Tråd: Sex med sovande partner

Jag hade en dröm om att få vakna av att bli avsugen av en tjej. Jag berättade det för tjejen i början av vårt förhållande och några nätter senare drömde jag en skön sexdröm och vaknade upp just innan jag kom i tjejens mun. Efter det har vi utvecklat det så att vi båda har gett varandra friheten att ha sex med varandra då den andra sover. Vi har några gemensamma regler som att jag inte sprutar i hennes mun när hon sover eller är nyvaken, inget sov-sex om partnern ska upp tidigt dagen efter, inte heller om det är andra personer närvarande som vi inte har sex tillsammans med. Vi har varit tydliga med dessa regler för att ingen ska känna sig utnyttjad av den andre och vi ser det som en variant på bdsm reglerna - med kontroll och tillit.

Det är ett spännande sätt för oss att utveckla vårt sexliv. I början så var det svårt för tjejen att inleda sex med mig för jag kan protestera i sömnen när någon taffsar men nu litar hon på att det är ok att ignorera mina protester när jag sover. Själv gillar jag den kittlande känslan av att jag kanske får vakna av att hon smeker mig och inleder ett samlag. Jag brukar oftast vakna när hon gränslar mig men ibland har jag förstått att hon ridit en stund innan jag vaknat. Hon vaknar inte alls lika lätt som mig utan jag kan oftast slicka och penetrera henne utan att hon vaknar. Ligger hon på sidan kan jag ibland även ha samlag utan att hon vaknar helt. I vår överenskommelse ligger även löftet att inte göra något som vi inte gör då partnern är vaken och att vi berättar för den andre om nattens övningar på morgonen.
Detta har berikat vårat sexliv på ett sätt som känns lagomt kinky, det gör också att vi kan fantisera mer när vi vaknar och inte kan somna om. Det ger också en frihet att smeka den andre när den sover liksom att det är ok för mig att ligga sked och tillfredsställa mig själv mot hennes bak.

Är det fler som har liknande överenskommelser som oss och vilka är erfarenheterna. Och vi tar naturligtvis avstånd ifrån de som utnyttjar drågad eller onykter partner vilket vi kom på långt senare att ingen av oss använder alkohol eller droger, så vi älskar bara nyktert sex...

Sv: Sex med sovande partner

Jag kan gå igång sjukt mycket av vetskapen av att min partner tagit för sig av mig under natten när jag sover. Har fått till mig att jag kommit i sömnen när jag blivit påsatt. Har ni en överenskommelse så är det bara att köra tycker jag smile

Sv: Sex med sovande partner

Var tillsammans med en tjej ett tag som rätt tidigt bara berättade att det bästa hon visste var att bli knullad när hon sov. Verkligen fint att bara låta morgonståndet glida in, knulla henne mjukt tills hon vaknade - kåtare än kåt cool

...