Tråd: Sofia&Erik akt:1 // Främlingar På Finlands Färjan.

Min fru, Sofia, och jag Erik är ett par i 40- 45 årsåldern som varit gifta i snart 10 år. Vi känner oss mycket trygga i vårt förhållande och har i alla fall vad vi tror ett normalt sexliv med lite leksaker och annat skoj, vi har då och då pratat om att ha trekanter eller kanske träffa andra par för att kunna busa till det lite extra. I början var det mest en upphetsande fantasi som vi pratade om ibland men tillslut dök det faktiskt upp ett lämpligt tillfälle, en nyårsafton, då vi bjöd in en god vän till oss i sängen, Patrick en från början gammal skolkamrat till mig, och något år efter det, så var han med oss igen efter en maskerad tror jag att det var.

Jag är nog den som är mest drivande i det hela och har under en längre tid en önskan om att förverkliga dessa sexfantasier. Och eftersom hon inte helt och hållet säger emot, och faktiskt ibland verkar bli kåt på tanken av att knulla med andra män eller kanske par, så känns det som om vi bara går och väntar ut varandra och på att rätt tillfällen ska infinna sig. Men eftersom sexäventyren inte direkt knackar på dörren av sig själv så tänkte jag hjälpa till lite genom att boka en Finlandskryssning.

Det borde väl kanske dyka upp ett tillfälle på en neutral mark med mycket folk i party stämning. Om inte annat så får vi en weekend för oss själva och då lär det bli läge för ett riktigt mysknull. Jag visade upp biljetterna för Sofia som blev tveksam först eftersom hon inte gillar att åka båt egentligen, men jag övertygade henne om att vi borde unna oss att göra nått roligt alldeles själva utan barnen eller kompisar.

-Ok! sa hon tillslut, och när hon vant sig vid tanken så verkade hon uppriktigt glad och tyckte att hon kunde passa på att shoppa lite nya kläder inför detta tillfälle. Efter en lång bussresa, checkade vi in på båten, jag hade bokat en stor hytt-svit på övre däck, med en liten hall, stor dubbelsäng, kylskåpsbar. Efter att vi ätit och druckit av buffén gick vi till taxfree för att köpa vin att dricka i hytten medan vi gjorde oss iordning för kvällen.

Vi skålade och drack av vårt vin och frugan hoppade in i duschen.. Jag låg kvar på sängen slötittade på TV och fantiserade om hur kvällen kanske kunde sluta och om hur jag skulle få henne med på noterna. Jag kände hur jag började andas allt tyngre och hur kuken sakta reste sig och bultade i byxorna, ååå vad jag hoppades att det skulle hända nått spännande ikväll.

Frugan slet plötsligt upp dörren och steg ut ur duschen med en handduk runt håret och en runt midjan, brösten gungade fritt. Jag hoppade till som om hon kommit på mig tänka syndiga tankar. Hon slängde sig ner bredvid mig på sängen och tömde mitt vinglas som var halvfullt, jag rullade runt henne så hon kom på rygg och vräkte mig över henne.

Jag tryckte hennes handleder hårt mot sänggaveln och började kyssa henne och bita i hennes bröst. -Nähä! Du.. sa hon retsamt, bröt sig loss ur mitt grepp och knäppte mig med pekfingret på näsan, -Det här får du allt vänta lite på.

När jag duschat färdigt och kom ut i hytten var Sofia redan klar, en snygg urringad blus, ett stort strass smycke som hängde i en lång kedja runt halsen och landade mjukt mellan hennes bröst och låg och glittrade förföriskt. Svarta stay-ups som man kunde urskilja genom den vågat slitsade kjolen som slutade strax ovanför knäna. Rätt så höga klackar på korta svarta stövlar med tuffa silverspännen på och gammaldags ”farmorsnörning”, de höga klackarna gjorde att hon fick mycket långa och fina vader.

-Men shit! vad sexig du är. sa jag, -Nää.. sa hon, -Det här funkar inte.. så här såg det inte ut i affären, tur att jag tog med mig den här som jag kan ha över, hon tog på sig, typ en längre, snygg visserligen, stickad kofta som räckte ner till kanten på stövlarna. -Ääh! Lägg av sa jag, -Det är ju läckert.. jag gick fram och höll om henne och kysste henne och sa, -Var inte så feg nu.. du behöver inte den, det ju ingen som känner oss här i alla fall. -Nej! den här ska jag ha sa hon.

Jag satte mig ner på huk framför henne och smekte mig upp innanför hennes kjol och sa, -Ok då! Men på ett villkor.. då får du gå utan trosor.. sa jag och slet snabbt ner dem till golvet så att de låg runt hennes anklar på stövlarna. Jag blev lite snopen, men hon gick faktiskt med på den dealen, normalt skulle det aldrig komma på fråga, så jag misstänker att en halv flaska vin hade en viss inverkan.

