa Linnéas namn och lite till. Det var så otroligt pinsamt, och rädslan började började komma, jag släppte trosorna på golvet och drog upp shortsen.
-nu följer du med mej så får vi prata om saken, sa städtanten och stirrade elakt.
Det fanns inga val, det var bara att gå med. Hon sa åt mej att hämta mina kläder innan vi gick iväg.
Vi passerade gymnastiksalen och genom några dörrar till deras lilla lokal. Hon stängde dörren och satte sej på en stol vid ett litet skrivbord. Där stod jag nu i gymnastikkläder och med mina vanliga kläderna i famnen. Hon satt framför mej och bara såg på mej utan ett ord, jag svettades och kände hjärtslagen i bröstet.
-lägg kläderna där på bordet och sätt dej, sa hon efter evigheter tyckte jag.
Jag la mina kläder på ett litet bord och satte mej ner i mina gympa kläder på en stol framför henne.
Städtanten stirrade på mej hela tiden, jag ville bara därifrån.
-Jadu grabben vad tycker du vi ska göra åt det här då? Sa hon och såg mej i ögonen. Jag var helt tyst jag hade inget att säga. Men till slut lyckades jag få fram ett ynkligt.
-vet ej.
Tanten såg hela tiden rakt i mina ögon.
-jasså inte det? Sa hon och tog fram mobilen.
Hon tittade på filmen från toaletten, jag hörde mej själv stönandes upprepa Linnéas namn.
-vill du se? Frågade hon.
-nej, fick jag fram och såg ner i golvet.
-ska jag visa filmen för din klassföreståndare eller rektorn? Du får välja.
Båda alternativen var ju lika illa så jag höll tyst. Jag skulle få det jäkligt jobbigt det fattade jag och sen föräldrarna, helvete tänkte jag.
-men att du blev kåt är ju helt normalt, sa tanten helt plötsligt. Hon fortsatte.
-tur att jag hann i tid, annars hade du ju kladdat ned flickans trosor, tyckte du att dom luktade gott?
Jag sa ingenting.
-det finns en möjlighet att detta inte kommer fram, sa hon i en lite mjukare ton.
Jag tittde på henne och kände ett visst hopp.
-tycker du att det skulle vara bra? Undrade hon.
-javisst, svarade jag och kände mej lättad.
-bra, sa hon och började ta av sej sina byxor. Jag tittade ner i golvet.
-nej du grabben, titta nu på mej om du vill att ditt runkande ska stanna här.
Städtanten satt nu framför mej med benen isär, hennes vita trosor syntes klart.
-vill du lukta på mina trosor? Eller du kan få lukta på fittan direkt.
Jag var alldeles skakis.
Hon tog av sej sina trosor, hennes fitta var alldeles hårig. Tanten höll trosorna i ena handen.
-kom nu och smaka på en riktig fitta? Hon särade på på sina ben och vek undan blygläpparna, hennes fitta hade en rosa ton.
Jag fick ner på knä och närmare mej.
Jag hade inga val kände jag, jag såg rakt in i fittan och närmade mej sakta, helt plötsligt greppade hon om min nacke och tryckte mitt ansikte mot fittan, min min och näsa hamnade mitt i.
-slicka nu min lilla pojke sa hon.
Hon tryckte extra hårt med sina kraftiga händer
Tantens fitta var blöt, hårig och varm,hon gnuggade sitt underliv mot mej, jag kunde inte göra annat än slicka. Det smakade salt och luktade urin, jag fick hår i munnen och hon tryckte mitt ansikte hårdare mot sitt underliv och jag kunde knappt andas. Hon andades hårdare och stönade. Plötslig släppte hon mej, jag var alldeles blöt i ansiktet.
-nå vad säger du grabben? En riktig blöt hårig fitta är nått annat än flicktrosor eller hur? blev du kåt?
Jag svarade inte, jag hade fullt upp med hårstrån i munnen från fittan som jag försökte få bort. Hon tryckte ner mej i stolen och ställde sej på knä framför mej och drog ner mina shorts.
-nämen den är ju inte helt död så hon och greppade min kuk.
Hon började runka mej och kuken blev styv direkt.
Hon såg på mej och log.
-så ja min gosse, slappna nu av bara så ska tanten göra det lite skönt för dej din lilla odåga. Hon tog kuken i sin mun och hennes huvud rörde sej rytmiskt, automatiskt la jag en hand på hennes huvud. Det var otroligt skönt och det tog inte lång tid förrän min kuk började rycka och sperma sprutade i munnen på städtanten.
-men herre gud gosse! du kunde väl ha sagt något innan du kladdade ner mej. Sa hon och såg strängt på mej.
Jag visste inte vad jag skulle svara, hon tog Linnéas trosor och torkade av kuken, sen ställde hon sej upp och torkade tent sin fitta. Plötsligt tryckte hon trosorna mot mitt ansikte.
-nu luktar hennes trosor riktigt gott, eller hur? Hon gned dom runt mitt ansikte, kladdiga fuktiga trosor.
-Vi är inte klara med varandra än, sa hon.
-Vi ska ses hemma hos mej i morgon kväll din lilla kåtbock. Hon berättade var hon bodde och när jag skulle komma.
-då vill jag känna din kuk i fittan och det är nog bäst för dej att du kommer. Hon viftade med mobilen.
-ja, fick jag fram, jag var tvungen även om jag inte ville. Men samtidigt så fanns där ett pirr i magen.

Sv: En gammal historia

Härlig historia blev så hård tänkte tillbaka till min skoltid