Tråd: Rep och träd...

Tillägnad: du vet vem du är!

Jag gav dig instruktioner om att ha kort klänning utan något under. Du gjorde som jag hade skrivit och stod där på den överenskomna platsen. Din klänning är kort med klara färger och det blåser lite i ditt svarta hår och dina bruna ben syntes tydligt. Det syns också att du inte har underkläder, men mest på hur du hålelr handen på klänningen och försöker hålla ner den i vindpustarna.

Jag ser på dig, att du kanske nästan ångrat dig. Du vet inget om mig förutom våra korta meddelanden på BC.
Jag hämtar upp dig i min bil som vi sagt. Visar mitt körkort och du kan ta ett kort på det + registreringsskylten på bilen för att skicka till din sambo. Men det tar emot lite. Du tittar inte på körkortet, lämnar tillbaka det, hoppar in i bilen och skriver ett kort meddelande till din sambo. Du vill ha det spännande och det faktum att jag erbjöd mig räckte för att du skulle bli tillräckligt trygg.

Vi åker till den plats jag har spanat ut tidigare. Det tar ett tag och jag känner din doft. Du luktar mjukt och gott. Kanske är det hudkräm, kanske är det ditt balsam. Vi sitter helt tysta. Jag för att jag tror att det gör dig mer nervös. Du för att du är så nervös och inte kan komma på något att säga. Jag tar ut dig ur bilen och går upp med dig i skogen, med ett hårt tag om din handled. Du försöker lite lojt komma ur mitt grepp, men vet att det inte är någon idé.

Jag binder fast dig vid ett träd med mina shibaru-rep. Dina händer uppe i luften där repet går runt en gren. Jag drar lite extra i det så din kropp sträcks. Den är inte så lång ändå och jag justerar repet så att du kan hålla om det istället för att känna all vikt mot handlederna.

Jag drar upp din klänning så du står helt naken. Sätter fast den i repet ovanför dina händer som en liten färgglad flagga och människorna som går förbi 50 meter längre ner kommer att se dig om de bara tittar upp. Hittills är det ingen som gör det. Men förr eller senare kommer det att hända, det vet både du och jag.

De röda repen är vackra mot din hud.

Du rodnar och känner skam. Att du inte kan göra något utan att ropa och då ser fler dig, så du kommer att hålla dig så tyst du kan.

Du känner mig bakom dig. Jag tar ett tag om ditt vänstra ben och drar isär dina ben. Jag binder fast det, sedan det andra, så du står bekvämt, men  bredare med benen och med mer vikt på dina armar. Tillgängligt för mig. Det luktar barrträd och kåda. Det luktar du och kanske en liten doft av ditt våta kön.

Du känner mina andetag bakom din rumpa. Jag är nära ditt kön och ser att du är så våt att det är på väg en droppe nedför ditt högra ben.

Du hör hur jag knäpper upp mina byxor och tar av mig t-shirten. Känner min breda håriga kropp mot din rygg.
Jag stannar där ett tag.

Mitt hårda kön mot din svank. Jag är rätt mycket längre än du. Jag tar ett tag med min hand om din hals och stänger av blodtillförseln ett kort tag, tillräckligt länge för att du skall känna att du är helt min. Helt försvarslös.
Det är dags för mig. Jag vill ha min kuk i dig. Jag breddar på mina muskulösa ben, styr min kuk in mellan dina skinkor. Jag känner ditt våta kön mot mitt ollon.

Och sakta, sakta glider jag in i din våta fitta.

Jag knullar dig hårt, tar tag om ditt hår och drar ditt huvud bakåt så du ser himlen. Stoppar in tre fingrar i din mun och trycker i gommen och det verkar göra dig ännu mer tillgänglig. Du kan inte längre ha kontroll över vilka som ser oss där nere, om någon stannar. Det första du hör mig säga är att jag viskar: nu har det stannat någon som tittar.

Du känner min andra hand framför din fitta och bearbetar din klitta så att du kommer. Men jag stannar inte.
Jag fortsätter och fortsätter. Du kommer flera gånger och till slut kommer jag, så högljutt att du förstår att flera där nere nu tittar upp på oss.

Jag släpper ditt huvud och du ser hur ett par som stannat generat börjar gå vidare, motvilligt. De gillade det de såg.

Jag binder loss dig, drar ner klänningen över dig och vi går tysta tillbaka till bilen. Min hand runt din handled.
Du känner hur det rinner ur din fitta. Ner för låret, ner för vaden, ner i dina sandaler och du halkar runt lite av min jättesats.

Du får en handduk vid bilen, torkar av dig lite och sätter dig i bilen. Din högerhand drar upp klänningen och du stoppar in först två fingrar, sedan tre och sedan fyra och fistar dig själv när jag lämnar parkeringsplatsen för att lämna av dig hemma hos din sambo.

Det jag tänker när du lämnar bilen är att jag inte vet vad du heter och att du inte vet vad jag heter. Att du inte ens vet att jag är steriliserad. Att du har en stor blöt fläck längst ned baktill på klänningen. Att jag inte vet om du berättade för din sambo, eller om du inte vågade.