Min fru älskar att dansa och hon är duktig på det också, jag har väl aldrig tyckt om att dansa så jag har inget emot att hon ibland går ut själv med tjejgänget och dansar. -Vet du.. ikväll vill jag att du tar ut svängarna rejält på dansgolvet.. sa jag, och pussade henne på kinden när vi stod i hissen på väg ner till dans och bar våningen. -Vad menar du? sa hon, -Jag vill att du ska vara extra förförisk, lek och spela lite retsamt med gubbarna som du dansar med, du vet.. Kåta upp dem lite så får du ju dansa mera.

Vi satte oss i sofforna vid ett runt bord som var lite avsides efter väggen en bit från dansgolvet, Jag gick och köpte oss varsin drink. Det var redan mycket folk uppe och dansade, blandade åldrar. Jag såg hur gärna frugan ville dansa så jag bjöd upp, det var ett bra band som spelade och vi dansade två låtar.

När vi dansade så passade hon på att visa upp sig på golvet.. hon liksom ”presenterade sig” att hon var här för att ha kul. Och mycket riktigt vi hann nästan inte sätta oss ner vid bordet igen innan hon blev uppbjuden av en lite äldre man, hon tittade mot mig och jag log tillbaka och sa -Självklart, det är ju därför vi är här seså, seså och schasade bort dem mot dansgolvet.

Han var nog runt 55-60 gissade jag, duktig dansör. Frugan njöt i hans armar och svängde lätt med i sina höga stövlar. Efter tre danser så eskorterade han tillbaka henne till vårt bord, jag följde honom i ögonvrån vart han tog vägen, han ställde sig framme vid baren bredvid en yngre kille runt 25-30, de pratade en stund men sen kunde jag se hur den äldre mannen pekade liksom i smyg mot vårt bord och den yngre nickade.

-Puuh! sa Sofia, när hon blåste bort luggen ur pannan och nästan svepte i sig drinken, -Ååå.. vad roligt att få dansa, -Jaa.. vad skoj då, sa jag och kysste henne och lät handen smeka hennes lår under bordet. -Det verkade ju vara en charmig karl sa jag, -Han kanske hade velat följa med hit till bordet.. för att lära känna dig lite bättre. -Jaha-ja.. och sen kanske följa med till våran hytt va?.. sa hon och slog undan min hand från hennes knä och skrattade, -Du skulle må då va..

-Men vet du älskling.. sa jag och lutade mig fram, -Och jag skämtar inte nu.. viskade jag och fångade allvarligt min frus blick. Hon tystnade och flämtade till, -Jag blir faktiskt kåt av att se dig på dansgolvet med de där främmande gubbarna, låt dem få klämma och känna lite på dig, bjussa lite på dig själv..
och ha lite roligt med dem, jag ska ingenstans.. och jag vet att du älskar mig, jag vill bara sitta här och njuta.. av att se dig kåta upp och retas med gubbarna.. du vet ju.. hur kåt jag blir av att se dig med andra.

Jag märkte att hon nog gillade vad jag sa, men hon såg samtidigt lite frågande ut, men hennes tunga andhämtning gick inte att ta miste på. Hon skruvade sig lite förläget i soffan som om hon satt obekvämt, hennes kjol gled då högre upp mot låren, som klibbade sig fast emot det röda lädret på sittdynan.

Hon rodnade lätt då hon kom på att hon inte hade några trosor på sig, och reste sig ursäktande upp och beklagade sig över hur varmt det var, hon tog av sig den stickade koftan men försökte samtidigt smyga ner kjolen igen lite obemärkt. -Shit! vad sexig du är ikväll älskling.. sa jag.

Jag gick till baren för att hämta nått att dricka, men när jag kom tillbaka var frugan borta. Jag svepte med blicken sakta över dansgolvet och där var hon, i en långsam tryckare med den där yngre killen som stod vid baren förut, det verkade som att han och den äldre mannen hörde ihop på nått vis. Nu hade hon ju inte längre den stickade koftan som annars täckte hennes snygga bak, utan nu visade hon upp sin slitsade kjol och stay-ups i full prakt. Jag log lite.. fånigt kanske, men stolt.

Han höll hårt i henne och förde henne bestämt över dansgolvet, hon blundade och njöt av dansen. Dom vaggade och snurrade sakta runt, jag kunde se hur han tryckte sig hårt mot henne, han tryckte sin hand i hennes svank som för att skjuta fram hennes underliv, och liksom gned kuken genom sina jeans mot hennes fitta, som om han medvetet retade hennes klitoris, småjuckade upp och ner.

Jag såg hur slitsen avslöjade mer och mer när kjolen sakta gled upp vid varje steg och juck. Det gick som en blixt genom min hjärna, Jag fick tunnelseende allt annat stannade upp och min andning blev djupare och jag kunde höra mina hjärtslag i bröstet, min kuk bågnade och fick inte plats i mina byxor. Vad är det som händer? tänkte jag.

