Tråd: Blockeringar.

Angående blockeringar som en del "kvinnor" upprörs att de blivit utsatta för,kommer här en förklaring.
Anledningen är att man gör det,är för att man inte har lust att ödsla tid på er.
Många sk kvinnliga konton är fejk,och en del undrar man varför de ens är här.
De skriver att de söker ditt och datt och är på sidan dygnsvis,men kommer tydligen aldrig till skott.
Sen finns det ju de som är riktigt kontaktsökande kvinnor,som inte intresserade av vad man är eller kan erbjuda.
Det är ju helt förståeligt.
Men det som inte är förståeligt är,att alla ni kvinnor som inte är fejk gnäller över att bli blockade.
Vi blockar ju bara för att se vilka som vi inte ska ödsla tid på,ni borde ju vara tacksamma över det?
Det borde väl vara en gudagåva,att ni inte får en massa mail från det motsatta könet som ni inte har intresse av?
Nu gäller ju detta bara kvinnor i regionen Västra Götaland,som jag själv kommer ifrån.
Under den tiden som jag varit på sidan,så har jag aldrig träffat någon från min region.
Men däremot 2 från Halland,1 från Kronoberg och 1 från Jönköping.
Vad det sen säger om "kvinnorna" i Västra Götaland,det vet inte jag.
Jag skrev bara detta om varför man blockar vissa konton.

Sv: Blockeringar.

Om det nu vore så att kvinnor om och om igen beklagade sig över att de blir blockerade varför skrev du inte det i den senaste tråden i just det ämnet? Jag har läst fler trådar i det här forumet än vad som är riktigt sunt, men just den frågan har jag aldrig sett. Jag blir blockerad med jämna mellanrum, men då bara efter att mannen jag kort och koncist avböjt vidare kontakt med har dragit iväg ett ilsket svar innehållande en bitter analys om hur ful, fet och inskränkt jag är.

Förklaringen till det kära Wadjet,är att jag aldrig har varit inne på detta forumet innan.
Därför har jag aldrig läst några trådar härinne innan.
Anledningen till att jag skrev vad jag skrev,är att det verkar vara en förbannad massa fejk konton och villhaenmassakomplimanger konton inom Västra Götalands regionen sk "kvinno" konton.
Därför tröttnade jag,och uttryckte det här.
Förhoppningvis så gör fler män som jag,blocka de som som är oseriösa.
Sen naturligtvis så finns det sk "manliga" konton som är lika oseriösa och idiotiska,det är jag fullt medveten om.
Så jag säger,blocka bara blocka för glatta livet.
Till slut kanske det kan bli en någorlunda riktig sexkontaktsida,om skiten blir bortblockad.
Denna sida är ju absolut inte ensam av att ha dessa avarter hos sig, långt därifrån.
Skiten finns överallt.
Jag är bara förundrad över vad som göder dem,vad är det som får dem att fortsätta.
De blir blockade och anmälda,sen fortsätter de att skaffa emailadresset och........
Det är fanimej sanslöst!!!

Med tanke på hur skitnödig den rådande synen runt sexualitet är så tycker jag BC fungerar över förväntan som sexkontaktsida. Och om vi vill förändra den synen tror jag inte det här är rätt ställe att påbörja det arbetet.

Wadjet skrev:

Med tanke på hur skitnödig den rådande synen runt sexualitet är så tycker jag BC fungerar över förväntan som sexkontaktsida. Och om vi vill förändra den synen tror jag inte det här är rätt ställe att påbörja det arbetet.

Till TS: Du ödslar ju tid nu med ett totalt onödigt trådskapande. Ska det vara så svårt att du gör en liiiiiten sökning på ämnet blockeringar. Kvinnor som blir blockerade blir ju bara lättade från en sate till av all tusentals konstiga män. Så blocka på du. Bara fler goa damer blir glada. Ha en 3vlig sommar kompis.

Till bihonung: Det var ju just det jag skrev! Att de borde bli glada över att bli blockade,av dem som de inte vill ha kontakt med. Men alla blir ju inte det,istället så gnäller de över det. Märklig reaktion,tycker jag. Men det är kanske för de vill ha ensamrätten att rata. Ha en bra sommar du också.

