Tråd: Adam och Eva! Del 1

Jag knackade på hos Adam och Eva. Hade mött Adam på BC och nu hade han fixat så vi skulle ha en trekant. Vad Eva inte visste var att Adam var bi och var minst lika kåt på min kuk som hon. Eva öppnade och kramade mig välkommen. Lite hårdare och längre kram än vad man brukar ge. Jag kände hennes fasta bröst trycka upp mot mig och jag lovar att hon kände mitt begynnande stånd. Adam dök upp och gav mig också en kram. Inte lika hård och lång när Eva såg på men nog kände jag en hård kuk i byxorna.

De bjöd in mig och vi satt i soffan medans vi väntade på att maten skulle bli klar. Vi pratade om lite av varje men kom inte in på sex fast jag såg att Eva klädde av mig med blicken. Bulan i mina jeans var väldigt synlig. Adam gjorde samma sak som Eva men mycket mer diskret.

Maten blev klar och vi åt och pratade. Evas fot lekte sig upp längs mitt ben och det var svårt att koncentrera sig på maten. Jag gav igen och smekte hennes lår med min fot när hon just tog en sipp på vinet. Hon satte nästan i halsen.

Efter maten så dukade Adam av och Eva visade runt mig i huset. Jag frågade Eva vad hon väntade sig av kvällen. Hon rodnade och berättade att hon ville njuta av våra kroppar, bli slickad, smekt och knullad till hon inte orkar mer. Jag frågade om jag fick dominera henne lite. Hon svarade att det gick bra så länge jag inte var för hård för henne. Jag la min hand på hennes höft och sa att jag skulle vara snäll… Mestadels.

Jag frågade om Adam hade berättat att jag var bi light och ställde mig bakom Eva. Ja svarade hon. Jag tryckte mig lätt mot henne, min mun nära hennes öra. Tror du vi kan få Adam att suga av mig frågade jag. Nej svarade hon. Skulle han aldrig göra. Mina händer gled sakta upp mot hennes bröst. Eva andades tyngre. Inte ens om du ber honom frågade jag? Tänk på hur kåt du kommer att bli när du ser Adam ta min kuk i munnen. Mina händer kupade sig nu över hennes bröst. Kanske svarade hon. Prova får du se. Jag säger till när. Ok flämtade hon.

Jag knäppte upp hennes blus och lät den glida av. Mina fingrar lekte med hennes styva bröstvårtor. Jag kysste hennes hals och tryckte mig hårdare mot henne. Min kuk nästan sprängde mina byxor. Eva tryckte sin rumpa hårt mot min kukbula. Mina händer släppte brösten och drog ner hennes kjol. Eva hade inga trosor på sig. Jag log gillande och knuffade lätt ner henne på rygg i sängen.

Efter att ha beundrat hennes nakna kropp så strippade jag snabbt av mig kläderna och ställde mig på knä. Jag kysste insidan av hennes lår. Jag kysste henne retsamt nära fittan. Hon tog tag mitt huvud och tryckte mig mot sig. Hennes fitta vad gudomligt blöt och smakade gott. Det tog inte lång tid innan hon kom skakande. Hon klämde mitt huvud hårt mellan sina lår. Jag tittade bak och såg Adam stå naken i dörröppningen runkandes ett praktstånd.

Jag la mig på rygg bredvid Eva. Fråga honom nu sa jag. Eva rodnade och fick inte fram ett ord. Adam såg förvånat på oss. Kom igen sa jag lugnt till Eva. Hon svalde djupt. Kan du suga av Andreas kuk? Frågade hon tyst. Adam bara gapade. Snälla sa Eva. Jag skulle bli så kåt. Jag blinkade mot Adam. Tillslut fattade han. Jag manade på Eva att fråga en gång till. Snälla sa hon. Ok sa Adam. Men bara för att testa.

Adam spelade lite motvillig. Men satt sig ner och tog min kuk i munnen. Eva flämtade till och nästan kom när hon såg Adam ta min kuk djupt. Han sög till en början lite försiktigt men glömde snart bort att spela motvillig. Eva smekte sina bröst och pullade sin fitta samtidigt som hon inte kunde släppa Adam med blicken. Eva fick ännu en orgasm när hon pullade sig själv.

Sätt dig på mitt ansikte och hjälp Adam suga sa jag till Eva. Hon var över mitt ansikte på nån sekund. Jag fick den blötaste fittan någonsin över mitt ansikte. Jag slickade allt jag kunde. Jag varvade klittan med fittan och gjorde även ett varv på anus. Eva var så kåt så hon protesterade inte trots att hon sagt att hon inte gillade analsex. Jag kom och sköt en stor sats som slukades av både Adam och Eva, fast mest Adam. Eva fick nu en orgasm igen. Jag trodde inte hennes fitta kunde bli blötare men nu trodde jag att jag skulle drunkna i fittsafter.

Efter att jag pustat ut ett tag så krånglar jag mig loss och sätter mig i fåtöljen. Kuken är slapp och hänger. Adams däremot är hård som aldrig förr. Vad väntar du på säger jag till Adam. Knulla henne! Adam vänder på Eva och knullar henne bakifrån. Bägge två stönar högt. Adam stöter hårdare och snabbare. Eva kommer mest hela tiden och Adam har inte långt kvar nu ser jag. Jag fuktar ett finger och trycker upp i Adams rumpa. Han kommer direkt och pumpar Evas fitta full. Jag flyttar på Adam, vänder Eva på rygg och slickar rent hennes fitta. Eva bara gnyr när orgasmen kommer över henne igen. Vi ligger svettiga och luktande av sex och bara pustar ut.

Fortsättning följer.

Sv: Adam och Eva! Del 1

Underbar story!
Har själv fått uppleva sådana trekanter med fru plus extra man och inget går upp mot det.

Sv: Adam och Eva! Del 1

Bra skrivet och kul vinkling på hur de fick till killsexet.

För övrigt anser jag att nuvarande brevlåda på BC är under all kritik och bör ersättas med en modern fungerande lättöverskådlig motsvarighet. Sökbar och med möjlighet att sortera brev i konversationer och album.