När tryckaren tog slut så bugade han och gick raskt iväg mot baren, och lämnade frugan där på dansgolvet, hon såg nästan lite vilsen ut, omtöcknad på nått vis. Men sen fann hon sig, sträckte upp sina stay-ups och rättade till kjolen, vände sig om och gick mot vårt bord, och som om inget särskilt hade hänt gav hon mig en lång kyss, rufsade pojkaktigt till mitt hår och satte sig ner och klunkade på cidern. Jag såg hur hennes välformade bröst höjdes upp och ner i blusen då hon andades tungt och djupt.

Hon verkade helt klart skakad av dansen med ynglingen, -Jag älskar dig.. sa hon, hon darrade till på rösten, nästan som om hon skämdes. -Och jag älskar dig sa jag, om du bara visste hur mycket jag älskar dig.. Och du.. sa jag, -Det är ok.. det här har vi ju pratat om så många gånger, ikväll låter vi det bara ske.

Hon visste vad jag menade, vi har hamnat i sådana här situationer förr. Men vi har aldrig tidigare låtit någon främling vara med oss och leka. -Det ordnar sig av sig självt sa jag, bara vi är öppna för det och låter det hända. Vi vill ju det här både du och jag.. det är ju bara en spännande lek, det kommer inte att förstöra någonting utan snarare tvärtom. Vi litar ju på varandra, eller hur..

Hon nickar sakta med huvudet.. -Men jag vågar inte säger hon.. vi känner ju inte den där killen, och sen vill väl du hellre ha med en annan tjej istället.. vi kanske kan hitta ett par istället.. -Ääh! vad dum du är nu.. säger jag och lägger armen om henne, -Det kanske är svårt att förstå, men jag är så stolt över dig, jag älskar dig, jag tycker att du är vacker och sexig, och det kanske låter konstigt, men jag vill inget hellre än att se dig njuta av att bli knullad av en annan man, eller varför inte flera.. skrattar jag lite nervöst och hoppas att hon verkligen ska förstå hur jag känner.

Hon tittade på mig och var alldeles tyst.. jag blev tvungen att säga nått mera.. -Och sen när vi fått fart på grejerna och mer erfarenhet och så.. så hinner vi nog testa med tjejer och andra par också.. om du vill det..  –Jaa.. -Ok,  -Men jag lovar inget..  sa hon  -Nej det är ok! sa jag. -Vi passar på nu.. och testar lite gränser.. -med den där unga killen som verkar så kåt på dig..

Jag kände mig alldeles rusig av vällust när det verkar som att ikväll skulle det kunna ske, med lite tur så går äntligen min och hoppas jag hennes dröm i uppfyllelse. Vi gick ut ett slag på övre däck för att hämta andan lite och för att starta om på nytt så att säga. Vi höll om varandra hela tiden.

Lagom när vi satte oss igen vid vårt bord så kom den äldre mannen fram igen, han bockade artigt och frågade mig, -Joo jag undrar.. om man möjligen kunde få låna din fru ett litet slag. -Javisst! svarade jag, Du kan ta henne hela natten om du vill.. Sofia tittade till på mig, rynkade på ögonbrynen men tog hans utsträckta hand och följde med.

Först var det en snabb låt och sedan något som liknade en tryckare, de svävade runt på dansgolvet och jag såg hur frugan skrattade och njöt. För ett tag glömde jag nästan bort dem då jag kikade runt i lokalen och letade efter den där yngre killen som hon dansade med förut. Men jag kunde inte hitta honom, faan också där rök väl den chansen, vi nog kommer aldrig få till det.. -Faan också.. sa jag högt, vi som var så nära.

Jag hittade min fru igen på dansgolvet med den äldre mannen, jaja hon verkade ha roligt i alla fall. Då plötsligt ser jag hur gubben för sina bägge händer från hennes axlar och över hennes rygg ner till baken där han klämmer till, hårt om skinkorna. Hon tar tag i hans händer och lyfter upp dem till sina axlar igen och dansar vidare som ingenting hänt. Haa! jäkla kåtgubbe.. tänker jag.

Jag ser hur han sakta försöker att smyga ner med händerna igen, försiktigt smeker han lätt hennes bägge skinkor. De snurrar runt och jag fångar upp frugans blick tvärs över dansgolvet, Hon ser mig i ögonen, mannen verkar vilja fortsätta snurra runt i dansen men frugan står nu tvärt still och bara gungar sakta med gubben, och hon naglar fast sin blick i mina ögon, jag ser hur gubben klämmer och smeker min frus skinkor, och eftersom han märker att hon låter honom hållas, så blir han genast hårdare och ivrigare, kjolen börjar glida upp igen när mannen tar ett nytt grabbatag.