Ts, få vill väl ha en massa blockeringar som syns i profilen, det är ju lite dålig pr.. För, som besökare undrar man ju då lätt om det ligger nåt korn i hojtet (uttryck från mor i skutan av galenskaparna, tror jag).

Mvh killen i paret.

8 Senast ändrad av WatchMe (2017-07-16 21.16)

Västgöte1963 skrev:

Vi blockar ju bara för att se vilka som vi inte ska ödsla tid på,ni borde ju vara tacksamma över det?
Det borde väl vara en gudagåva,att ni inte får en massa mail från det motsatta könet som ni inte har intresse av?

Det är absolut ett stort plus att slippa en massa meningslösa meddelanden från ointresserade män. Men precis som Stenungsunds-par skriver, så kan det ju också tolkas som ett tecken på att man är otrevlig eller beter sig illa.

Varför inte använda "Ignorera"-funktionen istället, för de profiler som bara är ointressanta, och köra med blockering på de som är uppenbart fejk eller beter sig illa?

Den som ignoreras av någon kan ju vara högintressant för någon annan, och då slipper andra att se hur många som tycker att just den här profilen inte är vad de sökte. Blockeringar däremot, förutsatt att de avser att profilen beter sig illa, är det ju bra om andra kan bli varnade av...

Är det inte därför dessa två nivåer av ointresseförklaring finns? Så använder åtminstone jag dem.

Jag har "gnällt" över blockeringar då det stör mig att min statistik (som syns för alla medlemmar som har plus-medlemskap) över hur många jag blivit blockerad av skjuter i höjden för att det finns bittra män som inte kan hantera ett artigt avvisande och/eller är för korkade för att fatta att man kan "ignorera" profiler man inte vill slösa tid på.

Önskar att taket för hur många man kan blockera var lägre så att de som tokblockerar allt som inte faller på läppen utan att bry sig om att det kan se illa ut för andra profiler satt där och undrade vad som är fel när de inte längre kan blockera tidigare än idag.

Don't judge me.
I was born to be awesome. Not perfect.

Backar upp .Live.a.little. helt och hållet. En nyregistrerad behöver inte kunna blockera 500 profiler. Ignoreringar finns det inget tak på.

I mitt fall är det män som blockerat mig. Ibland bara efter ett besök. Någon som känt igen mig och blir skitnödig. När jag hade PLUS såg jag det öka och kunde enkelt hitta profilen. Då ville jag snoka på den profilen. Tyvärr kan det ge ett intryck av att jag beter mig illa. Vill ändå hoppas att andra ser bortom det.

.Live.a.little. skrev:

Jag har "gnällt" över blockeringar då det stör mig att min statistik (som syns för alla medlemmar som har plus-medlemskap) över hur många jag blivit blockerad av skjuter i höjden för att det finns bittra män som inte kan hantera ett artigt avvisande och/eller är för korkade för att fatta att man kan "ignorera" profiler man inte vill slösa tid på.

Önskar att taket för hur många man kan blockera var lägre så att de som tokblockerar allt som inte faller på läppen utan att bry sig om att det kan se illa ut för andra profiler satt där och undrade vad som är fel när de inte längre kan blockera tidigare än idag.

Det stör mig åxå då jag vet att jag inte ens haft kontakt med alla som blockat mig..nu har jag "bara" 10 blockeringar men iaf.......själv har jag mkt svårt för att blocka ngn...t om ignorera.......det är inte jag som person att vara så...

smile

Västgöte1963: Nu är det så här att i det här forumet så finns det ett antal trådar som är väldigt, väldigt vanliga. Dessa trådar handlar om (utan inbördes ordning): blockeringar, kukstorlek, varför tjejer inte svarar, hur för dj***t det är att homosexuella får öht synas i besökslistor. Det finns några ämnen till som av någon anledning är väldans populära. BC vill helst se så lite dublettrådar som möjligt då det försvårar sökningar och tar plats. Var så god och sök innan du startar en ny tråd så att ämnet i fråga inte har varit uppe på tapeten flera gånger tidiagare...

För övrigt anses dessa ämnen utgöra av gnäll och hör hemma i missnöjestråden och därmed låser jag denna tråden.

Don't drink water - fish fuck in it!
Reglerna för forumet
Bra tips för forumet - innan du postar!
Särskrivningshatare!