Hon ser fortfarande på mig, Jag ler och trutar mina läppar till en puss.
Hon tar då tag i gubbens ena hand och drar den ifrån hennes stjärt, men hon släpper den inte den här gången, utan nu för hon den sakta upp emot hennes ena bröst och när väl deras bägge händer nått sitt mål klämmer hon till om hans hand som för att tala om för gubben hur hon vill ha det.

Och han kramar hårt om hennes bröst. Allt medan hon gör detta så släpper hon mig inte med blicken. De vaggar sakta fram och tillbaka och jag ser hur han arbetar med bägge händerna, en på hennes bröst och en på hennes bak. Nu njuter han nog kåtgubben tänker jag, Frugan drar sin hand ner mot hans byxor och kupar sin hand och stryker den upp och ner över hans gylf och kuk, och jag ser hur hon byter tag och håller runt kuken utanpå hans byxor, och drar sakta i gubbkuken uppåt och neråt.

Men va faan!? Jag flämtar till, blir alldeles torr i munnen, kuken min ställer sig spikrakt upp på bara några sekunder. Jag måste sett skitfånig ut när jag bara står där och gapar och stirrar tillbaka. Sofia ler och ger mig en slängkyss bakom ryggen på den kåta äldre mannen, som nu verkar ha fått fri tillgång till vad han vill med min fru.

Jag vet inte hur jag ska beskriva mina känslor, konstigt.. men jag blir kåt, glad, orolig, stolt, kåt och varm i hela kroppen. Och alltså.. fruktansvärt kåt. Jag tittar mig försiktigt runt omkring mitt bord och bort mot frugan och gubben, men alla verkar upptagna med sitt, men så försvinner de indansandes i mitten på dansgolvet och en massa andra par dansar förbi så jag tappar bort dem i folkmassan.  Vart tog de vägen? Hhmm!?

Bandet spelar två låtar till, och nu jag har inte sett varken Sofia eller gubben på säkert 10 minuter.  Dansgolvet är packat med folk. Vad gör jag nu? tänker jag. Ska jag fara upp på dansgolvet och leta? Har gubben dragit iväg med henne till sin hytt? Vad gör hon? Bandet spelar upp en tredje låt, dags för en tryckare igen.

Då ser jag dem igen, Puuh! Min puls sjunker lite. De verkar inte ha släppt taget om varandra, Sofia ler mot mig när hon ser mig igen, jag kastar tillbaka hennes slängkyss, och höjer min öl som för att skåla med henne, jag tömmer ölen och går till baren och beställer mera öl. När jag vänder mig om och går tillbaka till vårt bord, så sitter frugan redan där, tillsammans med den äldre mannen, de båda pustar ut efter dansen.

-Jag hoppas att jag inte tränger mig på säger gubben.. men jag ville så gärna bjuda både dig och din fru på nått att dricka. -Det gör inget sa jag -Du är välkommen.. men nu har jag redan köpt öl sa jag och höll upp flaskorna. -Jamen, då går jag och köper en till mig också sa gubben och gick mot baren.

-Skål! sa jag och krockade min flaska emot hennes, -Skål sa hon och tittade ner i bordet. -Är allt bra? sa jag och strök min hand över hennes kind, -Mmm.. jodå.. svarade hon. -Men Erik.. är du säker på det här nu då? frågade hon mig sedan. -Om jag är.. sa jag, -Åååå.. vad jag älskar dig.. och jag blir stenkåt på dig, när jag ser dig retas så där på dansgolvet.

-Hur verkar han? Gubben? frågade jag. -Jorå! Snäll och artig.. han har en riktigt kraftig kuk också sa hon, Och flinade lurigt. Både min och frugans andhämtning var tung och djup nu, det märktes att vi bägge var uppspelta och kåta av allt som hänt. Det blev ingen yngling, tänkte jag, det blev en kåtgubbe istället. -Mmm.. OK! Nu kör vi! sa jag och skålade med min öl igen, Sofia tittade på mig och log nervöst.

Den för oss helt främmande äldre mannen..
som nog var närmre 65 årsåldern och som ikväll kanske skulle få den stora äran att trycka sin grova kuk i min fru och tillsammans med mig spruta hennes fitta full, kom tillbaka med sin nyss inköpta öl. Men han var inte ensam, strax bakom honom kom den där ”yngre” killen som frugan också dansade med förut.

-Det här är en jobbarkompis till mig.. sa gubben och presenterade ynglingen som Mats, Gubben själv heter Peter, -Vi är så att säga på affärs resa, gör det något om han sitter med oss? Vi har en liten Datafirma ihop.. sa han, -Instant-Data. I Västerås.. -Jahadu!? sa jag.

Jag blev lite snopen och svarade kanske lite misstänkt och avaktande men tillslut artigt -Jaa.. men Javisst, varsågod.. sitt ner. Hhmm.. !? tänkte jag, vafaan!? bara det inte strular nu, vad skulle han dyka upp för. Jag tittade under lugg lite mot frugan för att kunna se nått tecken på vad hon tyckte. Men hon log mot sina bägge danskavaljerer och skålade med sin cider mot de båda främlingarna.

Gubben, Peter pratade oavbrutet om ditten och datt, om dansband, om sin datafirma m,m..  Jag kände att det började spåra ur. Grabben, som inte kunde vara en dag äldre än 25 satt och trummade med händerna mot knäna hela tiden, han verkade rätt så onykter, och när Peter började prata om hur han flyttade firman till Västerås, och bla-bla-bla, så såg jag hur frugan gäspade med stor mun. Nää!? Tänkte jag, Faan! jag måste göra nått, vi har ju tappat farten helt. Det fantastiska sexäventyret gled oss ur händerna.

-DU! Din fru! sa grabben plötsligt och högt, riktigt högt, för att överösta den höga musiken och gubbens pladder, -Din fru.. hon är allt en riktigt fiiin Milf, sa han, -Hon är sexig som faan.. hon ser kåt ut.. Innan jag hann svara så vände han sig över bordet mot Sofia, -Hej! Du.. sa han sen, -Du är en riktigt sexig Milf! vet du det? sa han. Frugan fnittrade till -Jaha! Ok.. Tack! sa hon, och blev lite förlägen av grabbens frispråkighet. Gubben blev knäpp tyst, och tittade försiktigt och oroligt på mig för att se hur jag skulle reagera på grabbens burdusa utspel.

-Du får ursäkta oss sa Peter, Jag tror min vän Mats här.. har druckit lite för fort, vi kanske ska tacka för oss.. och avrunda här. -Neej! då.. Sluta.. sa jag -Det är ingen fara, Jag som precis tänkte föreslå att vi kunde gå upp till vår hytt istället, så slipper vi skrika åt varandra… Jag kikade mot Sofia, men hon visade inga reaktioner på det jag sa, -Jaha! Vad säger ni, Ska vi? sa jag och bredde ut armen för att peka vägen. -Jaa.. absolut.. Visst! Självklart.. sa Gubben.

I Hissen på väg upp stod Peter vänd emot mig och pratade, snett bakom honom stod Sofia med ryggen mot den unga grabben, och jag kunde se grabbens hand i spegeln bakom henne, och hur hans hand vandrade upp och ner med en smekande och lite lätt klämmande rörelser över hennes stjärt samtidigt som grabben sneglade upp mot mig, och log mig rakt upp i ansiktet.

Han visste att jag såg honom och han sket fullständigt i det, Sofias blick mötte min, hon såg kåt ut men samtidigt orolig. Det var en förbjuden men spännande lek. Ååå.. så fin hon är tänkte jag. Han märkte att min Sofia lät honom hållas, han klämde till hårt i bägge skinkorna så hon stapplade till framåt och höll på att förlora balansen. -Oooppsaan! sa hon, ursäktande.

Och då plutade han med läpparna i en arrogant jävla pussmun emot mig och hur provocerande det egentligen var.. så blev jag ändå konstigt nog inte förbannad, utan ännu mera kåt, mer kåt än förbannad. Jag blev kåt så in i helvete. Han klämde hårt vidare. Frugan varken sa eller gjorde någonting, hon bara lät honom hållas. Och jaa.. förresten.. det gjorde ju jag också..

När vi klev ur hissen på vår våning och hittade den långa korridoren, så bad jag ”grabbarna” gå i förväg lite till rumsnummer 102. -Men.. Hur ska vi göra nu då? sa jag till frugan. -Vadå!? sa hon. -Jaa.. med grabben, sa jag. -Vi måste väl dumpa grabben på nått sätt. -Äsch! du ser ju hur full han är.. viskade hon, -Han somnar säkert snart, skrattade hon, och pussade mig på kinden.

Vi kom i kapp med våra nyfunna vänner, och klev in i vår stora svit-hytt. Jag tog fram whisky och 4 glas. -Jag tror nog inte att Mats ska ha nått mer ikväll, sa gubben. Grabben kastade sig ner i sängen och satte på nått musikprogram på TV, och Sofia satte sig på sänggaveln vänd emot mig och gubben som satt vid det lilla bordet i varsin fåtölj. Jag hällde upp i tre glas och vi skålade.  -Vi skålar för din underbart vackra fru tycker jag sa Peter flörtigt men artigt, och höjde glaset.

-Mmm..! sa grabben -Skål för Milfen.. Mats låg i sängen på sidan emot oss och började trumma med fingrarna rastlöst på sänggaveln där Sofia satt. Vi småpratade lite igen, och jag hoppades innerligt att Mats skulle somna snart.. så vi kunde komma till skott nån gång.

Peter bara pladdrade på om sitt, men varje gång det blev tyst en stund så kände man av en viss spänning i luften, På nått sätt tror jag nog att Gubben visste varför han egentligen blev inbjuden till vår hytt, men nu gällde det att alltså bli av med grabben på nått snyggt sätt.

Peter bröt tystnaden igen och berättade om sin båt han hade på västkusten, Sofia ursäktade sig för att gå på toaletten. Faan!? tänkte jag, hon lessnar snart på det här, jag visste inte hur jag skulle göra. Man kan väl inte bara fråga gubben rakt ut, om han vill knulla min fru medan jag tittar på.
Eller.. kan man det? Vad fan ska jag göra..!?

Grabben satte sig hastigt upp på sänggaveln där Sofia nyss satt..
han verkade otålig och stressad på nått sätt. Han kanske ska dra till sin hytt nu tänkte jag. Frugan kommer ut från toan, och innan hon riktigt hann stänga dörren så flög grabben upp och tryckte tillbaka henne mot toadörren, så den small igen. -Nähä..!? Nu ska vi knulla den här kåta milfen, sa han högt, innan han snabbt borrade ner sitt ansikte i urringningen mellan hennes bröst, och pressade dem med bägge händerna hårt mot sitt ansikte. Hon gav till en hög suck blandad med ett kort dovt stön, luften gick ur henne när hon for in mot dörren, och hon såg väldigt överraskad ut. Jaa.. Det gjorde vi nog alla.

-Men vafaan! sa jag högt och reste mig snabbt så stolen välte omkull. Sofia satte snabbt upp handflatan emot mig för att stoppa mig, -Lugn.. Erik sa hon, -Lugn.. han är bara full.. och lite förvirrad. Hon tog ett stadigt hårt grepp i grabbens nackhår och drog tillbaka hans huvud och bort från hennes bröst.

-Men! Kom Igen nu.. sa han när han fick luft, -Kom igen! du är ju kåt ju..  eller hur..? Hon svarade inte, fortfarande höll hon grabben stenhårt i nackskinnet och vred hans huvud snett bakåt. Sedan tittade hon på mig, -Sätt dig ned älskling.. sa hon, -Sätt dig ner.. Erik, det är lugnt, jag kan hantera honom.

Jag kände igen den blicken från min fru, det var samma blick som hon gav mig förut på dansgolvet med kåtgubben. Och det är den blicken hon får när hon går in i ”rollen” som hon själv brukar kalla det. Hon ser sig själv som både regissör och skådespelare, för att ibland våga göra eller säga saker som hon normalt annars inte törs. Hon behöver liksom inte ta ansvar eller känna skuld när hon spelar sin ”roll”. Jag såg att hon var på väg in i ”rollen” nu. Vafan! Ska hon nu hitta på tänkte jag, släng ut fyllesvinet.

Jag blev lite orolig och förvirrad över hela situationen, nästan lite skrämd faktiskt. Det kanske inte var någon bra idé det här ändå. Jag satte mig ner igen och fick tillbaka en någorlunda normal andning. Gubben bara satt tyst och glodde. Grabben orkade inte stå halvkrokig längre utan satte sig ner på knä framför min Sofia. Sakta lyfte hon på kjolen med ena handen, så styrde hon med andra handen grabbens ansikte ned mot sitt sköte.
Hon fäste sin blick mot mig igen, jag såg hur hennes bröst andades tungt.

Men..!? va faaan.. nudå.. Shit! vad kåt jag blev, kuken reste sig i stenhård givakt, jag blev tvungen att rätta till den i brallan för den stod så hårt emot byxskärpet. Vad faan, tänkte jag igen, nu är det kört, nu jäklar kör vi.. hela vägen, tänkte jag och svalde en klump i halsen. Gubben var fortfarande mållös precis som jag och tittade upphetsat på henne, sedan tillbaka på mig, och jag kunde se hur han också klämde lite på kuken i sina brallor.

När hon slutligen blottat sig helt och grabben såg att hon inte bar några trosor, så dök han in med hela ansiktet i hennes vältrimmade sköte. Sofia började glida med ryggen mot toadörren upp och ner samtidigt som hon tryckte och gnuggade hans ansikte mot hennes kön. Hon slöt ögonen och gav ifrån sig några vällustfyllda stön då och då.

Peter harklade sig och frågade mig -Om det här verkligen var ok..? Ni kanske tycker att jag ska gå? undrade han artigt. -Neejdå! sa frugan riktat mot gubben, -Du går ingenstans.. Ikväll ska alla få vara med och leka.
Det gick en kall kår genom ryggraden på mig. Hon var definitivt inne i ”rollen” nu. Jag har aldrig sett henne vara så här beslutsam eller hört henne säga liknande saker, men jag gillar det. Shitpommfritt! I Love It!

Hon släppte taget om Mats nacke och han fick nu äntligen luft, han drog ett djupt andetag sedan tog han ett stadigt grepp med bägge händerna på hennes höftben och tvärt, vred han runt henne så hon stod med ansiktet mot toadörren och den nakna baken mot honom och oss.

Hon höll i sig i dörrhandtaget och kanten på ett spegelbord som stod i hallen. Mats drog raskt ner dragkedjan bak på kjolen och den gled eller föll ner till golvet i en ring runt de svarta höga stövlarna. Han tog ett bryskt tag längst ner om hennes fot, och lyfte upp hennes högerben upp på spegelbordet, hon höll på att ramla omkull av den plötsliga rörelsen men återvann balansen.

Han smekte henne sakta från vristen upp och runt över vaderna på de högt snörda stövlarna, över knät och på ovansidan av låret, där fick han in ett finger mellan låret och stay-up strumpans resårband, han snärtade till hårt och, sedan fortsatte han smeka låret tills det tog stopp mot höften, och vid midjan vände han och smekte ner över hennes högra skinka.

Han kramade till skinkan hårt ett par gånger, hon trycktes emot dörren, sedan lät han två fingrar glida fram och tillbaka mellan hennes våta springa, ibland stannade han till på clitoris och trummade med fingrarna precis som han nyss gjorde på sängaveln förut. Den andra handen masserade hennes vänstra skinka hårt hela tiden.

Jag sneglade mot den äldre mannen, han verkade njuta av underhållningen lika mycket som jag. Jag trodde inte att det var sant, nu äntligen.. nuu.. jävlar blir det åka av. Jag svepte min whiskey och slog upp en ny åt mig och Peter. Gubben log mot mig. Jag log tillbaka. Grabben släppte taget om den vänstra skinkan och tog tag i hennes vänstra handled som höll i dörrhandtaget, han höll hårt och tryckte fast den mot dörren. Sedan sög han in och blötte ner tre fingrar i sin egen mun för att sedan snabbt, ganska hårt och skoningslöst trycka dem riktigt djupt upp i fittan på min fru. Hon skrek till och gnydde högljutt och kastade huvudet bakåt av hans bryska behandling.

Han körde med fingrarna djupt i fittan flera gånger, inte fort men väldigt bestämt och hårt. Jag måste fått tunnelseende igen, jag var alldeles torr i munnen, och hjärtat slog frivolter i bröstet på mig. -Aah! Aah.. AAjj!  Jämrade hon sig, hon vred på huvudet och höfterna som för att komma ur hans grepp. Då ropade gubben högt till grabben, -Hey! DU! Ta det lite lugnt med henne.

Men grabben bara fortsatte som om jag, och gubben inte fanns i rummet..
Han drog ut fingrarna ur fittan och smiskade till henne rejält, två gånger på högra skinkan som lämnade kvar en röd blöt handflata, -Stå - Still! - Slyna, sa han högt mellan slagen. Jag måste ha vaknat till av smällarna och harklade ur mig, -JA.. hörrö Vafaan! Grabben! Lägg av!  Ää—äär..  Är du ok.. gumman.. !? -Jaaa.. svarade hon. -Det är ingen fara och så log hon mot mig, -Han är ung.. lite ivrig bara, är det ok med dig? frågade hon mig och log ännu bredare. -Ååå !? Du är galen.. sa jag, -Jag älskar dig.. Faan! så kåt jag blir, jag tror jag spricker, tänkte jag för mig själv.

Sofia satte ner sitt ben och vände sig om, mot oss och grabben. Hon lyfte upp det andra benet på spegelbordet och böjde sig lite med det benet hon stod på, för att komma lite lägre. Hon la hans hand i hennes, handflata mot handflata, sen med sin andra hand smekte hon honom över hans handrygg och samlade ihop hans fingrar och formade hans hand till en strut, sedan förde hon hans spetsiga hand mot sin fitta.

-Nu tar vi det lugnt! sa hon, till grabben och förde sakta, sakta in spetsen på hans hand så fingertopparna tillslut försvann. -Lugnt och fint.. sa hon igen. Han höll sin hand alldeles stilla rakt upp mot hennes fitta, Sofia sänker sig sakta ner ett par centimeter och sen upp en liten bit, och sen ner igen, lugnt och metodiskt tills mer och mer av grabbens högra hand försvinner upp i min fru. Jag och gubben tittar på varandra och skålar med whiskeyn och gillar underhållningen. Oh My God!  Tänker jag.. detta är inte sant..!?

Jag ser hur Sofia försvinner bort orgasmernas värld, och den nu alltmer otåliga grabben börjar trycka hårdare med handen, han drar ut den helt, men är snart tillbaka upp till knogarna, och där ändras hennes ansiktsuttryck till mer lidelse, än njutning, hon kvider och stönar i takt med andningen. Hon darrar till som om benen inte bär henne längre, hon försöker komma undan genom att sträcka på benen, upp på tå i de höga klack stövlarna.

Och sedan som om hon hämtar andan en sekund och vilar, så trycker hon plötsligt ner sitt kön mot hans hand, som om hon egentligen vill sätta sig ner på golvet, -AaahhJJ! Åååoooh!  kvider hon och grinar illa.. hennes vackra ansikte vrids mellan smärta och njutning.. -Mmmm..ffh! Nuu! säger hon högt, -iinn med den nuu.. ge mig heeelaa..! Hon tar spjärn med ena handen mot grabbens axel och trycker sig själv mot dörren med lätt böjda knän och med den andra handen letar hon upp sin clitoris och börjar massera frenetiskt.

-Nu Du! Din kåta Milf.. ska du få, säger Mats högt, och trycker emot med handen, ibland slutar hon clitoris massagen och för ner sin egen hand runt hans handled, som för att känna av hur pass långt han är inne i henne. Nu är han riktigt långt inne i henne, hon kan lägga sitt pekfinger och tummen runt hans handled, handen är borta. -Åååhh! Mmm.. aah! Sååjaa..

Sofia skälver till och stönar högt så det måste hörts ut i hela korridoren, spänningarna släpper och hon sjunker ihop med överkroppen, hon blundar men har ett fånigt lyckligt leende på läpparna. Jag själv känner hur det blir varmt i mina kalsonger, kladdig sperma flyter ut och kuken slaknar på mig, och jag har inte ens rört den, men bara åsynen av denna unga burdusa yngling som sitter på knä framför Sofia.. MIN FRU.. med hela handen uppkörd i hennes fitta, det här är obetalbart, vilken dröm, Ååå.. jag blir galen, shit! vad fin hon är, vilken sexig kåt fru jag har.

Både frugan och grabben rättar till sig lite, Sofia ser nästan lite obekvämt besvärad ut, rodnar lätt om kinderna och andas fortfarande tungt och upphetsat. Mats ser bara larvigt stolt ut och nöjd med sin bragd visar han oss två tummar upp, sedan knyter han näven och juckar den upp och ner ett par gånger som om vi inte fattat vad som nyss hänt! Vilken idiot.. tänker jag, och skrattar till åt hela situationen.

Peter börjar ge en liten golfapplåd till de bägge liveartisterna och jag skrattar till igen.. och stämmer in med busvisslingar och rop..  -Bravo! Mera! Mera!  Grabben flinar och bugar och bockar, frugan vänder sig om och går in på toaletten igen. Hhmm.. undrar om hon är ok!?  Gick vi för långt nu kanske..?
-Nää.. nu vill jag ha nått att dricka.. sa Mats och gick till barkylen och plockade med sig de flaskor han hittade och ställde på bordet, och satte sig på sängaveln igen och öppnade en cider. -HALLÅ..! KILLAR..! Häller ni upp nått till mig också är ni snälla.. hörde vi Sofia ropa från toan. Jag drog en djup suck av lättnad och log, det var som en saga att höra henne säga så. Ååå.. shit va nice! Hon är fortfarande på G tänkte jag förväntansfullt. Faan! Hon är galen, Vilken jävla kväll.. den kommer bli historisk.

Peter tittade på mig och log brett, det var som om han läst mina tankar eller så har han uppfattat hela situationen rätt bra ändå, han flinade i alla fall åt mig och blinkade till ett par gånger och nickade med huvudet, som att något gott är snart på väg att hända. -Skål! sa han, -Jaa.. Skål! sa jag. Hhmm.. funderade jag tyst för mig själv, lite orolig över min alltför tidiga utlösning, ska jag orka stå givakt en gång till.

Min fru kommer ut från toaletten, hon är fortfarande utan trosor och kjol, hon går framtill vårt bord lutar sig fram och kysser mig innerligt och hårt precis som hon brukar göra när hon är riktigt kåt. Hon dricker ett par klunkar cider slickar sig om munnen och sätter sig grensle i knät över gubben. Så kysser hon honom precis lika innerligt som hon nyss kysste mig.

Sedan tar hon tag i hans nacke och trycker ner honom mellan hennes bröst. Och hon börjar jucka och skava med underlivet hårt tryckt mot hans kuk. Gubben plockar och kramar med hennes bröst och hon för ner sin hand till bulan på hans byxor. Satan!? Tänker jag.. Hon har tagit över showen totalt nu..

Hon lossar på hans skärp och knäpper upp hans gylf, hon klämmer igen på kuken utanpå hans kalsonger, och först nu anar jag vad hon pratade om förut. Hon vrider ner sin hand i kalsongerna och plockar fram eller lyfter ut, det största jag någonsin sett, i alla fall live.

Den var kanske inte så lång, eller joo.. den var faan mycket längre än min, och den var tjock, ådrig och kraftig, Och när den reste sig sakta i hennes hand såg den muskulös ut, den var nästan overklig. Jag märkte då att grabben plockat fram sin kuk och sitter halvt vriden åt vårt håll så hans ser skådespelet, han drar sakta i kuken och vad jag kunde se så var den också lite längre än min, men inte lika tjock och kraftig som Peters. Och Jag kände nu att min egen normalt stora kuk började visa lite livstecken igen.